Guest fluffyfox Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 hey Nou als lid van het oude forum nu hier terecht gekomen ik vind het onwijs jammer dat tijdens mijn eerste revalidatieweek ik niet op het forum kon Ik ben geopereerd op 17 maart door dr Luijendijk in de Bergman kliniek in Bilthoven. Inmiddels ben ik nu 8 dagen PO en gaat het onwijs goed Ik heb 220CC gekregen had hiervoor een a cupje en zou als het goed is op een c uitkomen. de revalidatie gaat ontzettend goed kom zelf mn bed uit, douchen, aankleden. en ben heel benieuwd hoe mn boobies er over een aantal weken uitzien. grtz Maja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Gefeliciteerd met je meisjes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Hey Fluffyfox! Welkom hier, het is even wennen, maar hier is 't ook erg gezellig hoor! Zeker superjammer dat je in je eerste weekje niet op het forum kon, dan zit je je toch maar te vervelen, dus is het een mooie dagbesteding. Nou ja, in ieder geval HEB JE ZE!!!! Fijn dat het zo goed met je gaat! Heb je al foto's gemaakt, wij zijn natuurlijk enorm benieuwd! Ik ben vandaag 6 weken PO en met mij gaat het ook helemaal goed. Heb er gisteren weer een update van foto's opgezet, ook met bikini! Laat de zomer maar komen! Veel sterkte nog met je herstel!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Gefeliciteerd!En ik ben ook erg benieuwd naar de foto's.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 gefeliciteerd met je aanwinst,en wat fijn dat het goed gaat met je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 heeee fluffyfoxjij ook hier ja baal er ook van dat ik niet op de andere site kan komen ben vandaag geweest voor consult en ik ben 6 mei aan de buurt het gaat heel erg snel in een keervind het best wel eng maar hoor alleen maar goede berichtenfijn dat het goed met je gaat ga het zo even lezen hoe het jou is vergaangr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fluffyfox Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 hey ja echt balenje kan me ook toevoegen op msn als je vragen hebt hoorgrtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 hoe is het je vergaan want dat heb ik nu dus niet kunnen lezenbegrijp dat het goed met je gaat morgen worden de papieren opgestuurt ben benieuwd wat er in staat daar ook in wat ze gaan doen enz enzgr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest passie Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 hey Nou als lid van het oude forum nu hier terecht gekomenik vind het onwijs jammer dat tijdens mijn eerste revalidatieweek ik niet op het forum konIk ben geopereerd op 17 maart door dr Luijendijk in de Bergman kliniek in Bilthoven.Inmiddels ben ik nu 8 dagen PO en gaat het onwijs goedIk heb 220CC gekregenhad hiervoor een a cupje en zou als het goed is op een c uitkomen.de revalidatie gaat ontzettend goedkom zelf mn bed uit, douchen, aankleden.en ben heel benieuwd hoe mn boobies er over een aantal weken uitzien.grtz MajaHoi Hoi, hoe gaat het met je nu?Nog steeds tevree?Ik heb in okt een BV gepland staan in de Bergman Kliniek bij dr luijendijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts