Jump to content

flowerpowerr : 5 januari 2015 : Dr. van Selms : OLVG-West

Recommended Posts

Posted

Hi,

Eerst wil ik even zeggen dat ik dit echt een hele toffe site vind, fijn dat mensen betrokken zijn en elkaar hier advies kunnen geven.

Mijn borsten zijn nooit groter geweest dan een hele kleine a en ik heb dit altijd al heel erg gevonden. Vorig jaar is mijn zoontje geboren en heb ik borstvoeding gegeven. Eindelijk had ik iets!!! Maar dat was maar van korte duur, toen ik eenmaal gestopt was met borstvoeding waren mijn borsten weer als voorheen. Ik ben 180 lang en 64 kilo ,het past ook gewoon niet bij mijn lichaam. Nu ben ik er dus echt aan toe om een borstvergroting te ondergaan. Ik weet zeker dat ik het wil en ook heb ik het financieel rond :) happy!!! Maar nu begint dus de zoektocht naar een pc en de rest wat daar allemaal bij komt kijken. Ik overweeg om het in Belgie te laten doen omdat het gewoon enorm scheelt qua prijs en ik heb het er wel voor over om een stuk te moeten rijden..

Nou heb ik al een beetje rondgekeken hier en al veel mooie resultaten gezien, wauw!!! Maar omdat ik echt heel weinig heb vind ik het allemaal heel lastig....Want, vooral omdat mijn zoontje pas 1 is lijkt het mij verstandig om voor de borstspier te kiezen ( Dr. Demeyere ?) maar toch ben ik bang omdat ik weinig eigen weefsel heb dat het er dan onnatuurlijk uitziet en dat wil ik echt niet. Dus misschien toch dual plane bij dr. Schiettecatte?

Wel denk ik dat ik highprofile protheses wil. Vind dat ze een mooi resultaat geven,

maar de rest weet ik gewoon niet...

Dus.... Alle tips zijn welkom en zou graag wat resultaten zien van meiden die ook een a cupje hadden of die bij deze artsen geweest zijn...

Alvast bedankt!

x flowerpowerr

Posted

Haai ik ging van een kleine 70 a naar 70 e klinkt mega groot maar het ziet eruit als een volle c..

Ik zal je toevoegen dan kun je mijn verhaal lezen.. Je moet niet schrikken van mijn verhaal.. mijn ervaring met de arts was minder prettig dan

de ervaring van andere meiden bij deze arts.. mocht je meer ervaringen zoeken over deze arts kun je boven in de zoekbalk zijn naam intikken.

Liefs Noah

Posted

Hoi Flowerpower,

Je hebt je al goed ingelezen zo te zien! Ik heb ook een dochtertje van 1 jaar en ik krijg volgende week mijn bv voor de spier, dus hopelijk valt het herstel mee dat vooral mijn kleine er geen last van heeft. Ik hoop voor jou hetzelfde!

veel succes met je zoektocht!

Posted

hoi! ik had ook nooit groter dan een a cup, tijdens de borstvoeding voelde

ik me eindelijk vrouw! maar toen ik stopte werd het een slappe lege a cup

mn jongste is nu 2 en ik heb in juni mn borstvergroting gehad

via Diana Gabriels door dr Schiettecatte

ik was 2600 euro ervoor kwijt en ben nu zo dolblij dat ik me een sexy vrouw kan voelen!

ik heb highprofile 400cc en dualplane geplaatst

liefs sas

Posted

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je het in Belgie wilt laten doen, dan is dr. de Meyere idd zeker een aanrader. Zelfs met weinig eigen weefsel weet hij er altijd wat moois van te maken. Een consult bij hem plannen, zou ik zeker niet overslaan.. Verder in jouw situatie.... misschien dr. Visser van de Wellnesskliniek.. In jouw geval zou ik die twee pc's aanraden om eens op consult te gaan. Je hebt dan 1 pc die pro-voor de spier is (de Meyere)  en je hebt dan dr. Visser, die ook zowel voor de spier als dual plane plaatst.. Denk dat je dan de beste adviezen zult krijgen. Alle twee de pc's gaan voor een natuurlijke look, dus ook daar ga je zeker tevreden over zijn :)

Neem ze niet te klein, want zoals Noah al zegt... Een E lijkt vaak op een echte C of kleine D... Waarom dat zo is, is me een raadsel, maar wij, met nepboobs, hebben een iets grotere cupmaat nodig dan meiden met echte boobs, om hetzelfde resultaat te krijgen :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

Had je de zoekbalk rechtsboven al gevonden?

xx BB

• 3 weeks later...
  • 1 year later...
Posted

hi meiden,

Ik ben al zo ontzettend lang van plan om een borstvergroting uit te laten voeren en nu is het eindelijk bijna zover.

