Ruitje Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Hey meidenMss een domme vraag/ondervinding..Zoals de titel al zegt denk ik griep te hebben (sffs naar de dokter)Nu heb ik gisteren avond zeker 2u aan een stuk door gerild!Met periode serieus zelfs dat het overal pijn deed..Toen ik savonds ging slapen (proberen) had ik immense pijn aan mijn borstenHeel de nacht hebben ze me lastig gevallen!Nu vraag ik me af kan dit kwaad enerzijds??En anderzijds ben ik nu 4w en zou ik terug mogen sporten van mijn PCLijkt me dat dat toch nog intenser is of zie ik dit verkeerd?Had wel geen sportbh aan (vandaag weer veilig wel) doet deze dan zoveel Af tijdens het sporten?Iemand ervaring mee of tips?Of is dit weer zoiets van je mogen maar kunnen is wat anders (denk aan ja hoor na een dag mag je terug autorijden haha not!)
best_boobie Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Of is dit weer zoiets van je mogen maar kunnen is wat anders (denk aan ja hoor na een dag mag je terug autorijden haha not!) Ja hij heeft zelf duidelijk nooit een bv gehad hihi Hm.. maar zo zitten rillen? Had je dan zo een hoge koorts? Of had je ook hartkloppingen en enorm veel dorst toevallig? Wat ik me kan voorstellen, als je griep krijgt, na een vergroting, en de wonden zijn van binnen nog niet 100% genezen, dan zou het kunnen dat juist dat gebied gevoeliger is, als je je minder lekker voelt.. Sporten.. sja... Ik weet het niet.. Ik zou er mee wachten tot 6 weken po en dan rustig opbouwen, maar goed, het gaat ook om hoe je je voelt natuurlijk..Zeker als je griep hebt, niet te veel van je lichaam vergen, denk ik... xxxx Beterschap!!!
Ruitje Posted December 9, 2014 Author Posted December 9, 2014 Nee ben niet van zin om nu te gaan sporten voel me echt ellendig!Ofk koorts had weetk niet (geen werkende thermometer in huis) maar heb erna 1,5u onder hete douche gestaan (waar geen zinnige mens normaal onder kan blijven staan) en bleef kippenvel en koud hebben..Dus ik denk van wel..Geen extreme dorst of hartkloppingenDenk je dat ik moet aangeven aan de dokter dat ik pas een borstvergroting ondergaan heb?Kan dat invloed hebben op mijn ziektebeeld en genezing denk je?X
best_boobie Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Als jouw borsten er gewoon normaal uitzien, geen roodheid aan de onderkant bij je litteken, of elders op je borst, dan hoef je er eigenlijk niets over te zeggen Zal gewoon een griepje zijn, want als je het niet warm krijgt van een hete douche, dan heb je wel echt koorts van een griep hihi. Het ontstond zomaar opeens he? En ervoor geen pijn aan je borsten? Je kunt het natuurlijk altijd zeggen, dan kan de arts kijken of er geen wondinfectie is, maar dat kun je in principe zelf ook controleren. Geen roodheid, geen vocht uit litteken, geen verdikkingen of rode plekken op de borst, dan is er in de meeste gevallen geen ontsteking Hoe laat moet je er zijn, bij je huisarts? xxx
Guest Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Wat ik zo lees heb je inderdaad de griep meis.Denk niet dat je je zorgen om je boobies hoeft te maken. Kan me inderdaad wel voorstellen dat je boobs misschien nu wat gevoeliger zijn. Beterschap!
MeMo Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Oei sterkte meis Triestig dat je er zoveel last van hebt, hopelijk ben je snel beter ! Veel beterschap
Ruitje Posted December 10, 2014 Author Posted December 10, 2014 Thx meiden Tis inderdaad griep Heb onmiddellijk wat gekregen tegen het rillen en is vandaag inderdaad al beter en geen pijn meer aan de boobs
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.