Renske987 Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Hallo meiden!Ik ben sinds een paar dagen lid van het forum en heb al heel veel meegelezen, wat fijn!!Ik heb niemand in m'n omgeving die een bv heeft gedaan dus alle info is welkom.Ik ga 23 december onder met mes, krijg anatomische 335 cc dual plane. Ik las in een topic over 'high', 'medium', en 'low' profile. Nog nooit van gehoord en dus ook niet besproken met de pc. Is dat niet iets om het nog over te gaan hebben? Ik heb zelf na twee keer bv. nog een magere 75a over (misschien zelfs wel aa) en hoop een volle C kleine D over te houden. Ik lag van de week in bed toen mijn man ineens zei: 'misschien moet je toch een maatje kleiner gaan. Je krijgt wel grote borsten volgens mij'! Haha de lieverd. Dat wil ik toch ook!!!! Ik vond het wel lastig om in een korte passessie te bepalen welke maat het moet gaan worden. Met mijn omvang (1.65 en 65kg) was 350cc geloof ik de maximale maat en ik zit daar net iets onder op advies van de pc. Maar hoe dat dan uit gaan pakken? Heel spannend! Heb nog nooit van m'n leven borsten gehad!!Ik lees trouwens in veel verslagen over 'PO', wat staat dat voor?Ik ga weer lekker meelezen met alle verhalen, de nare probeer ik toch maar een beetje te omzeilen want anders word ik nog zenuwachtiger dan ik nu al ben....Liefs Renske987
Bibi123 Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Hoi Renske! Ik ben afgelopen maandag geopereerd in de Velthuis kliniek in Hilversum door Dr Moojen. Ik zag dat je bijna dezelfde afmetingen hebt als ik, ik ben 164, en weeg 62 kg en wilde ook uiteindelijk een grote C kleine D. Ik begon met zelf met een lege 75 A en heb links 295cc gekregen en rechts 280cc (heb op mijn 16de een cyste laten verwijderen uit mijn borst waardoor deze een beetje volume was verloren). Ben verbaasd dat jij nog een stuk groter gaat maar wel gaat voor hetzelfde resultaat! Zover ik weet maken die profielen niet erg veel verschil, je kunt online de tabelen vinden van alle natrelle implantaten en de afmetingen die erbij horen. Het verschil tussen mm en sm is bijvoorbeeld maar 4 milimeter! Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar jou resultaat! ik moet nog een paar weekjes wachten totdat ik weet hoe groot ik uiteindelijk ben geworden tis nu nog allemaal erg gezwollen. In ieder geval heel veel success! Bibi xx
Livje Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Succes! Spannend:)Je word geopereerd door Mooijen-Zaal begrijp ik?
Renske987 Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 Ja Livje, klopt. Heb gaar 1 keer gezien tijdens de intake, aardige vrouw. Lees veel goede verhalen over haar dus hoop dat ze bij mij ook een mooie kunstwerken kan maken!Ben je ook bij haar geweest?
Renske987 Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 Hoi Bibi!Jee wat goed, jij bent dus al klaar. Kan ook niet wachten tot het voorbij is. De zenuwen worden wel een beetje erger iedere dag!Ik heb met de intake aangevende welke maat ik wilde en toen zijn we gaan passen. De maat die ik wenste vond ik te klein eruit zien dus toen zijn we wat groter gegaan. Kan dus best zijn dan het een D wordt of (hell no) toch nog groter. Ik wil sowieso toch nog het eea vragen over high profile enzo dus kan ik dit gelijk meenemen.Wat me opvalt is dat als ik binnen dit forum zoek op '335 cc' ik veeeel verschillende groottes zien. Er zitten dames tussen die veel grotere borsten hebben dan de rest. Waar dat verschil door komt geen idee.Zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst? Hoe is het nu met de pijn na een paar dagen? En het belangrijkste, hoe zijn ze? Bel wel benieuwd, heb je foto's online staan?
