Ga naar inhoud

De ENIGE goede po bh's volgens DR. Nio


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Het fijne van de Triumph is ook dat hij aan de achterkant zo laag is. Gewoon een blote rug dus. Het is een sport BH maar met de vorm van een gewone BH. Hij zit nog steeds heerlijk. Ik vond het tijdens de passessie bij dr. Nio maar een slap ding, maar mijn nieuwe is een stuk steviger. Misschien was die bij hem al heel oud haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die is wrs al door honderden gedragen voor een passesiie , net als dat wit shirtje, bah...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het fijne van de Triumph is ook dat hij aan de achterkant zo laag is. Gewoon een blote rug dus. Het is een sport BH maar met de vorm van een gewone BH. Hij zit nog steeds heerlijk. Ik vond het tijdens de passessie bij dr. Nio maar een slap ding, maar mijn nieuwe is een stuk steviger. Misschien was die bij hem al heel oud haha.

Ik twijfel nu enorm.. ze gaan goed (volgens mij) dus weet even niet of ik hem zou moeten aanschaffen.

Wel heel fijn om te horen dat hij zo goed zit. Ik kijk dan wel weer steeds op google, of hij ergens in de uitverkoop is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.