Jump to content

Tintelende borsten bij inspanning

Boho

Recommended Posts

Posted

Nu, meer dan 5 maanden po heb ik bij inspanning nog wel eens last van een tintelende borst. Het voelt een beetje alsof hij slaapt, van die speldenprikjes. Ik heb het alleen als ik spring, hard moet rennen voor de trein bijvoorbeeld en bij paardrijden. Ook als ik een goede sportbh draag.

Het is alleen in mijn linkerborst, dit is mijn 'lastige' borst en die voelt nog steeds wel wat gespannen af en toe. Is er iemand die dit kent en kan vertellen of dit nog over gaat? Het is best wel een naar gevoel, zeker als ik moet rennen voor de trein en dus geen stevige sportbh aan heb, anders is het zo over :)

Posted

ooh lijkt me heel vervelend :( ik heb soms wel tintelingen maar dat is dan na paar minuutjes weer over en geen idee waar het vandaan komt.. Ik hou het er maar op dat dat nog bij mn herstel hoort haha ben nu 2,5 maand PO.. Kan je dus niet helpen sorry :(

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.