Amanda28 Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Hoi meiden!Ik ben gisteren voor mijn consult geweest bij via diana gabriels bij Amstelveen kliniek. Heel prettig gesprek gehad met de chirurg. Nu het verwarrende gedeelte ik kan kiezen. Het kan voor of tussen de spier worden geplaatst mijn voorkeur gaat uit naar er voor. Omdat het herstel sneller is en natuurlijk resultaat. Nadeel dat de rand en plooien zichtbaar kunnen worden. Ik kan kiezen tussen 400cc Mp of 450 hp maar ben dan bang dat het nog meer zichtbaar word. Nu mijn vraag wat bedoelen ze met die rand/ plooi.Groetjes Amanda
Jane_Doe Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Hoi Amanda,Welkom op het forum.Ze bedoelen met de rand/plooi de rand van je prothese.Ik heb afgelopen donderdag een wissel gehad van anatomische op de spier naar rond dual plane.Ik heb nu een stuk minder pijn dan de 1e keer.De prothese voor was duidelijk de randen van de prothese te voelen.
Guest Layd K Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Is dat dan ook zo als je wel genoeg weefsel zal hebben.Is het altijd zichtbaar of voelbaar een prothese voor de spier?
Loek Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Hi! Ik heb 500cc voor de spier. En je ziet en voelt absoluut geen randen. Had eerst trouwens dual plane..en ik vind het bij mij voor de spier vele malen mooier! En soepeler.Succes!!
L-girl Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Het ligt aan je eigen huid/weefsel of je voor of dp kan.Ik heb dp en pijn valt me reuze mee, geen pijn eigenlijks.Als ik jouw was ging ik voor het zekere, want geloof me, je wilt geen randen en al helemaal geen rimpels kunne zien toch , je zal maar in je bikinietje lopen, met allemaal zichtbare rimpels.....
Guest Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Het hangt natuurlijk ook een beetje af van het resultaat dat je wilt hebben.Ik zou zelf voor die 450 hp gaan. Ik vind een beetje bolling wel mooi en dat zul je meer hebben met die hp.Als je de prothese voor de spier kan hebben dan zou ik dit ook zeker doen. Waarom snijden in je spier als dit niet nodig is?
Amanda28 Posted December 14, 2014 Author Posted December 14, 2014 Hi meiden!Bedankt voor jullie reactie. Ik vind zelf voor de borst spier ook mooier vallen natuurlijker. Ik zie hier ook vaak dp voor bij komen waarbij de borsten ook ronder lijken. Ik las op internet dat wanneer je wat slappere borsten hebt het ook beter is om het voor de spier te plaatsen maar wat daar waar van is? Ik twijfel ook over de aantal cc ik denk dat ik 400 te weinig vind maar dus idd dan voor de 450 hp alleen vind ik het persoonlijk mooi als de borsten meer vanaf de zijkant komen. Maar wil natuurlijk wel meer volume daar doe ik het tenslotte voor . Ik heb zelf nu een lege b cup en wil toch wel naar een aanwezige e cup. Het is zo lastig in schatten. Heb 1 vriendin die heeft 425 Mp zit op een e cup. Haar zus heeft 300 hp zit ook op een e cup en vanmiddag sprak ik iemand die 410 Mp heeft en heeft ook een e cup. Schiet mij maar lek. En daarbij vond ik het nou niet heel erg aanwezig bij alle drie niet. Misschien vragen of 500cc mogelijk, is.Heel verhaal inmiddels @ loek heb jij misschien foto's op je profiel staan?Dikke kus Amanda
L-girl Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Je kan niet van een aantal cc's alleen uitgaan, het ligt ook zeker aan de voorsituatie , bouw, gewicht etc... Echt staar je niet blind op cc's.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.