member1987 Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ik heb even een vraag aan de vrouwen die zich hebben laten opereren bij Frans Straten kliniek Heyendael. Binnenkort laat ik een borstvergroting bij hem doen. Ik heb een aantal consulten bij hem gedaan omdat ik twijfel tussen 375cc of 400cc. Nu is mijn vraag; Worden je borsten dezelfde grote als bij de pasprothese of vinden jullie achteraf dat ze bij het passen kleiner of groter leken? Nu bedoel ik niet paar maanden later als je er aan gewend bent en ze toch liever groter had gehad (wat ik veel lees) maar gewoon of je het echt kan vergelijken met het passen op het consult.
R1989 Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Lastige he... ik mag hopen dat het hetzelfde wordt. Ik zat daarover ook te twijfelen maar als ik een stap groter ga vind ik het met pasprothesen niet mooi.. Dus doe dat ook gewoon niet. Ik word 12 januari geopereerd door Frans! Krijg 450cc rechts en 400cc links heb jij al een datum? Groetjes!
Jane_Doe Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Ze ogen 9 van de 10 keer kleiner, zou voor de 400 gaan
member1987 Posted December 5, 2014 Author Posted December 5, 2014 @RZ1989 Ja dat hoop ik dus ook! Daarom was ik zo benieuwd of er vrouwen waren die dit konden bevestigen die bij Frans geholpen zijn. Ik word 5 januari geopereerd.@JaneDo jij vond dus dat ze bij het passen groter waren en daarna? Maar jij bent niet bij Frans Straten geweest of wel?
Jane_Doe Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Klopt passen is altijd groter. Dat is ongeacht naar wie je gaat, ik ben gisteren bij Nio geweest. Wat je namelijk niet moet vergeten is dat een pasprothese boven je huid zit. In je borst zit toch wat meer inhoud dan alleen je bh
R1989 Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 @RZ1989 Ja dat hoop ik dus ook! Daarom was ik zo benieuwd of er vrouwen waren die dit konden bevestigen die bij Frans geholpen zijn. Ik word 5 januari geopereerd. @JaneDo jij vond dus dat ze bij het passen groter waren en daarna? Maar jij bent niet bij Frans Straten geweest of wel? Dan slaat dat passen nergens op als het niet zo is haha.. Pff! 5 januari! Spannend al bijna!
Guest Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Inderdaad is het bij bijna iedereen dat het toch kleiner overkomt dan dat ze met de pasprothese dachten.Waarom dat precies is durf ik niet te zeggen.Misschien komt het inderdaad omdat ze dan in je lichaam zitten ipv erop of misschien wennen we er gewoon snel aan of misschien is het in onze gedachten wel groter dan het eigenlijk was bij het passen? tja wie zal het zeggen?
member1987 Posted December 8, 2014 Author Posted December 8, 2014 Ik denk dat het idd komt doordat de pasprothese op je eigen borst ligt en hij daarna pas mooi in je borst gevormd wordt.Dan ga ik sowieso voor de 400cc !!
bemsss Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Lastige he... ik mag hopen dat het hetzelfde wordt. Ik zat daarover ook te twijfelen maar als ik een stap groter ga vind ik het met pasprothesen niet mooi.. Dus doe dat ook gewoon niet. Ik word 12 januari geopereerd door Frans! Krijg 450cc rechts en 400cc links heb jij al een datum? Groetjes! Haai RZ1989, Mag ik vragen hoe lang jij bent en wat nu je omvang is? Ik word de 13e geholpen door Straten en twijfel ook over de cc omdat ik zelf heel lang ben. Groetjes!
R1989 Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Haai RZ1989, Mag ik vragen hoe lang jij bent en wat nu je omvang is? Ik word de 13e geholpen door Straten en twijfel ook over de cc omdat ik zelf heel lang ben. Groetjes! Hi Bemsss, Ik ben 1,74 en heb nu een 80A. Hoop uit te komen op een D Wat is jouw "voorsituatie"? Groetjes! Btw! 13 januari of december?
