Ga naar inhoud

Linapinda : 9 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden!

Heel fijn om jullie berichtjes te lezen, vragen voor de PC worden zo zeker makkelijker gevormd. En ik voel me erg at ease.

Ik ben 23, laatste-jaars HBO studente in Amsterdam, 45 kilo en vooral te herkennen omdat ik zo klein ben dat ik vrijwel altijd op hele hoge hakken loop. ;)

Toen ik 'jonger' was had ik een C-cup maar ik ben in het eerste jaar van de universiteit (toen was ik 17) 15 kilo afgevallen. Nu ben ik al 2 jaar weer stabiel 'op gewicht' en ik heb mijn billen terug. Maar helaas ben ik wel mijn mooie borsten kwijt geraakt sinds. Met maximizers en kipfiletjes speel ik nu vals en heb ik er altijd op dezelfde manier er curvy uit gezien. Maar na 5 jaar niet naar het strand willen, of naar openbare spa's heb ik toch besloten dat ik er altijd uit wil zien als met zo'n opvulling.

Ik ben bij Boerhaave bij dr Schuringa en bij Bergman bij dr Corion op consultant geweest. De eerste afspraak was voor mij best overwhelming maar ik heb wel netjes alles opgeschreven, dus ik heb de informatie die ik wilde.

Dokter Schuringa raadde mij 250cc ronde protheses aan van Mentor, dokter Corion raadde mij 320cc anatomisch aan van Natrelle.

Wat zijn jullie adviezen? :wub:

Liefs,

Linapinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meid, ik zou zeker voor de grotere maat kiezen.

Bij mijn eerste bv ben ik ook blind op het advies van de pc afgegaan, (245cc) ik ben 1.62 en woog toendertijd 47 kg.

Met als gevolg dat ik ze echt véél te klein vond.

Mijn pc wilde mij ook niet tegemoet komen, hij vond ze zo groot genoeg!

€4400.- WEGGEGOOID!

De pasprotheses vallen ook veel kleiner uit,dus altijd de maat groter nemen. ;)

Succes Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, ik zie net dat de 320cc anatomische zijn, die vallen ook nog eens kleiner uit.

Ik zou je adviseren om ronde 320cc te nemen.

320cc anatomische is ongeveer gelijk aan 250cc rond.

Nee hoor, sorry dat ik even in de rede val..

De anatomische geven juist met een gelijk aantal cc, meer projectie dan de ronde!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heehee, ik ben 1.58 en ook 44 kilo, dus gelijke situatie. Ik had voor mijn operatie een a/b cup (ongelijke borsten) en heb nu 300 en 350cc rond.. zit nu op een 65D. Resultaat mag er zijn hoor, ze hadden absoluut NIET kleiner gemoeten, en had ze achteraf gezien zelfs wat groter gewild. Welke cup heb je nu en waar wil je op uit komen? Heb je bijv fotos gevonden waarvan je zegt zo wil ik ze? Is namelijk erg handig voor de pc! Dan weet ie waar je ongeveer op uit wil komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat juist omdat ik de eerste afspraak bijna een mantra in mijn hoofd had met "ze mogen niet nep lijken, ze mogen niet nep lijken." Dat ik daarom heel huiverig was om voor groter te gaan. Maar nu ik alles heb laten bezinken zou ik inderdaad juist bang zijn dat ik ze te klein ga vinden. Het is niet de bedoeling dat ik dan weer een operatie wil!

Ik heb nu meestal een 70B aan, maar een D zou wel echt mijn voorkeur zijn nu ik er goed over heb nagedacht. Ik heb hier al zolang over nagedacht, dat het proces van de goede prothese uitkiezen echt niet gerushed hoeft van mij. (Maar ook weer niet te lang, want dan loop ik weer een hele poos half ongelukkig rond)

Een ander ding wat ik me afvroeg was ook; hoe hebben jullie "besloten" (want meestal ligt het toch aan de voorkeur van de arts als ik het zo hoor) of je de implantaat boven/achter of dual met de spier wilden? :)

Heel fijn om te lezen dat jullie al je dream boobies hebben, meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plaatsing van de prothese hangt af van hoeveel weefsel je vooraf hebt. Als je 70B draagt, denk ik aan plaatsing voor de spier of dual plane... Ik weet dat plastisch chirurgen verschillende smaken erop na houden (ik heb drie verschillende CC adviezen en drie verschillende plaatsing adviezen gekregen.... dus tja...)

