Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

woohoo!! nog een Nio fan! paar maandjes wachten maar hoop dat het het allemaal waard is!!

Bedankt iedereen, als ik dit forum niet had gevonden had ik me waarschijnlijk neergelegd bij het feit dat er maar 240 in kan volgens bergman clinics :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames :) vraagje:

Wanneer kregen jullie de nota van het SLAZ? Ik kan die nergens vinden... In de brief die ik al heb staat dat daar een aparte nota voor zou komen... Ik heb dus alleen de betalingsgegevens voor de aesthetische praktijk amsterdam.... Zucht.

Morgen maar weer eens SLAZ bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames :) vraagje:

Wanneer kregen jullie de nota van het SLAZ? Ik kan die nergens vinden... In de brief die ik al heb staat dat daar een aparte nota voor zou komen... Ik heb dus alleen de betalingsgegevens voor de aesthetische praktijk amsterdam.... Zucht.

Morgen maar weer eens SLAZ bellen.

Ik heb allebei de nota's tegelijk gekregen. Een paar dagen na mijn consult. Idd slim om slag te bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb allebei de nota's tegelijk gekregen. Een paar dagen na mijn consult. Idd slim om slag te bellen.

Eerste nota dezelfde dag, tweede een dag nadat ik de eerste had betaald. Maar ik moet zeggen dat ik daar zat met: kan het volgende week?

De eerst nota moet 14 dagen voor je operatie betaald worden en de tweede 14 dagen na de factuurdatum. Dus zat iets meer vaart achter bij die van mij. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

owja??

Wist ik niet eens haha.

Heb ze 2,5 week van te voren allebei tegelijk betaald.

Was dus mooi lflink te laat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zat er ook een Paar dagen tussen de nota's.

1 is van slaz en de andere van nio zelf.

Heb ze een week van te voren overgemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag per mail alsnog van Nio ontvangen en direct overgemaakt. Nu is mn geld op :(;)

Maar het is geen weggegooid geld haha. Ik zat echt zo; 3100; 310 pizza's, 3100 knakworstjes, 135 wimperextensions, een jaar aan boodschappen.. Geef mij die boobies maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

IOM nio kan alles! Dus dit ook, heb het al vaker gelezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Joyce, ik heb dat wel gedaan toevallig. Ik wilde, nu ik toch een cosmetische operatie zou gaan ondergaan, ook wel eens in een private clinic zijn geweest. Dus gewoon een consult bij Nio ingepland (a 50 euro) en tijdens consult gezegd dat ik vanwege m'n gezondheid wel in het slaz geopereerd wilde worden. Vond hij best.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.