Guest Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 vond de pasprotheses ook groter lijken zou inderdaad voor het maximale gaan x
bemsss Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Hi Bemsss, Ik ben 1,74 en heb nu een 80A. Hoop uit te komen op een D Wat is jouw "voorsituatie"? Groetjes! Btw! 13 januari of december? Hi RZ1989, Leuk je reactie! 13 januari, een dag na jou. Mijn voorsituatie: Ik had altijd een 70D. Ben 25 jaar, bevallen en heb borstvoeding gegeven waardoor er echt niks meer van volume over is. Ik heb nu denk ik een kleine 75C maar voor mijn gevoel nul vorm haha. Ik wil dus weer graag terug naar mijn situatie voor de zwangerschap met nog een beetje extra qua grootte. Mij is 450cc®-425cc(L) of 425cc®-400cc(L) geadviseerd, Ik heb aangegeven achteraf geen spijt te willen hebben van "ik had ze liever groter gewild"". Frans gaf wel aan dat dit bij mij waarschijnlijk de max. aan cc is ivm ruimte en rekbaarheid van de huid. Ik ben 1.84 waardoor ik bijna geen vergelijkingsmateriaal heb. Hoe "groot" je borsten uiteindelijk ogen wordt ook bepaald door de verhoudingen met de rest van je postuur. En dat creëert bij mij vraagtekens, wat ik nou moet doen. Voor de rest kan ik ook echt niet wachten Hoe ben jij tot dit besluit gekomen (aantal cc)? Groetjess, bemsss
R1989 Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 @bemsss Ohhh leukleuk! Kunnen we "samen" herstellen hahah Begrijpelijk dat je dan een bv wil 70D lijkt me een mooie maat! Ik snap wat je bedoelt met grootte van je borsten in verhouding met je postuur. Vind dat ook lastig omdat ik toch wat langer lijk te zijn dan de meeste dames hier en heb een 80 omvang.. Maarja.. Ik weet het nu ook nog niet wat ik moet verwachten haha.. Hoe vond je het bij het passen staan? Leek het als voorheen? Of groter? Want opzich weet jij natuurlijk wel hoe een D bij jou er uit ziet:) Ik ben tot deze beslissing gekomen omdat ik nu een 80a heb.. Ik ben best lang.. En ik heb niet echt dikke billen.. Maar dus ook geen borsten. En ik vind borsten gewoon heel erg mooi. Ik baal als een stekker dat ik ze niet heb. En niets past omdat ze ook nog Eens behoorlijk ongelijk zijn. Huilend in de Hunkemöller ben ik gewoon meer dan zat. Vandaar de keuze Het aantal Cc's heb ik bepaald door het passen. Vond dit heel mooi staan bij mijn lichaam. Ik heb ook 500cc gepast maar vond dat weer too Much! Geen idee wat hij de Max vindt haha
bemsss Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 @bemsss Ohhh leukleuk! Kunnen we "samen" herstellen hahah Begrijpelijk dat je dan een bv wil 70D lijkt me een mooie maat! Ik snap wat je bedoelt met grootte van je borsten in verhouding met je postuur. Vind dat ook lastig omdat ik toch wat langer lijk te zijn dan de meeste dames hier en heb een 80 omvang.. Maarja.. Ik weet het nu ook nog niet wat ik moet verwachten haha.. Hoe vond je het bij het passen staan? Leek het als voorheen? Of groter? Want opzich weet jij natuurlijk wel hoe een D bij jou er uit ziet:) Ik ben tot deze beslissing gekomen omdat ik nu een 80a heb.. Ik ben best lang.. En ik heb niet echt dikke billen.. Maar dus ook geen borsten. En ik vind borsten gewoon heel erg mooi. Ik baal als een stekker dat ik ze niet heb. En niets past omdat ze ook nog Eens behoorlijk ongelijk zijn. Huilend in de Hunkemöller ben ik gewoon meer dan zat. Vandaar de keuze Het aantal Cc's heb ik bepaald door het passen. Vond dit heel mooi staan bij mijn lichaam. Ik heb ook 500cc gepast maar vond dat weer too Much! Geen idee wat hij de Max vindt haha Hi @RZ1989 daar ben ik weer. Ik had je bericht wel aandachtig gelezen hoor maar even geen tijd gehad om te reageren. Het is nu de 31e... dat betekent dat het nog minder dan twee weken duurt voor wij onze boobbies hebben . Besef jij het al? Ik vind het zoooo leuk, eindelijk gaat het gebeuren. Ik ben er voor mijzelf uit dat ik kan blijven suggereren: "zal het zo worden, of met zoveel cc toch zo", maar dat het niks opschiet want het ziet er gewoon ten alle tijden verschillend uit, ieder lichaam is anders. Daarom heb ik het cc geneuzel los gelaten en vertrouw ik op de kundigheid van Frans. Mijn doel is 450 cc, past het niet dan zal het iets minder worden. 500 cc had ik ook wel zien zitten, maar daar tegenover zit ik ook niet op complicaties te wachten. Om nog even terug te komen op jou verhaal. Mijn 70D was mooi maar toonde niet groot doordat ik lang ben. Ik hoop dus dat ik nu uitkom op een cupmaat dat goed zichtbaar is op mijn postuur. Ik heb niks tegen kleine borsten, vind het soms zelfs heel mooi. Maar ik kan goed begrijpen als jij er zo mee zit dat je van dat rot gevoel af wil! Uiteindelijk gaat het erom dat jij je gelukkig en fijn voelt. Fijne jaarwisseling en misschien tot 2015, ben erg benieuwd naar jou proces en ervaring.
