Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Brown:

Ik heb eigenlijk een vraag. Is Dr Nio ook een goede voor je als je, zoals ik, 1.62m en 55kg bent en van een lege 75b naar een mooie grote D wilt zonder dat ze ‘opgeplakt’ of ‘te’ lijken?

Ik ben erg zoekende naar door wie ik geholpen wil worden en waar ik een intake ga aanvragen. 

Ik vind het werk vind het werk van dr Nio sowieso prachtig. Ik denk dat je hem gewoon die vraag moet stellen en kijken wat hij jou adviseert 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei Boobs2015:

Jaaaaaaaaa.... vanaf vandaag mag ik me ook eigenaar noemen van 2 prachtige nioboobs!!! :1big_boobs:

Hoe ist gegaan meis? Ik mag morgen lid worden van nio boobs, ben zo zenuwachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2017 om 10:07 zei Brown:

Ik heb eigenlijk een vraag. Is Dr Nio ook een goede voor je als je, zoals ik, 1.62m en 55kg bent en van een lege 75b naar een mooie grote D wilt zonder dat ze ‘opgeplakt’ of ‘te’ lijken?

Ik ben erg zoekende naar door wie ik geholpen wil worden en waar ik een intake ga aanvragen. 

Ik mag morgen en ik ben 158 cm en 49 kilo, ligt wel in de buurt, zal je zodra het kan foto’s sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Boobs2015:

Gekke vraag.... mag morgen kort douchen.... maar mogen de Boobs nat worden? :huh: 

 

8 minuten geleden zei Boobs2015:

Gekke vraag.... mag morgen kort douchen.... maar mogen de Boobs nat worden? :huh: 

Ik ben nog de weg beetje kwijt, niet alert Haha maar kreeg vanmiddag te horen dat ik zondag kort mag douche niet te warm en dan worden boobs nat, dus mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2018 om 20:35 zei lizzy12:

Hoe ist gegaan meis? Ik mag morgen lid worden van nio boobs, ben zo zenuwachtig

Ja is goed gegaan hoor!! Met medicatieschema op tijd medicatie is t goed te doen. Nu nog alleen gevoel van stuwing, soms met opstaan ff deuk op de wonden maar verder weinig last eigenlijk. 

 

Hoe is bij jou gegaan?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Boobs2015:

Ja is goed gegaan hoor!! Met medicatieschema op tijd medicatie is t goed te doen. Nu nog alleen gevoel van stuwing, soms met opstaan ff deuk op de wonden maar verder weinig last eigenlijk. 

 

Hoe is bij jou gegaan?? 

Bij mij is alles goed gegaan, ben nog steeds brak en hangerig, maar pijn valt me zo mee. Ze zeiden wissel is minder erg en dat kan ik bevestigen! Alleen die compres dingen moest ik vandaag vervangen, maar ze drukte zo en kwam geen vocht uit, heb ze net weggehaald. Heb wel gespiekt, kon het echt niet Laten! Maar das normaal denk ik! Ik zal deze dagen een verslagje maken, maar ben nog beetje te Suffie Hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik krijg 15 mei eindelijk Nio Boobies :wub: ik had van me zelf helemaal niks, 12 jaar geleden 220 cc rond, op de spier bij shumacher gekregen wat een c werd en nu 750 cc super high profile dual plane van Nio. Ben al 2 keer op consult geweest en eigenlijk nog steeds zoveel vragen... ben bang dat ze te groot of misschien wel te klein worden... ook wil ik ze zo graag dicht tegen mekaar hebben maar dat gaat niet zegt Nio... Ik heb gelezen dat Barbie dit voor mekaar heeft gekregen met een inwendige bh heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Destiny30:

Ook ik krijg 15 mei eindelijk Nio Boobies :wub: ik had van me zelf helemaal niks, 12 jaar geleden 220 cc rond, op de spier bij shumacher gekregen wat een c werd en nu 750 cc super high profile dual plane van Nio. Ben al 2 keer op consult geweest en eigenlijk nog steeds zoveel vragen... ben bang dat ze te groot of misschien wel te klein worden... ook wil ik ze zo graag dicht tegen mekaar hebben maar dat gaat niet zegt Nio... Ik heb gelezen dat Barbie dit voor mekaar heeft gekregen met een inwendige bh heeft iemand hier ervaring mee?