Livje Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Nou nee ik heb alleen net een heel verhaal over haar gelezen in dit forum.2 dames die een wissel moeten ingegaan na een operatie door deze arts.Soms moet je je ook niet gek laten maken door een negatieve berichten ben ik van overtuigd hoor, fouten maken doen ze overal, maar wel ben ik van mening om alles wel even goed uit te spitten zodat je niet achteraf denkt had ik maar..Als je er zelf een goed gevoel bij hebt moet je deze vooral volgen!Succes!!Liefs Livje
Livje Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Wat de groottes betreft dit dilemma heb ik ook.Ik heb zelf zo'n 300cc in gedachte (ik heb zelf niets dus dit lijkt me al heel wat)Maar deze vallen bij iedereen zo anders uit!Ik wil graag anatomisch, maar maak me wel een beetje zorgen over de draaikans..Morgen heb ik een gesprek bij Diana Gabriels dus ben benieuwd wat zij adviseert, hopelijk ben ik morgen ook wat wijzer;)
Boobie_87 Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 PO betekent postoperatief, dus na de operatie Kijk eens bij mijn foto's ik ben 1.71 lang en week 63 kg. Heb 385 cc onder de spier gekregen high profile (dus meer naar voren stekend). Ik heb BH maat 70E, maar het oogt (in kleding) als een C. Lastig he alleen 1 zo'n pas sessie. Als je twijfelt zou ik zeker een 2e consult aanvragen om te passen. Heb ik ook gedaan. Ik had in eerste instantie maar 300 cc of zo en nu 385 geplaatst maar vind het alsnog te klein Dus ga liever voor wat groter in cc's want nep borsten zijn heel anders qua maat dan echte
Bibi123 Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ik raad dr Moojen zeker aan! Inderdaad niet afgeschrikt worden door andermans verhalen Het is een arts die heel goed weet wat ze doet en wat bij de anatomie van jou lichaam past. Ik heb haar ook specifiek gekozen, en niet persee de kliniek waar ze werkt (De kliniek is daarnaast ook super Ik heb ook enkele slechte dingen gelezen over haar/Velthuis, maar dat gaat dan over het feit dat zij een maximale maat aangeeft. Sommige vrouwen willen echt van die grote onnatuurlijke neppers, ik geloof dat je dan gewoon niet bij haar moet zijn (heb gelezen dat Dr Nio goed is als je dat zoekt). Hoe groter de implantaten hoe groter de risicos en ik denk wel dat velthuis voor veilig gaat (veilig voor de patient maar ook hun imago). Ik heb dual plane gekregen omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wil laten lijken, daarnaast is de kans op kapselvorming veel keiner. Ik was ook echt super nerveus maar voor je het weet is het al voorbij. Ik ben in totaal maar vier uurtjes in de kliniek geweest voor ik weer naar huis mocht! De pijn was ietsjes erger dan ik van te voren had verwacht. Vooral met het gaan liggen en opstaan. Vooral sochtends voelde ik me erg stijf. Maar ik ben nu op dag drie en voel me eigenlijk weer prima! Kan nu zelf weer gaan liggen en opstaan zonder veel pijn Ik heb nog geen fotos gemaakt maar ben wel van plan dat komende week te doen, zal ze dan wel uploaden!
Jane_Doe Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Succes. Ik hoop dat ze het bij jou wel goed gaat. .
