Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

Op 26-10-2017 om 14:02 zei Jodyboobie:

Ik ben ondertussen aan mijn 2e paar Nio boobs :D

 

van 500cc eurosilicone naar 900cc Mentor  watergevuld (dual plane) Ik was al gek op mn boobs maar nu ben ik pas echt in love :wub:

 

Nio is zooooo goed. Echt een borstenkunstenaar :blush:

 

 

Op 26-10-2017 om 14:02 zei Jodyboobie:

Nu maak je mij echt nieuwsgierig :lol: Heb al wat plastische chirurgen gezien en vond ze allemaal wel erg kundig :wub:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
42 minuten geleden zei Nini28:

Hallo lady’s,

 

Voor degene die de vraag stelde over de wachtlijst tussen consult en operatie bij Dr. Nio. in Rotterdam.

Hij heeft tegenwoordig helaas een ellenlange wachtlijst :unsure:

Ik heb bij Dr. WU in dezelfde kliniek een consult gehad ( ook super kundige en leuke man!) en ook bij hem moet ik nog even minimasl3 maanden wachten voordat ik geopereerd kan worden :huil: 

 

Volgende week neb ik ook een consult staan bij Dr Nio, ik zal het meteen vragen of hij inzicht heeft in zijn agenda voor volgend jaar.

Ik ben in augustus op consult geweest en moest in oktober bellen om de datum in december vast te zetten. Toen ik belde vertelde de receptioniste me dat december al vol begon te lopen! En een datum vinden voor de laatste passessie was al helemaal een ding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

 

@gastmama , heb jij nog een afspraak gekregen in december?

De receptioniste vertelde mij dat het ermee te maken heeft dat de planning/ agenda van de plastische chirurgen voor volgend jaar nog niet uit zijn.

Dus kunnen alleen afspraken voor dit jaar gemaakt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Nio-dames!

 

Ik wil graag een consult aanvragen bij Dr. Nio. Ik heb voor aankomende vrijdag een consult bij dr. Fresow van Faceland, maar ik hoor ook heel veel goede dingen over Nio. Alleen nu krijg ik het vergoed van de verzekering dus ik wil Nio graag vooraf even mailen of hij ook in een kliniek/ziekenhuis opereert die met de verzekering een contract hebben. Heeft iemand zijn mailadres en zou die naar mij in een privébericht willen sturen?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Utopia:

Hallo Nio-dames!

 

Ik wil graag een consult aanvragen bij Dr. Nio. Ik heb voor aankomende vrijdag een consult bij dr. Fresow van Faceland, maar ik hoor ook heel veel goede dingen over Nio. Alleen nu krijg ik het vergoed van de verzekering dus ik wil Nio graag vooraf even mailen of hij ook in een kliniek/ziekenhuis opereert die met de verzekering een contract hebben. Heeft iemand zijn mailadres en zou die naar mij in een privébericht willen sturen?

 

Groetjes!

hoi utopia,

 

hij opereerd in het olvg in amsterdam. Dat is een ziekenhuis....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei gastmama:

hoi utopia,

 

hij opereerd in het olvg in amsterdam. Dat is een ziekenhuis....

 

Ja klopt inderdaad, maar zover ik zie hebben die geen contract met de verzekering voor een borstvergroting..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Utopia:

 

Ja klopt inderdaad, maar zover ik zie hebben die geen contract met de verzekering voor een borstvergroting..

Dan kun je het beste even contact opnemen met het ziekenhuis of met je verzekering. zij kunnen je vertellen wat wel en niet kan. ik denk niet dat dokter Nio precies weet welke verzekering wel of niet dekt als hij in het ziekenhuis opereerd. maar je kunt het altijd proberen hoor. Ik heb zijn email helaas niet . Die ga ik vrijdag wel vragen omdat ik in december door hem geopereed word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te lezen dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over Nio. Ik krijg vrijdag 24-11-17 mijn meiden bij Nio. Ontzettend veel zin in. Ook super spannend, maar het feit dat iedereen zo te spreken is over hem, stelt wel gerust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames! 19 december krijg ik ook mijn Nio boobs! Heb net de betaling gedaan dus nu wachten. Ben nu al zenuwachtig te worden. Volgens Nio moet ik de bh van de Hema halen. Nu heb ik een andere vraag voor jullie. Hebben jullie iets van vitamines of dergelijke geslikt voor de operatie? Groetjes Rachel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chellebel:

Hoi Dames! 19 december krijg ik ook mijn Nio boobs! Heb net de betaling gedaan dus nu wachten. Ben nu al zenuwachtig te worden. Volgens Nio moet ik de bh van de Hema halen. Nu heb ik een andere vraag voor jullie. Hebben jullie iets van vitamines of dergelijke geslikt voor de operatie? Groetjes Rachel. 

