Ga naar inhoud

Linapinda : 9 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Wauw thnx voor je snelle reactie ben heel benieuwd! Fijn dat jij zo tevreden bent.

Maris

Succes met je consult

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Zie je wel! Ik zat in de wachtkamer en zag jou heel haastig weglopen en toen dacht ik zou dat lina zijn geweest? Mooie schoenen trouwens zo hee :44:

Ik moest me haasten naar de uni, maar had me even geroepen dan! Lina klinkt nog niet zo gek als 'bewbs101' of 'moeder'! :P Heb je nog soort van een beetje mijn borsten kunnen zien in het voorbijgaan? Thank you, thank you. :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest me haasten naar de uni, maar had me even geroepen dan! Lina klinkt nog niet zo gek als 'bewbs101' of 'moeder'! :P Heb je nog soort van een beetje mijn borsten kunnen zien in het voorbijgaan? Thank you, thank you. :109:

Hahaha ja ik wist het niet zeker en het was ook een beetje apart geweest als iemand zich had omgedraaid en jij was het niet dan had ik er ook een beetje met een bek vol tanden bij gezeten :75: Nee het was echt zjoef en je was pleitos kon alleen je haar zien waar ik je aan herkende en toen was mijn aandacht gevestigd op je schoenen :P Nio was weer kort en krachtig he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik wist het niet zeker en het was ook een beetje apart geweest als iemand zich had omgedraaid en jij was het niet dan had ik er ook een beetje met een bek vol tanden bij gezeten :75: Nee het was echt zjoef en je was pleitos kon alleen je haar zien waar ik je aan herkende en toen was mijn aandacht gevestigd op je schoenen :P Nio was weer kort en krachtig he?

Haha, ik stap altijd vrij hard door voor zo'n klein meisje. Hij was inderdaad kort, maar heeft toch in m'n boobies geknepen hoor. Volgens hem zouden die namelijk nog echt wel zachter moeten worden, maar "geef t een jaartje". En als er wat is mail ik hem altijd, is hij ook snel in. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik stap altijd vrij hard door voor zo'n klein meisje. Hij was inderdaad kort, maar heeft toch in m'n boobies geknepen hoor. Volgens hem zouden die namelijk nog echt wel zachter moeten worden, maar "geef t een jaartje". En als er wat is mail ik hem altijd, is hij ook snel in. :)

hahaha altijd lachen met nio. Hij deed mijn bh verkeerd om aan dus ik: euh volgens mij zit die binnestebuiten zegt ie: Ohja sorry ik weet niet zoveel van borsten en bh's hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Korte update! Van een 65/70A naar een 65G gegaan!

Okay, februari lijkt zo lang geleden maar ze beginnen steeds zachter te worden! En van de week keek ik in de spiegel en dacht ik; wtf, ik ben scheef!

Dit begint ook telkens duidelijker te worden nu ze zachter worden. dr. Nio heeft eerder aangeraden dat als het zo zou zijn ik de band scheef kan dragen om het bij te sturen. Links zoals je de band normaal hoort te dragen, waar de borst begint en rechts over de borst heen. Die nu heel fijn wordt plat gedrukt. Nou, even centimetertje en we zijn perfect!

En Love_Boobies heeft nog geholpen want ik snapte eerst even niet hoe hij hoorde te zitten. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Update over de scheve borsten: Ze zijn nog steeds een beetje (nauwelijks zichtbaar) scheef, maar ik voel dat 1 kant veel zachter is dan de andere. Ik denk eigenlijk dat het nog wel bij gaat trekken..

--
Na bijna een jaar PO weer in de hoepel gehangen (vergelijkbaar met paaldansen). Ik was heel bang dat het pijn zou doen dus heb vanaf 3 maanden heeel langzaam kracht opgebouwd. Eerst met elke dag heel zachtjes duwen tegen een deurpost terwijl ik ertussen stond. Vervolgens meer kracht op armen gebouwd en nu kan ik pull-ups en chin-ups doen. Het idee van aerial hoop is vrijwel hetzelfde als paaldansen, behalve dat je iets meer horizontale trucjes doet. 

Nu doe ik het 1.5 uur per week en wil ik het opbouwen naar 2 of 3 dagen per week. Maar ik voel dat ik al mijn kracht kwijt ben. Mezelf optrekken lukt wel met twee armen. Maar 1 arm pull-ups lukt niet meer, doet zelf een beetje pijn. Door alle horrorverhalen om mijn borsten te verpesten heb ik ook besloten om of te stoppen of langzamer aan te doen. 

Let's see waar we zijn over een half jaar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Wednesday, December 10, 2014om03:56 zei Linapinda:

Hallo lieve meiden!

Heel fijn om jullie berichtjes te lezen, vragen voor de PC worden zo zeker makkelijker gevormd. En ik voel me erg at ease.

Ik ben 23, laatste-jaars HBO studente in Amsterdam, 45 kilo en vooral te herkennen omdat ik zo klein ben dat ik vrijwel altijd op hele hoge hakken loop.

Toen ik 'jonger' was had ik een C-cup maar ik ben in het eerste jaar van de universiteit (toen was ik 17) 15 kilo afgevallen. Nu ben ik al 2 jaar weer stabiel 'op gewicht' en ik heb mijn billen terug. Maar helaas ben ik wel mijn mooie borsten kwijt geraakt sinds. Met maximizers en kipfiletjes speel ik nu vals en heb ik er altijd op dezelfde manier er curvy uit gezien. Maar na 5 jaar niet naar het strand willen, of naar openbare spa's heb ik toch besloten dat ik er altijd uit wil zien als met zo'n opvulling.

Ik ben bij Boerhaave bij dr Schuringa en bij Bergman bij dr Corion op consultant geweest. De eerste afspraak was voor mij best overwhelming maar ik heb wel netjes alles opgeschreven, dus ik heb de informatie die ik wilde.

Dokter Schuringa raadde mij 250cc ronde protheses aan van Mentor, dokter Corion raadde mij 320cc anatomisch aan van Natrelle.

Wat zijn jullie adviezen? :wub:

Liefs,

Linapinda

Hoi LinaPinda:)

Ik las je topic over jouw bv bij dr Nio. 

Hoe kan het dat de ene pc jou maar bijvoorbeeld 250cc aanraadde en dr Nio 450cc. Was of ben moet ik zeggen, smal van jezelf met weinig vetweefsel op je borst? Ik vroeg me dat eigenlijk af^_^ want 450cc is best wel veel(het klopt toch het aantaal cc dat je nu hebt?)

Ik draag zelf namelijk ook B70. Heb wel een a cup eigenlijk en ben best lang 1.74 en ben niet smal maar best breed bij m'n schouders dan. 

Was zo nieuwsgierig :blush: ik heb 15 februari ook een consult bij dr Nio, alleen dan voor de hydrogel. 

Je hebt zeker geen foto's in je album die ik zou kunnen zien? 

Klopt het dat het nu al een jaartje geleden is na je bv? Ben je er nog blij mee?^-^

Ps. Je schrijft zo leuk en grappig.:p

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.