Jump to content

Joyce1985 : 15 december 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo dames

Maandag 15 december krijg ik een borst vergroting ik heb nu een b-cup en ik krijg 325/350cc dual-plane ik vind het zoo spannend ik ga in amstelveen bij diana gabrials en wordt geholpen door dr w roosenburg

Posted

Hey Joyce

Wat spannend meid, je kunt de dagen nu gaan aftellen.

Geniet ook zeer zeker van de tijd ervoor, het verlangen naar je nieuwe boobies!

Je wordt er zo happy van!

Liefs XXX

Posted

Ik vind het zo spannend maar ben ook zo zenuwachtig en ik wil dit al zo lang en nu over een week is het eindelijk zover

Posted

Lekker snel al! Ik ben de 23ste aan de beurt. Ook zoo spannend!

Ik krijg 335cc dual plane. Veel succes alvast!

Posted

Dank jullie wel x

LoveStits ik heb even gespiekt bij je fotos en ze zien er heel mooi uit ik teken ervoor dat ze er zo uit gaan zien bij mij

Posted

Gefeliciteerd met je datum!! LEkker snel al!

Ik zal je titel aanpassen en even kijken of je al bij de operatieverslagen staat. Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en heb je alles bij elkaar staan :)

Veel plezier met aftellen nog!

xx BB

Posted

Morgen is het dan zover

Ik ben nog niet zenuwachtig maar vind het wel spannend de narcose vind ik best eng ik ben nog nooit onder narcose geweest en ik vind de drains eng maarja ik laat het over me heen komen wie mooi wil zijn moet pijnlijden xx

Posted

ik ben ook in amstelveen geopereed door dokter koeijers 380 cc dual plane HP anatomisch ik had geen drains!

zijn lieve mensen daar!

heel veel succes en sterkte komt vast goed hoor!

Posted

Dankje wel kim.12 ik zie dat jij afgelopen woensdag bent geholpen hoe gaat het met de pijn xxx

Posted

Ik zie dat jij woensdag geholpen bent hoe gaat het met de pijn kim.12 xx

Posted

hi.

het gaat steeds beter ik slik nog wel pijnstillers maar wel minder als de eerste dagen

mijn rechter borst spier is heel gevoelig maar ook dit zal goed gaan komen!

Posted

Ja als het goed is krijg ik drains dat zei dr roosenburg maarja ik laat het allemaal maar gebeuren en probeer er niet te lang over na te denken en ik hoop dat ik vannacht goed slaap

Posted

Wow.. Morgen al aan de beurt! Succes

Posted

Meid je zal nu vast je boobies al hebben.

Hoop dat alles goed is gegaan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.