Larissa1984 Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Wat herkenbaar dit!! Ik word de 26e geopereerd door Frans Straten, en ik ga in principe ook voor 375 cc , maar twijfel ook of ik het groot genoeg ga vinden.... Zit zelf ook aan 400 cc te denken. Ik heb nu een 70A(A) 1.70 en 56 kg. Kunnen jullie ook nergens anders meer aan denken??? ;-p
Cath Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Mijn ervaring is ook dat ze uiteindelijk iets kleiner lijken . Ik heb erg getwijfeld tussen 325 en 350 en ben erg blij dat ik voor 350 ben gegaan . De vorm lijkt ook veel minder rond in het echt doordat t dual plane geplaatst is Ik ben trouwens1.70 en 56 kilo en van een A naar C gegaan
R1989 Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 @bemsss Zie je reactie nu pas! nog gelukkig nieuwjaar! Knap dat je het hele Cc verhaal hebt losgelaten hahah ik heb weer eff zo een momentje nu.. Grrr vind het er soms zo klein uitzien.. Pfff Nog iets meer dan een week en dat is het zo verrr! kan het me nog niet zo goed voorstellen. Jij wel?! @larissa Haha we zijn ook allemaal hetzelfde he! Getwijfel overal
Bibi 83 Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Ik krijg 375 cc dual plane, rond van mentor medium profile Co. 2. Ben er ook n beetje 'bang' voor dat t ronde ballen worden. En dat wil ik echt niet.. Ben 1.68 en 55 kg. Wel heel smal van boven. Heb nu 70/75aa
Larissa1984 Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Ik ga maandag toch nog maar even bellen... Of er überhaupt wel ruimte is voor meer dan 375 cc.... Geforceerde en gepropte borsten is ook niet m'n doel natuurlijk!!!
boobiemex Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 ook ik zat enorm te twijfelen tussen de 375 of 400cc.. en heb de 400 gekregen 3 weken geleden...! wat was ik bang dat het te groot zal zijn.. maar zelfs ik denk.. had zelfs meer gemogen.. dus het is echt waar wst iedereen hier zegt ;-) en ik ben trouwens maar 1.61 en weeg 52 kg... voor situatie was een 70lege A!! En ik vind ze echt niet te groot voor mijn lichaam. in kleren valt het niet eens op... naakt wwl natuurlijk
Larissa1984 Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 En daar ben ik dus zo bang voor...Dat ik wakker word en denk.... Is dit alles?? Toen ik ging passen adviseerde Dr. Straten mij tussen de 325 - 375 cc .Ik ging toen al meteen voor maximaal, eenmaal de pas bh aan, dachten mijn man en ik meteen Wooowwwww, maar ja het is natuurlijk al gauw wowwww!!! En nu denk ik ineens, ik heb niet eens gevraagd naar meer... Kan het wel? Waar kom ik dan op uit?? Dat getwijfel.... Ik wil gewoon borsten!!!!! Grote als het even kan!!
R1989 Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Ja precies :| Mjah ik heb twee keer gepast en vond 500cc iedere keer too much. Dus nu erger ik me weer aan het feit dat ik twijfel haha pffff M'n vriend zegt ook "nee je moet echt niet groter gaan want tijdens passen was dat niet mooi" maarja als ik hier dan weer lees van joh het valt kleiner uit.. Wat moet ik daar nou weer mee. Argh!
R1989 Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Ik heb m'n foto's van het passen geplaatst! Wat vinden jullie?
Bosbes Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Ik heb juist het tegenovergestelde. Bij mij lijkt het nu juist groter dan toen ik ging passen!
Larissa1984 Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 RZ1989, ik vind het wel helemaal passen bij je...Maar je hebt wel gelijk, aan de voorkant massief en zijkant vind ik netjes, en bescheiden.Maar of dat is wat je wilt?? Ik vond bij mezelf met passen ook moeilijk, eerst dacht ik echt wowwww wat groot, maar ik trok een shirtje aan, toen was het echt niet meer Wooowwwww. En daarbij, die pas bh was te groot en de oas protheses zwaar, leek al alsof ik hangborsten had! Haha.... Waarschijnlijk bij jou ook, bh'tje wat strakker, dan komen ze een beetje op, lijkt het waarschijnlijk ook meteen meer.....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.