Guest Neledl Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Hallo, Ik ben Nele, 22 jaar en woon in Belgie dicht tegen Brussel. Ik heb net voor mijn opertie al even rondgekeken op dit forum en nu zou ik mij toch graag willen voorstellen. Ik heb vandaag mijn borstvergroting laten doen en ben enkele uren thuis nu, maar pfuh wat een pijn! Ik heb 365 cc laten steken.. Ik wou graag meer, maar omdat ik niet echt een elastische huid heb en ook heel slank ben (ook mijn breedte is heel smal) kon de dokter niet echt hoger gaan omdat ze anders aan de zijkanten zouden uitsteken.. Beetje jammer maar wel goed dat de dokter mij dit eerlijk zei! En nu ga ik nog een beetje verder rondneuzen op dit forum, zodat ik weet wat me nog te wachten staat
Vlinder22 Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Heej! Proficiat alvast met je tweeling! . Mag ik vragen waar en bij wie je geopereerd bent? Groetjes ! Xxxx
Pommecaramelle Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Hey Neledl en welkom hier !Ik woon dan blijkbaar in je buurt ... proficiat , en ik denk dat 365 cc wel een goede omvang zal zijn voor jou en gezien dat je nogal slank bent denk ik dat je pc een goede keus heeft gemaakt hoor, mag ik vragen of je groot of klein bent ? High profile genomen of medium ? Ben je eerder het type dat graag in de kijker staat of juist niet ? Allemaal wel belangrijk vind ik ... Tot later als je wil met veel plezier :-)Pommecaramelle
Guest Neledl Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Ik ben bij Beaucare geweest in Machelen.. Op 10 minuutjes van bij mij dus heel handig! Ik heb high profile genomen omdat ik van een kleine B toch graag naar een D wou gaan. Ik wil niet dat mensen bij wijze van spreken eerst mijn borsten zien binnen komen en dan pas mij, maar het is wel de bedoeling dat ik er toch trots op kan zijn en als ik eens wat decolte draag dat het wel de moeite is.Ik ben zelf 178, dus vrij groot! Als ik mij niet vergis was mijn omtrek 74 cm.. Ik ben zeker niet te mager, bmi en zo is heel goed, maar ik ben wel een heel smalle en dat was dus de rede dat de pc niet hoger wou gaan.
Jane_Doe Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe dames.Neem je rust en op tijd je pijnstillers.Ik ben gisteren geopereerd.
Pommecaramelle Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Neledl ik denk dat je dan de perfecte boobs zal hebben die bij je passen ... :-) ik vind het op zich al een zeer goed teken als een pc zijn gedacht zegt en het niet alleen voor de eurokes doet ! Rusten is nu de boodschap !@ JaneDo , jij ook proficiat , ik ga eens gaan spieken naar je foto's als ik mag :-)
Guest Neledl Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 @ JaneDo proficiat! Normaal ben ik niet zo van de pijnstillers maar nu ben ik ze heel dankbaar! Vind het wel vrij veel om te nemen maar dit is misschien normaal? Aangeraden wordt 3 dafalgans per dag, 1 ibuprofen en 3 maal een halve tramadol. Zodra ik de bh kan uitdoen binnen 2 dagen om te douchen neem ik sowieso een foto!Ben inderdaad ook wel blij dat de pc mij dit verteld heeft, ze zullen wel weten waarover ze het hebben! Ben wel supeeer benieuwd naar het resultaat, maar daarvoor nog even geduld dus
Jane_Doe Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Ik slik paracetamol en ibruprofen.Heb geen tramadol, wel diazapam maar die bewaar ik voor het slapen gaan.
Guest Neledl Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Snel even diazapam gegoogeld! Lijkt me, aan de uitleg te zien, inderdaad iets goed voor het slapen gaan. Ik ga zeker ook een halve tramadol nemen juist voor het slapen.. Ik hoop dat ik goed ga kunnen slapen want ik slaap normaal echt altijd in een 'bolletje' en dat zal nu niet lukken.. Realiseer me net dat ik geen voor-foto genomen heb.. Stom!
Vlinder22 Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Heen Neledl! Ik word de 24e geopereerd bij Beaucare! Ben ook vanuit de buurt, dus dat is ook wel handig . Zou ik mogen vragen welke dokter je heeft geopereerd? Bij mij is het Danau. En mag ik je eventueel toevoegen? . Nog heel veel succes met je herstel xxxxx
Guest Neledl Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Heen Neledl! Ik word de 24e geopereerd bij Beaucare! Ben ook vanuit de buurt, dus dat is ook wel handig . Zou ik mogen vragen welke dokter je heeft geopereerd? Bij mij is het Danau. En mag ik je eventueel toevoegen? . Nog heel veel succes met je herstel xxxxx Super veel succes! Je kan al beginnen aftellen! Ik ben geopereerd door dr Veens, een speciaal karakter vond ik maar wel heel vriendelijk! Ze doen daar echt hun best om je gerust te stellen, nemen voor de operatie ruim de tijd om nog vragen te beantwoorden en alles te overlopen.. het enige mindere vond ik de ontwaakkamer, omdat je daar nog een uur moet ontwaken maar er is daar helemaal niets of niemand, en ik had mijn spulletjes ook nog niet terug dus ik was heel blij toen de verpleegster eindelijk langs kwam! Maar mijn operatie was wel om 7uur 's morgens, heeft er misschien ook mee te maken. Moest je nog vragen hebben stel je ze maar! Maar ben in ieder geval heel blij dat ik daar geweest ben!
Hert Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Hoi Nele,Gefeliciteerd! Ik heb even gespiekt en het ziet er al prachtig uit. Man wat ben jij tenger zeg ben je tevreden?? Succes met herstellen, liefs Hert
Guest Neledl Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Hoi Nele, Gefeliciteerd! Ik heb even gespiekt en het ziet er al prachtig uit. Man wat ben jij tenger zeg ben je tevreden?? Succes met herstellen, liefs Hert Ik ben momenteel in de wolken, ik keek er zo naar uit en eindelijk is het dan gebeurd! Hoop dat eenmaal de band er af mag ik nog steeds even blij ga zijn, want eigenlijk wou ik meer cc maar dit ging dus niet omdat ik echt zo smal ben. En bedankt! Ik kijk er al naar uit om binnen een paar weken nieuwe kleren en bh's te gaan kopen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.