Hert Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Dit filmpje kwam voorbij en ik moest er heel hard om lachen!!! Mijn twee kleine mannen van 2 en 3 vonden het ook machtig interessant trouwens, ze houden erg van muziek (en ze is ook zo mooi zeg.. pfoe) https://www.youtube.com/watch?v=pqKb1OGpDjo#t=27
Marjet Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Hahahah jaa dit filmpje ken ik!! Heeel grappig!
MeMo Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Ja super hé, ik volg haar via Facebook en ze heeft ook een borstvergroting. Hoe zouden ze bij haar geplaatst zijn en hoeveel vraag ik me altijd af
Fem86 Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Mijn (mannelijke) vrienden vragen zich af wie dit sneller kan: een vriend die mijn sportabonnement tijdelijk overneemt of ik
Hert Posted December 10, 2014 Author Posted December 10, 2014 Als we met wat forum leden op een rijtje gaan staan kunnen we een benefiet concert geven voor het forum..
best_boobie Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Hahaha, helemaal geweldig Hoe zouden ze bij haar geplaatst zijn en hoeveel vraag ik me altijd af Sowieso dual plane/achter de spier.. Aantal cc is lastig te zeggen.. zou zomaar saline kunnen zijn, en dan is er geen peil op te trekken
MeMo Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Ik moest het weten ik volg Sara X al even via Facebook. Ik kon me het niet laten en heb haar een privé berichtje gestuurd. Dat ik fan ben van haar boobs en ik heel graag zou weten hoe veel cc's erin gegaan zijn. (Ik had het wel wat ruimer uitgetypt om het beleefd te houden ) en ja hoor, ik heb antwoord gekregen. Niet van Sara zelf, maar ik kreeg het volgende : " Sara has 500cc low profile implants" Zo, dan weten we het allemaal
Fem86 Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Haha geweldig dat je het vraagt en nog antwoord krijgt ook!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.