best_boobie Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Om nou andermans verhalen vooral niet te gaan geloven hier op het forum, verhalen waarbij het wél degelijk mis ging, en niet enkel ging om het feit dat meiden misschien groter wilden, dat vind ik nogal kort door de bocht. Sorry, dat ik dat zo zeg hier, maar ook de negatieve verhalen moeten op de juiste manier gelezen worden En niet alleen maar op basis van interpretatie Wat betreft het verschil in profile, wat ik hierboven lees. Daar zit wel degelijk verschil in! Je moet de catalogus maar eens goed bekijken.. Het verschil tussen een MM, MF en MX is wel degelijk groter dan je zou denken, in projectie! Dat er niet veel verschil zit tussen de LF en MF, dat lijkt me logisch, dat gaat ook vooral om de hoogte van de prothese Ik bedoel dit niet kattig he, dus lees dit aub niet verkeerd, maar je komt hier op het forum om ervaringen te lezen, zowel de goede als de negatieve Sta dan ook open voor de negatieve verhalen, anders zouden die mensen voor niks hun verhaal doen xx BB
Renske987 Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 Aha dank voor de vertaling, had echt geen idee wat PO betekende..BB, ik lees ook zeker de negatieve verhalen hoor! Ik begrijp dat niet iedereen tevreden kan zijn over een pc. Dus ben ook blij met de nare verhalen (klimt gek!) alleen doordat ik al veel zenuwen heb wordt het daar niet minder van. Ik heb haar goed uitgelegd wat ik wil en ik had een goed gevoel bij haar en de kliniek. Denk dat je verder niet zoveel kan doen dan vertrouwen hebben in je keuze. Of dat terecht was moet achteraf blijken.JaneDo, jij gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Geen goede ervaring in de Velthuis las ik al op 't forum. Heel naar..dus ik hoop met jou mee dat ze het bij mij idd wel goed gaat doen!Wat me wel opvalt is dat als ik zoek op 335cc implantaten ik heel veel verschillende maten voorbij zie komen. Ik vind dat er best veel verschil in grootte zit. Niet alleen door de zwelling van de eerste tijd.
best_boobie Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Jij schreef ook niet, wat ik bedoelde Maar maakt verder niet uit Wat me wel opvalt is dat als ik zoek op 335cc implantaten ik heel veel verschillende maten voorbij zie komen. Ik vind dat er best veel verschil in grootte zit. Niet alleen door de zwelling van de eerste tijd. Klopt, dit heeft dus te maken met de voorsituatie van iemand, met lengte en gewicht, met het soort implantaat (rond of anatomisch) met het profile... Daarom is het altijd heel lastig om zomaar aantal cc te vergelijken En iedereen twijfelt over het aantal cc Dat is gewoon omdat we ons er zo moeilijk een voorstelling van kunnen maken, op voorhand... Uiteindelijk zijn we allemaal een beetje overgeleverd aan wat de pc wil plaatsen/kan plaatsen, en aan wat onze wens vooraf was.. Het resultaat is helaas altijd pas achteraf zichtbaar Hoop dat het heel mooi bij je wordt en dat je een goede keuze gemaakt hebt xx BB
Renske987 Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 Haha dan gaan we lekker langs elkaar heen anyway! Dat is het ook, zoo moeilijk om voor te stellen. Maar dat zullen de meeste hebben. Ik blijf lekker meelezen dank voor je reacties
Marieke89 Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Hoi hoi, Ik heb even gereageerd op je andere topic, maar moest hier toch ook even op reageren! Ik denk namelijk dat je mijn verhaal bedoelde, bij dokter Moojen zaal. Althans ik heb recentelijk een her ok gehad bij haar omdat het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb net het resultaat van opnieuw contact met haar in mijn topic aangegeven. Wat ik heel graag wil aangeven is dat ik hoop dat je je door oa mijn verhaal niet laat afschrikken of meer stress krijgt. Bij mij is het niet helemaal goed gegaan de eerste keer. Heel vervelend, maar zij is ook gewoon een mens en ja die maken wel eens fouten. Ze heeft het bij mij wel netjes opgelost. Het ging een beetje warrig en door miscommunicatie an andere was het voor mij lang niet duidelijk of de her goed gegaan is of niet. Nu weet ik dat ze echt haar uiterste best heeft gedaan om het te corrigeren bij mij. Lees anders mijn topic eens. Het is een fijne goede arts en ze heeft mij altijd serieus genomen. Zij en de kliniek zijn altijd heel goed te bereiken. Ondanks dat het niet helemaal goed is gegaan ben ik nog altijd heel erg tevreden over haar en de kliniek! Heel veel succes met je operatie!!!! Liefs Marieke
Renske987 Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 Hoi Marieke!Wat fijn dat je het even toelicht. Jouw verhaal was idd 1 van de waardoor ik echt erg angstig werd. Heb nog niet je hele voorgeschiedenis gelezen maar ben blij te horen dat het uiteindelijk wel goed is opgelost. Ze doet natuurlijk zoveel honderd vergrotingen op een jaar en daar zitten altijd wel een paar fouten tussen. Dank, ik ben inmiddels aan het aftellen !!!!