Ik zou vooral voorbeeld foto's zoeken van dames met vergelijkbare proporties als jij die hebt... en die mee nemen.

Waarom anatomisch meer projectie (kan geven/) geeft is voorstelbaar als je een ronde en een anatomische prothese van hetzelfde aantal CC's plat op tafel zou leggen: Bij de ronde zit het hoogste punt in het midden en zit er omheen overal even veel volume. Een anatomische prothese is meer 'ovaal / druppel' vormig, relatief zit het grootste gedeelte van het volume in een helft van de prothese (onder), waardoor daar meer projectie (de diepte van de prothese, of de hoogte als deze plat op tafel ligt) is. Ik hoop dat dit het een beetje duidelijk maakt... en anders komt BB het misschien nog wel uitleggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB ik heb zelf eerst anatomische protheses gehad. door de druppelvorm valt de projectie helemaal weg.

Mss zijn ze theoretisch met meer projectie zo zien ze er wel helemaal niet uit!

Je vergelijkt verkeerd, sorry

Het gaat om gelijk aantal cc en profile. Jij hebt nu 590 cc rond, extra high profile. Had je anatomisch 590 cc extra high profile gehad, zou je meer projectie hebben dan je nu hebt.

Minder bolling, dat wel, maar meer projectie.

Zoals wonka het uitlegt, zo klopt het.

En dit is niet om het beter te weten, maar je moet op de juiste manier vergelijken om tot de juiste conclusie te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar omdat de anatomische alle volume onderin hebben, LIJKEN ze kleiner.

Omdat idd géén bolling bovenin zit!

Kijk maar eens in mijn album "gezakt" daar heb ik een foto in staan waar ik de prothese omhoog duw, het is net alsof de borst dan ook meer projectie heeft sl de hangende borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duw hem alleen zo dat hij op zijn plek zit. Dus dat de prothese in het middelpunt van de tepel is. Zo als de eerste 9 maanden, toen zaten ze nog gecentreerd rond de tepel.

Nu zit alles beneden mijn tepel, net zoals het bij een anatomische zou zijn.

Het punt is dus nogmaals; anatomische LIJKEN in het lichaam kleiner dan ronde met hetzelfde aantal cc's.

Zo, ik ben er nu ook wel klaar mee, alwie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houden jullie het nog wel lief meiden! :155:

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt Linny73, met ronde oogt het van voren sneller als zo'n hollywood boob met volume ronding boven, bedoel je toch?

En BB vergelijkt wel echt de size als je het naast elkaar ziet hoever het echt naar voren staat van zijaanzicht gezien.

De plaatsing van de prothese hangt af van hoeveel weefsel je vooraf hebt. Als je 70B draagt, denk ik aan plaatsing voor de spier of dual plane... Ik weet dat plastisch chirurgen verschillende smaken erop na houden (ik heb drie verschillende CC adviezen en drie verschillende plaatsing adviezen gekregen.... dus tja...)

Ik zou vooral voorbeeld foto's zoeken van dames met vergelijkbare proporties als jij die hebt... en die mee nemen.

Waarom anatomisch meer projectie (kan geven/) geeft is voorstelbaar als je een ronde en een anatomische prothese van hetzelfde aantal CC's plat op tafel zou leggen: Bij de ronde zit het hoogste punt in het midden en zit er omheen overal even veel volume. Een anatomische prothese is meer 'ovaal / druppel' vormig, relatief zit het grootste gedeelte van het volume in een helft van de prothese (onder), waardoor daar meer projectie (de diepte van de prothese, of de hoogte als deze plat op tafel ligt) is. Ik hoop dat dit het een beetje duidelijk maakt... en anders komt BB het misschien nog wel uitleggen ;)

Ik ga nog bij twee PCs langs, en dan laat ik het me weer bezinken :)

Heel erg bedankt voor de uitleg, dat hielp om het te visualiseren.