Twee weken terug ben ik bij dr. Selms op consult geweest en ik had er een heel goed gevoel over.

Voor nu hebben we monobloc hydrogel , 320 cc high profile ( achter de spier ) afgesproken.

Ik ben 180, cup aa en weeg 66 kilo. Ik ben slank maar niet super smal dus hij zei dat er best wat in zou passen, zou graag op een grote c/kleine d uit willen komen.

Ik twijfel ook nog een klein beetje over high profile omdat ik teveel bolling aan de bovenkant van de zijkant gezien niet zo heel mooi vind maar ik weet niet in hoeverre dat is met achter de spier?

Volgende week ga ik nog een keer op consult en de operatie staat voor 5 januari gepland.

Maar nu ben ik echt super zenuwachtig !!! En ik begin heel erg te twijfelen en onzeker te worden...

Heb niet echt veel werk van hem gezien maar hij staat wel goed bekend.

Dus als er meiden ook bij hem geweest zijn zou ik het heel graag willen zien!!

Alvast bedankt!

X flowerpowerr

Posted

goeiemorgen Flowerpowerr,

ik ken je pc totaal niet, maar :

vraag hem nog eens of hij je niet wat meer voorbeelden kan laten zien van zijn werk ?

Voor de rest durf ik me eigenlijk niet uitspreken want mijn bv is op 12 jan , zal eerste keer zijn op mn 44 ste :-) .

x

P-C

Posted

Bedankt voor je reactie!

Nee ik zit daar dus een beetje mee, heb nu nog een consult gepland voor volgende week bij dr. Schiettecatte

dus ben ook wel heel benieuwd wat hij zeg.

Ik vind het gewoon zo lastig om de knoop door te hakken en de angst dat het mis gaat opzij te zetten

Posted

Hoi,

Ik heb ook Monobloc Hydrogel, geplaatst door de collega van Van Selms in het SLAZ in Amsterdam. Dat was een wens van mij, je weet dat dat geen silliconen zijn he? Dr. Schietekatte (is dat via Diana Gabriels?) werkt daar niet mee voor zover ik weet. Dus als je bij hem gaat zul je wel siliconen krijgen, het is maar net wat je kiest. Ik wilde pertinent geen siliconen, dus Monobloc Hydrogel was een bewuste keuze van mij.

Wil je die ook die Hydrogel, dan zou ik sowieso high profile nemen. Want de prothese is - ook in high profile - platter dan de siliconen protheses, dwz dat de projectie minder is. Ik heb zelf ook 320 dual plane (= tussen de spier) en dat is echt helemaal niet zo groot. Ik ben maar 1.58 en 53 kg. Ik kom van een A-cup en heb nu van sport BH 75C. Misschien dat dit in een gewone BH groter is, ik ben nog geen 5 weken PO dus dat weet ik nog niet. Maar ik wilde zeggen dat het niet zo groot is, zeker niet als je 1.80 bent van lengte. Ik vond 305/320 heel groot klinken bij mij, maar net als waar iedereen je hier al voor waarschuwt, het went heel snel, die nieuwe borsten. Dus ik zou zeker niet te klein kiezen. En met de high profile van Monobloc Hydrogel hoef je echt niet bang te zijn dat je "dikke borsten" krijgt oid ;-)

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel! Ik heb je toegevoegd dus je kunt even bij mij spieken als je wil.

Groetjes en succes :)

Posted

hé flower ,

gewoon om je te zeggen , ik ben vanmorgen mn buik gaan tonen om te zien of alles ok was , en mn pc heeft me nogmaals prothesen laten passen omdat mn man erbij was en ik wilde dat hij ook zn gedacht zou zeggen, en het wordt niet meer 450 cc maar max 400 cc , en het is waar , voor mij zal het al huge genoeg zijn :-)

Neem je tijd en zoek goed uit op foto en met je situatie dat je nu hebt , naar een result dat bij jou zal passen.

Meestal is het eerste idee dat we hebben het beste !

x

Posted

@ Suus1973

Ja ik kwam er dus ook achter dat Schiettecatte niet met hydrogel werkt en die wil ik wel heel graag dus ik

denk dat ik die afspraak maar af ga zeggen en toch voor dr. selms ga, had wel een goed gevoel bij hem !