Hoi Chellebel, leuk dat je 19 december aan de beurt bent bij dr.Nio. Ik ben zelf vrijdag 8 december bij hem aan de beurt voor een hersteloperatie (hij gaat de fouten van een andere pc herstellen).

Ik ben vorige week begonnen met echinaforce forte, om een beetje weerstand op te bouwen en niet ziek te worden (ik werk met kinderen, waarvan er altijd wel één snottert :38:), ik slik multivitamines, twee weken voor de operatie begin ik met pro- en prebiotica en veel dames beginnen van te voren ook met arnicapilletjes of - druppels,  om blauwe plekken en bloeduitstortingen tegen te gaan na de operatie. 

Voor na de operatie is het handig om brandnetelthee of guldenroedethee in huis te hebben om vocht af te drijven. 

We hebben trouwens een leuke club, van allemaal dames, die in december geopereerd worden. Zit je daar al bij? 

Ik kijk zo even en anders stuur ik je wel een uitnodiging.

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Jaydee:

We hebben trouwens een leuke club, van allemaal dames, die in december geopereerd worden. Zit je daar al bij? 

Ik kijk zo even en anders stuur ik je wel een uitnodiging

@Chellebel, je bent al lid van de club. Dus kom gerust eens een keertje kletsen daar... gezellig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei CupA84tje:

Oh wat grappig ik heb ook echt vandaag het geld overgemaakt hihi! Ik krijg Mn Nioos 9 januari ^.^

Speciaal momentje hè, als je het geld hebt overgemaakt? :38:

Dan wordt het ineens zo "echt". En je bankrekening is ineens een heel stuk lichter :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Chellebel:

Ja gezellig. Ik ben nu alleen maar bezig met boobs. Pffff was het maar al zover. Dit is killing zeg hihihih

Nou... spannend hè? Maar ik vind de voorpret (dit wordt mijn derde borstoperatie) ook wel wat hebben hoor. Gezellig toch en ook heel fijn dat je hier terecht kunt met je vragen en je onzekerheden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jaydee:

Speciaal momentje hè, als je het geld hebt overgemaakt? :38:

Dan wordt het ineens zo "echt". En je bankrekening is ineens een heel stuk lichter :wacko:

Hihihi ja zeg dat wel. Ben opeens bloednerveus aan het worden. En bang dat ik ze toch te klein ga vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Chellebel:

Hihihi ja zeg dat wel. Ben opeens bloednerveus aan het worden. En bang dat ik ze toch te klein ga vinden

Ja begint wel echt te worden inderdaad... ik heb nog wel even dus de zenuwen moeten misschien nog komen! Probeer me niet gestresst te maken maar dat komt denk ik nog wel :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Chellebel:

Hoi Dames! 19 december krijg ik ook mijn Nio boobs! Heb net de betaling gedaan dus nu wachten. Ben nu al zenuwachtig te worden. Volgens Nio moet ik de bh van de Hema halen. Nu heb ik een andere vraag voor jullie. Hebben jullie iets van vitamines of dergelijke geslikt voor de operatie? Groetjes Rachel. 

oeh als je de betaling hebt gedaan word het echt he!! 

super spannend! ik was zelf de week van te voren ziek. dus dat was wel spannend. ik heb gewoon multivitamines geslikt. 

geniet er van voor je het weet is het 19 dec! 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 19:11 zei Jaydee:

Hoi Chellebel, leuk dat je 19 december aan de beurt bent bij dr.Nio. Ik ben zelf vrijdag 8 december bij hem aan de beurt voor een hersteloperatie (hij gaat de fouten van een andere pc herstellen).

Ik ben vorige week begonnen met echinaforce forte, om een beetje weerstand op te bouwen en niet ziek te worden (ik werk met kinderen, waarvan er altijd wel één snottert :38:), ik slik multivitamines, twee weken voor de operatie begin ik met pro- en prebiotica en veel dames beginnen van te voren ook met arnicapilletjes of - druppels,  om blauwe plekken en bloeduitstortingen tegen te gaan na de operatie. 

Voor na de operatie is het handig om brandnetelthee of guldenroedethee in huis te hebben om vocht af te drijven. 

We hebben trouwens een leuke club, van allemaal dames, die in december geopereerd worden. Zit je daar al bij? 

Ik kijk zo even en anders stuur ik je wel een uitnodiging.

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Hey Jaydee!

 

ik word 22 december geopereerd door dr Nio in parkkliniek. Ik hoorde gister over “ de groep “ en zoek die, maar volgensmij zoek ik verkeerd. Kan jij mij vertellen hoe ik daar bij kom ?  Groetjes bieb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb eigenlijk een vraag. Is Dr Nio ook een goede voor je als je, zoals ik, 1.62m en 55kg bent en van een lege 75b naar een mooie grote D wilt zonder dat ze ‘opgeplakt’ of ‘te’ lijken?

Ik ben erg zoekende naar door wie ik geholpen wil worden en waar ik een intake ga aanvragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.