Ik ben naar foto's aan het kijken om mee te nemen, maar ik ben nu stiekem op werk. Haha, dus dat moet even later komen om het aan jullie te laten zien ;) - Ding is wel dat ik heel smal ben, en de meeste dames én langer zijn, én een bredere bouw hebben. :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Update! :5:

NOG 1 WEEK (9 FEB) EN IK HEB MIJN MOOIE BORSTEN. :123:

Het geld is overgemaakt, de voorbereidingen zijn al getroffen en ik ben nu echt als een bezetene vanalles aan het doen om mezelf bezig te houden.

De keuze is dr. Nio geworden is het SLAZ.

Ik ben langs dr. Corion geweest in Bergman, maar voor mijn gevoel was hij veelste casual. Bij sommigen is het juist een reden voor een klik, bij mij juist de reden om heel hard weg te rennen. Mijn huisarts heeft in alle tijd dat ze huisarts was twee mensen voor een bv doorgestuurd, en dit was een van de mensen die ze kende (niet eens aanbevelen maar 'je zou daar eens kunnen kijken, Bergman staat op zich goed aan geschreven.') Hij raadde mij 270cc, anatomisch, high profile, Natrelle, dual plane aan.

Ook ben ik langs dr. Schuringa in Boerhaave geweest. Aardige man, maar om een of andere reden ook niet de juiste klik. De consulte was heel behulpzaam, maar voor mijn gevoel vrij jong nog in haar carriere. (Dit zegt natuurlijk niet dat het slecht is, maar ze moest soms dingen navragen en dat zat me ook niet al te lekker). Hij vond 350, mentor, rond, op de spier. Ook nadat ik heel duidelijk zei dat ze van mij wel groter mochten, maar liefst niet met zo'n rond volume als ik naakt ben.

Mijn vriend komt uit het buitenland en we hadden de tweede consult geplande op de dag voordat hij weer vloog. Een week van tevoren werd er gebeld dat dr. Schuringa niet aanwezig zou zijn die dag (en het zal vast een goeie reden zijn geweest, dus dat is helemaal geen probleem). Maar dr. van der Weij was wel beschikbaar. Als iemand een dokter zoekt die de tijd voor je neemt, heel kundig is en het er super natuurlijk uit wil laten zien. Ga naar die man. De consulte is zijn vrouw, en samen nemen ze echt de tijd om naar je lichaam te kijken en te meten wat er mogelijk is. Hij is wel een man die graag het resultaat proportioneel eruit laat zien. 300 cc, Natrelle, anatomisch, op de spier.

Ik had in dezelfde week een afspraak geplaned met dr. Nio. Bij hem heb ik ook weer uitgelegd wat ik wilde en heb ik foto's laten zien. Hij heeft echt de tijd genomen voor mij, gepast, alles uitgelegd. Wel vrij snel de 85% Eurosilicone aangeraden. Maar nog een paar keer extra gevraagd "maar wat wil jij". Ik had geprobeerd uit te leggen zonder hele duidelijke cupmaten te noemen wat ik echt mooie lichaamstypes vind. Omdat ik een hele smalle taille heb lijken mijn heupen nog ietsjes curvier dan ze zijn. En ik hoop echt op een zandloperfiguurtje. Ik ben wat happier als ik ietsjes meer vlees op mijn botten heb, maar ik heb een hele snelle stofwisseling. De hele dag door ben ik eigenlijk aan het eten, zonder resultaat. Behalve op mijn bips. :106:

Vandaag de laatste dingen daar doorgelopen. Wat wel, wat niet te doen. Nog een keer gepast. Nog een keer gekeken en gevraagd hoe ze geplaatst zullen worden. Nog een keer gemeten.