 

Klopt de meeste pc’s houden de anatomie van je lichaam aan. Er zijn maar een aantal pc’s die daarvan durven af te wijken, zoals dr Plovier en dr Van der Pot. Of zij ook met een internal bra werken weet ik niet, maar zij wijken weleens van de anatomie af om de borsten bij elkaar te brengen. Dit brengt wel weer bepaalde risico’s met zich mee, dus ik zou dit alleen laten doen door een pc die het vaker doet en eventueel werk kan laten zien. Op de instagram van Van der Pot kan je in ieder geval foto’s van zijn werk vinden. Hier een topic erover: 

Door de titel lijkt het alsof het topic over iets anders gaat, maar als je op mijn link klikt kom je bij de reacties die over dit onderwerp gaan. 

 

Ik ben overigens zelf door dr Nio geopereerd en heel tevreden en kan je hem in ieder geval vanuit mijn ervaring aanbevelen voor een bv. Maar kan nooit kwaad om verder te kijken, zeker niet als je nog twijfelt. 

 

Succes! 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Destiny30:

Ook ik krijg 15 mei eindelijk Nio Boobies :wub: ik had van me zelf helemaal niks, 12 jaar geleden 220 cc rond, op de spier bij shumacher gekregen wat een c werd en nu 750 cc super high profile dual plane van Nio. Ben al 2 keer op consult geweest en eigenlijk nog steeds zoveel vragen... ben bang dat ze te groot of misschien wel te klein worden... ook wil ik ze zo graag dicht tegen mekaar hebben maar dat gaat niet zegt Nio... Ik heb gelezen dat Barbie dit voor mekaar heeft gekregen met een inwendige bh heeft iemand hier ervaring mee?

Nee geen ervaring meee maar ik zou dan op zoek gaan naar de pc die Barbie heeft geholpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Destiny30:

Ook ik krijg 15 mei eindelijk Nio Boobies :wub: ik had van me zelf helemaal niks, 12 jaar geleden 220 cc rond, op de spier bij shumacher gekregen wat een c werd en nu 750 cc super high profile dual plane van Nio. Ben al 2 keer op consult geweest en eigenlijk nog steeds zoveel vragen... ben bang dat ze te groot of misschien wel te klein worden... ook wil ik ze zo graag dicht tegen mekaar hebben maar dat gaat niet zegt Nio... Ik heb gelezen dat Barbie dit voor mekaar heeft gekregen met een inwendige bh heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ben 158 cm en weeg 49 kilo. Ik had vorig jaar 375 cc high profile mentor, alleen die vergroting is eh zacht uitdrukt klote gegaan en kreeg double bubble, 2 herstel operaties die kansloos waren. Ben ten einde raadt bij Nio gekomen en jeetje wat een geweldige man. Gister geopereerd door hem en nu al zoveel verbeteringen. Hij heeft mij 500 cc high profile eurosilicon ofzoiets gegeven, en wat een verschil. Gewoon nio appen als je vragen hebt meis, maar als hij zegt ik kan dat, kan die dat ook echt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Boobs2015:

Nee geen ervaring meee maar ik zou dan op zoek gaan naar de pc die Barbie heeft geholpen...

Inwendige bh doet volgens mij plovier in Brussel. En en barbie samantha de jong is bij Diana Gabriel door dr peters

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...
3 uur geleden, LoveBee zei:

Hii, ik kreeg advies 300cc en twijfel enorm...Wat zou jij nu anders doen als het kon?

Ik zou echt groter gaan, in een bikini is het nog ok maar in een truittje of shirt zie je bijna niks, maar toen leek 305 cc best een hoop en de passesie leek echt groter dan dat het is geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-2-2016 om 23:50, Valeria zei:

Ik kom mij melden! Sinds een week ook in bezit van paar Nio boobs!

 

85% 300cc... Voor situatie 70B!

 

ik mocht uiteindelijk naproxen 3 maal daags nemen. Gooide op oxycodon al mijn eren eruit

Hiiii! Zou ik jouw foto's mogen zien? Heb ook als advies 300cc gekregen, maar het klinkt (nu nog) zo groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.