suushek86 Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Hoi allemaal, Ik ben suzan en 28 jaar. vrijdag 19 december ga ik onder het mes bij dr frans straten. Er worden dan 375 cc ronde mentor dual plane protheses ingebracht. Ik heb nu een grote A a kleine B. Ik wil echt niet groter dan een C hebben. Daarom is mijn vraag ook of iemand ook 375cc heeft. Want ik ben heel erg bang dat ze te groot worden. Groetjes Suzan
Daisy''* Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Hallo suushek86Spannend!!! Ik word de 18de geopereerd. Ik krijg ook mentor rond dual plane. Profiel highMijn situatie nu is een 80a ik heb ook tegen de pc gezegd ik wil echt niet groter als een volle c. Twijdelde in het begin ook erg over de cc s maar ik laat het aan de pc over. Hij heeft daar meer bestand van.Ik krijg 325 of 350cc word beslist tijdens de operatie. Maar 25cc verschil zie je niet aan de bijkant.Het licht natuurlijk ook aan je lichaamsbouw, het kan bij iedereen anders uit pakken.En zoals ik hier vaak heb gelezen je wend er snel aan :$Gaan we samen aftellen:d heb er zin in!!!!
suushek86 Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 Jaaaa spannend he!!! Ja voor mij hebben ze 325,350 en 375 cc besteld omdat ik 375 denk ik te groot vind. Ik ben zelf 1.68 en weeg 63 kg dus hoop echt niet dat ze te groot worden. Want dan lijkt het gelijk zo nep.
liesje-jayden Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Hallo suusheke86 waar zit die dokter waar je u borstvergroting bij gaat zetten. Gr
JAL Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 HalloIk word volgende week geopereerd. Heb nu kleine B cup en ben 175m lang en 60kg. Bij mij is ook 375 voorzien en zit met dezelfde vraag, wil het groot genoeg maar ook niet zo dat het te fake lijkt. Dus ben nog aan het twijfelen...moeilijk!Groetjes!
Samster1985 Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Haay,ik wordt 16 dec door Frans geopereerd en krijg Mentor anatomische high profile 440 cc. Heb nu 75 AA en hopelijk ga ik naar een C hiermee. Maar ik twijfel juist of het niet te klein gaat worden. Maar ik denk als je nu een kleine B hebt je zeker wel de C en denk wel D gaat halen. Frans zei tegen mij 125 cc per cup. Dus voor jou zal dan gelden: kleine B + 3 cupmaten (3x125=375) = kleine E. Maar misschien is het verstandig dit nog eens na te vragen bij Frans als je echt twijfelt.Succes... Blijft spannend en twijfelachtig die aantal CC's!
Daisy''* Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Toevallig ik heb de zelfde lengte en weeg 2 kg meer . Mijn pc maakt er een totaal plaatje van dat alles klopt en overeen komt met elkaar . Was in het begin okk echt bang dat het te groot word. Heb het nog eens duidelijk over met je pc die heeft hier het meeste verstand van.
Lotjekapotje Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Hoi Susan,leuk dat je ook door Frans geholpen wordt, ik ben in juli door hem geopereerd.Het is een groot verschil of je een C qua cupmaat wilt of een C qua oog, daar zit echt verschil in.Ik kan je zeggen dat je met 375 geen cupmaat c gaat krijgen in ieder geval. Het hangt ook sterk af van je omvang, wat is je omvang?Ik kom van een 75a en heb met 375 nu cup 75e gekregen, maar het oogt eerder als C en in bepaalde kleding ook D.Ik zou gewoon voor die 375 gaan hoor.. ik wilde ook niet te groot gaan maar had achteraf gezien liever een volle ogende D gehad, dan had ik denk ik 425 cc moeten krijgen met mijn bouw.Maar ik ben enorm tevreden hoor overigens!!
Livje Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 @LotjeKapotje heb jij foto's van jou boobs van het resultaat?Ik heb 300-350 cc in gedachte maar twijfel ook of dat niet te klein word.'Heb nu 75a..;(
Eenst Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Ook ik heb twijfel over de cc's. Ik word de 22e geholpen door f.straten. In eerste instantie gekozen voor 440cc anatomisch dual plane. Tijdens het passen leek dit enorm maar thuis de foto's terug gekeken en dacht daar kan volgens mij wel meer in. Na overleg bestellen ze nu ook nog een maat groter maar ben bang dat straks de werkelijkheid sterk afwijkt van de pasprotheses. Kan niet inschatten hoe rieel het plaatje met de pasprothese is.
