Ga naar inhoud

Foto's ronde protheses dual plane 350 cc


Livje

Aanbevolen berichten

Ik ben toch erg aan t twijfelen geslagen over de Anatomische protheses, die draaikans houdt me bezig.

Nou heb ik laatst gelezen dat je met rond en dan dual plane geplaatst ook een beetje de natuurlijke vorm krijgt.

Aangezien hier meer dames zijn met rond dan met anatomisch kunnen jullie mij vast wat voorbeeldfotos laten zien?

Ik heb zelf ongeveer 350 cc in gedachten.

Ik ben 1.73 lang en weeg 58 kg, heb nu cup 70A

Wie o wie?!

Thnx lady's!!

Xx Livje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had anatomische voor de spier die inderdaad gedraaid waren.

Nu ben ik van 445cc anatomische voor de spier naar 925 rond dual plane gegaan.

Ziet er natuurlijk uit krijg ik hier te horen.

Als je ze wilt zien stuur me maar een vriendschap verzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wilde je eerst anatomisch? Ronden krijgen staand ook anatomische vorm..

Mischien als je in de zoekbalk zoekt in de galerij krijg je dan geen foto's te zien van rond dp.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op www.simplybreastimplants.com kun je veel info en ook voorbeeldfoto's vinden. Even je eigen lengte en gewicht omrekenen met een converter en iemand zoeken met implantaten van ong 350 CC en je kunt vergelijkingsmateriaal vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd erg mooi hoor!

Ik zie die van jou Suus ook steeds natuurlijker worden.

Het zakt toch wel zo te zien.

Tja ik vind die draaikans zo balen joh..;(

Ik was helemaal overtuigd van wat ik wilde maar hoe meer ik hier lees en zie hoe meer ga twijfelen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb anatomische. Ik wilde het ook natuurlijk ogend houden en omdat ik zelf echt niet had en relatief slank ben heb ik anatomisch dual plane.

Wat ik zelf fijn vind aan anatomische prothese is dat je lengte breedte en projectie onafhankelijk kan kiezen. Bij ronde zijn ze natuurlijk e en lang als breed.

Naar mijn idee kan een anatomische prothese alleen draaien als de pocket te groot gemaakt wordt, maar er zijn best chirurgen die hier veel mee werken.

Ik zou persoonlijk nooit voor rond gaan. Die vallen als anatomisch als ze niet helemaal gevuld zijn. Nu heb ik juist een hersteloperatie gehad en ook gekozen voor cohesievere protheses omdat ik plooivorming had. Ik denk dat ik dit met ronde dan wellicht ook zou hebben gehad, juist omdat de niet helemaal gevulde ogen als anatomische.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts vroeg wat mijn voorkeur was ik zei ronde hij zei dat hij precies t zelfde idee had ,dat zou mooier bij me staan namelijk,en ja zo is dat bij elk persoon weer anders.

En ook ik ben heel smal hoor trouwens,maar t is allemaal maar net wat je eigen wensen zijn ,ik zou dat samen met de arts bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis ook heel lastig hoor!!! Ik had zelf de voorkeur voor anatomisch. Wist toen ook nog niet dat ronde achter de spier kunnen vallen als anatomisch.

Ik had toen ook het idee dat rond snel brallerig is. Daar ben ik nu door het forum wel vanaf gestapt! ;)

Ik heb een maand of twee terug een second opinion gehad bij een andere arts en die raadde mij ook ronde aan. :P

Ik zou het idd goed bespreken met je arts!!!! :)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde eerst ook anatomisch ivm de druppelvorm, maar heb op advies van mijn pc 12 weken geleden 300 cc rond achter de spier gekregen en heb daarmee toch mijn druppelvorm gekregen, iedereen zegt dat ze super natuurlijk zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.