Ik ben heel erg op mijn gezondheid enzo dus dat vind ik dan toch wel een prettiger idee dat ze niet met silliconen gevuld zijn. Soms word ik gewoon een beetje moe van mezelf, kan altijd zo lekker lang piekeren haha

Maar goed dat je dat zeg over de projectie want dan denk ik dat ik toch ook wel voor de high profile zal gaan en de cc's vind ik echt super lastig wil het niet te klein maar ook echt niet te overdreven.

En ik heb even bij je foto's gekeken en wat zijn ze mooi geworden!!! Wauw, zo wil ik ze ook! :)

Super netjes ook zo via de tepel, selms heeft het bij mij niet over die mogelijkheid gehad.

Vond je het trouwens meevallen met de pijn?

@pommecaramelle Ja dat is ook wel zo inderdaad, vaak is je eerste ingeving wel het beste. Maar voor jou schiet het ook al op zie ik... spannend!

Posted

Hoi Flowerpower,

Ik vond v. Selms ook een hele prettige arts tijdens het consult. Hij heeft al ruim 10 jaar ervaring met de hydrogel implantaten en kan ook veel vertellen over de complicaties ed tot nu toe. Hij heeft slechts 1x iemand terug gezien met een gescheurd implantaat binnen 10 jaar. En kapselcontractie had hij nog nooit gezien. Het is niet zo eenvoudig om op korte termijn bij hem te plannen (jij hebt denk ik mazzel gehad dat je al zo snel kunt) en er zijn geen negatieve verhalen te vinden over hem. Het feit dat er niet veel v. Selms groupies op dit forum zitten zou dus prima kunnen komen door het feit dat die mensen zo goed zijn voorgelicht en behandeld dat ze dit forum nooit nodig hebben gehad.

Ik ga zelf uiteindelijk naar zijn collega in SLAZ, omdat die nog wat meer 'recht door zee' was en ietsje groter wil plaatsen. Maar ik vond v. Selms ook zeker een hele prettige arts!

Posted

Ja ik heb ook best wel veel geluk. Ik kon er nog tussen. Daar was ik heel blij mee! Ik ga donderdag weer op consult bij dr selms maar nu in het slaz en dan ook een intake met de anesthesist. Vandaag nog drie weken, heb er heel veel zin in!alleen nog twijfels over aantal cc's etc. dat hoop ik donderdag wel zeker te weten..

Posted

gister weer op consult geweest en alles is rond! Super happy!!!!5 januari is het al zover.Het zou eerst 320 worden maar nu toch de 340 en 370 (monobloc hydrogel high profile) besteld. Ik kan eindelijk gaan aftellen :D , het voelt nog een beetje onwerkelijk....

Hebben jullie nog tips betreft de voorbereidingen? Ik moet zelf sport bh's aanschaffen, welk merk is het beste?

Posted

Mooi! Spannend hoor. Met die maat ga je wel een D halen. Ik heb nu ook 75D weet ik sinds vandaag en ik heb minder CC. Wel fijn dat hij meerdere maten bestelt en dan kijkt bij de operatie, dat deed Nio niet zei hij.

Ik vond zelf de Lipoelastic PI extra new BH heel fijn voor de eerste weken.

Posted

ja ik hoop het! ben ook lang natuurlijk en me omvang is 80 dus ik heb er ook best wel de ruimte voor. hoop ook dat mijn huid het toelaat.. maar tijdens mijn zwangerschap waren ze ook behoorlijk gegroeid dus ik denk dat het wel kan!

De zenuwen beginnen nu toch wel te komen.., vind het wel jammer dat ik mijn zoontje 6 weken niet mag tillen, en niet van het kdv enzo kan halen, lekker kroelen :(

• 2 weeks later...
Posted

Ik weet niet of iemand dit nog leest maar over twee dagen is het dus zover :D!!!!

De zenuwen beginnen nu toch best wel te komen, maar heb er heel veel zin in!

Moet met s'ochtends al om 07.00 melden en volgens mij ben ik dan als eerste?! daar zou ik wel echt heel blij mee zijn.

Het is best weel een eind dus zondag naar een hotel en daarvandaan is het dan nog 20 min rijden.

Kan ik hier straks ook mijn operatieverslag etc. neerzetten of moet ik dan even een nieuwe maken?

Posted

Heel erg veel succes meid!

Geniet morgen nog van je dagje

Lekker ontspannen zenuwen zijn nergens voor nodig ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.