Eenst Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Nog even een aanvulling. Ik ben 44 jaar en moeder van 3 prachtige kids. Ik draag nu bh maat 80a, ben 1.70 mtr en weeg ca 63 kg. Volgens f.straten heb ik een borstbreedte van 13,5 cm.
Guest cat86 Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Frans is een hele fijne pc. Ben zelf ook door hem geopereerd op 13 okt. Denk dat als je goed je wensen heb uitgelegd hij echt wel goed weet hoeveel cc je moet hebben voor je gewenste resultaat. Ik had een a cup, 1.72m en 61 kg. Heb 400 en 425cc rond. Oogt als volle c, maar bh maat 75e. Ben erg blij met het resultaat!
Lotjekapotje Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 @ livje, je kan nu kijken heb je geaccepteerd!
Linda222 Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Ik heb ook 375 CC gehad vorige maand, kwam van een B, is inderdaad een 75D/70E maar niet te groot geworden hoor (ja de eerste weken dacht ik wel arghh maar komt goed haha) Zou niet kleiner doen!
Jxoxo Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 ik word de 15e door Frans Straten geopereerd 425 cc dual plane.. ik vind het zo spannend
member1987 Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Ik word 5 januari geopereerd door Frans Straten ook, 400cc dual plane. Ben 1.66 lang en weeg 65 kilo. Heb nu cup maat 75B en wat mijn cup maat daarna wordt geen idee. Vond in ieder geval 400cc mooi staan met de pasprothesen. Ik twijfelde ook tussen 375cc & 400cc maar begreep van veel vrouwen dat de pasprothesen groter ogen dan het uiteindelijk is. Dus vandaar dat is voor 400cc kies!
boobiemex Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 ik word de 15e door Frans Straten geopereerd 425 cc dual plane.. ik vind het zo spannendik ook de 15e+!!Vroeg me alleen af.. ik heb nog niets gehoord betreft tijden etc?Jij? of iemand anders hier meer info over over hoe of wat?en het recept van de medicijnen? keijf je die ook vooraf? of op de dag zelf?
nothingmuch Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Ik heb met 290 cc anatomisch een 75C soms D.verschilt per persoon denk ik
suushek86 Posted December 20, 2014 Author Posted December 20, 2014 Nou gisteren geopereerd door frans!ik werd 10 min na de operatie al wakker en voelde me prima. en naar een half uur op de afdeling moest ik al plassen. volgens de verpleging was ik een vlotte dame erin.Super blij met het resultaat die 375 cc is gelukkig niet te groot geworden. ze zijn precies geworden zoals ik wou. Met de pijn gaat het goed. ik slik om de 4 uur pijnstillers. de ene keer ibroprufen en de andere keer paracetamol. voel de pijn wel maar dat wil ik ook want anders ben ik bang dat ik teveel ga doen. verder neem ik voor het slapen gaan tramadol en dan zet ik de wekker 4 uur later om een pijnstiller in te nemen en daarna zet ik de wekker weer 4 uur later. ik probeer wel goed te eten dit is ook belangrijk als je pijnstillers neemt. want eten is een soort bescherming van je maag. het maakt mij daarom ook niks uit als ik iets aan kom. dat sport ik er later wel vanaf. en verder goed veel drinken en ik probeer ook veel te lopen. dit is een goed middel om je vocht af te drijven. verder is mijn linkerkant iets dikker dan de rechter maar dat trekt vanzelf wel bij. ik ben zelf ook linkshandig dus die spieren zijn daar ook meer ontwikkeld. als jullie vragen hebben hoor ik het graag.
boobiemex Posted December 20, 2014 Posted December 20, 2014 kijk even uit, of vraag het anders even aan de kenners na..maar volgens mij mag ibuprofen absoluut niet samen met tramadol!!Alleen icm paracetamol!
suushek86 Posted December 20, 2014 Author Posted December 20, 2014 heb na de tramadol de paracetamol gehad dus zit wel tijd genoeg tussen. ik werk zelf in het ziekenhuis en me vriendin zei ook wel dat het kan omdat ik niet de hele dag tramadol slik. en het is dan 8 uur na de tramadol voordat ik ibro slik. dus niks aan het handje
sofie14 Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Hoi, ik twijfel erg over 295 cc of iets meer. Zou je mij een foto willen sturen privé van voor de bv?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.