En nu; we hebben afgesproken; 450cc, dual plane, 85% Eurosilicone.

lengte: 157

gewicht: 43

onderwijdte nu: 69

Cup: "B" (A dus :121: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie maat meis, ik in me hoofd ook een bepaald beeld van 300 naar 350 en mijn keuze viel op de 400 cc dat zou hem worden. Ik heb 3d foto maar vind zelf de foto misleidend daar lijken ze echt groot vooral zonder je hoofd ook en armen. En 2dagen voor de bv gebeld dat ik 450 cc wilde we schelen niet zo heel veel. Als ik nu me hand op de borst leg heb ik handvol nou kan ik nog niet zeggen hoe het veranderd maar zoals nu is ziet eruit als een c cup dus niet mega. Wees maat blij met je keuze. Ondanks beetje stijfheid en me rug. En dat ik nog niet rechtop kan lopen is na 4 dagen al stukken beter met me. En van de zomer gaan we lekker genieten vooral bikini zonder push of extra push up te dragen om dat het dan nog wat lijkt.

Nou aftellen naar volgende week spannend hoor.

Liefs janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe laat was je? Had je toevallig om 12.00 uur? ;-)

Ja, had ik stiekem voorgedrongen? :P

Zo ja; normaal zie ik er niet zo verrot uit hoor. Maar ik heb net een week lopen hoesten en snuiten.

Mooie maat meis, ik in me hoofd ook een bepaald beeld van 300 naar 350 en mijn keuze viel op de 400 cc dat zou hem worden. Ik heb 3d foto maar vind zelf de foto misleidend daar lijken ze echt groot vooral zonder je hoofd ook en armen. En 2dagen voor de bv gebeld dat ik 450 cc wilde we schelen niet zo heel veel. Als ik nu me hand op de borst leg heb ik handvol nou kan ik nog niet zeggen hoe het veranderd maar zoals nu is ziet eruit als een c cup dus niet mega. Wees maat blij met je keuze. Ondanks beetje stijfheid en me rug. En dat ik nog niet rechtop kan lopen is na 4 dagen al stukken beter met me. En van de zomer gaan we lekker genieten vooral bikini zonder push of extra push up te dragen om dat het dan nog wat lijkt.

Nou aftellen naar volgende week spannend hoor.

Liefs janine

Zo fijn dat je er toch blij mee bent! Bij de eerste consult toen ik over 25 cc begon te zeuren zei hij ook dat het echt een eetlepel aan gel was :P

Maar ik denk wel dat ik kleiner dan je ben, dan ziet het er ietsjes groter uit. Ik wil al mijn maximizers in de fik steken! Maar dat gaat ontzettend roken met al dat droge schuim erin en ik ken nog wel een paar 12-jarigen die er ook in passen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, toen ik je verslag las, dacht ik het op eens, leuk!! Die andere dame was dus moeder!! T wordt steeds gezelliger daar :-) en dat voordringen......dat deed Nio, hij luistert niet zei de secretaresse :-)

Ah, zo'n idee had ik al! Maar ja, hoe begin je dan he: "Hoi, ben jij Moeder? We kennen elkaar van het internet." Klonk heel erg gezellig ja, maakt het wachten echt veel fijner. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo fijn dat je er toch blij mee bent! Bij de eerste consult toen ik over 25 cc begon te zeuren zei hij ook dat het echt een eetlepel aan gel was :P

Maar ik denk wel dat ik kleiner dan je ben, dan ziet het er ietsjes groter uit. Ik wil al mijn maximizers in de fik steken! Maar dat gaat ontzettend roken met al dat droge schuim erin en ik ken nog wel een paar 12-jarigen die er ook in passen..

Ik ben wel 1.60 en wel klein maar breed van boven vind ik daarom lijkt niet zo heel groot.. Ik geef me BH s ook gewoon weg hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.