Jane_Doe Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ik ben er ook 1 van Renske.Ik zal je accepteren, dan kan je de foto's zien.Helaas voor mij geen oplossing door Velthuis geboden, vandaag wissel gehad bij Nio.
Renske987 Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 Dank je JD, zal gaan kijken! Hoop dat ze na vandaag helemaal je droomboobies hebben gemaakt!
Jane_Doe Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ik heb ook enkele slechte dingen gelezen over haar/Velthuis, maar dat gaat dan over het feit dat zij een maximale maat aangeeft. Sommige vrouwen willen echt van die grote onnatuurlijke neppers, ik geloof dat je dan gewoon niet bij haar moet zijn (heb gelezen dat Dr Nio goed is als je dat zoekt). Hoe groter de implantaten hoe groter de risicos en ik denk wel dat velthuis voor veilig gaat (veilig voor de patient maar ook hun imago).Pardon?!Ik denk niet dat je helemaal weet waar je over praat en over 1 kam moet scheren!Ik ben bij haar geweest en heb nooit gevraagd om groot en onnatuurlijke neppers!Ik heb anatomische 445cc op de spier gehad, waarom 445? Om ze wat hoger te krijgen zonder lift.Mevrouw Zaal heeft een fout gemaakt en na alle waarschijnlijkheid mijn linker pocket te groot gemaakt waardoor ik een prothese had die letterlijk ondersteboven zat.De bolling in mijn borstkas en de platte zijde boven.Maar nee hoor volgens mevrouw niks aan de hand.. Slechts een overgevoelige huid.Maar pas wel even op met de dingen die je zo eruit gooit...En Nio luistert naar zijn patiënten, die geeft wat de patiënt wilt, nep of natuurlijk.
Jane_Doe Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Dank je JD, zal gaan kijken! Hoop dat ze na vandaag helemaal je droomboobies hebben gemaakt!Niet schrikken...
best_boobie Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Pardon?!Ik denk niet dat je helemaal weet waar je over praat en over 1 kam moet scheren!Ik ben bij haar geweest en heb nooit gevraagd om groot en onnatuurlijke neppers!Ik heb anatomische 445cc op de spier gehad, waarom 445? Om ze wat hoger te krijgen zonder lift.Mevrouw Zaal heeft een fout gemaakt en na alle waarschijnlijkheid mijn linker pocket te groot gemaakt waardoor ik een prothese had die letterlijk ondersteboven zat.De bolling in mijn borstkas en de platte zijde boven.Maar nee hoor volgens mevrouw niks aan de hand.. Slechts een overgevoelige huid.Maar pas wel even op met de dingen die je zo eruit gooit...En Nio luistert naar zijn patiënten, die geeft wat de patiënt wilt, nep of natuurlijk.Dat bericht van bibi was dus ook waar mijn reacties hierboven over gingen...
Jane_Doe Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ja sorry maar daar kan ik echt even pissig over worden....
Nanno Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ik wou idd ook geen neppers en bij mij is het ook mis gegaan bij moojenAls je vriendjes word kun je de foto zien hoe ik door haar een jaar heb moeten lopen!Mij heeft ze ook geen oplossing aangebodenEn werd heel aso behandelt!Ik wil je niet bang maken maar wel waarschuwen!
nothingmuch Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Wat de groottes betreft dit dilemma heb ik ook. Ik heb zelf zo'n 300cc in gedachte (ik heb zelf niets dus dit lijkt me al heel wat) Maar deze vallen bij iedereen zo anders uit! Ik wil graag anatomisch, maar maak me wel een beetje zorgen over de draaikans.. Morgen heb ik een gesprek bij Diana Gabriels dus ben benieuwd wat zij adviseert, hopelijk ben ik morgen ook wat wijzer;) Daarom heb ik voor dr koeijers gekozen hij is heel goed in anatomisch, hij zegt dat er 1% draaikans is, ligt eraan of ze de holtes ofzo niet te groot maken
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.