Ga naar inhoud

Hoi hoi!


Luna25

Aanbevolen berichten

Nou ik zal me even voorstellen :)

Ik ben Kaya , en ben een 25 jarige studente Toegepaste Psychologie uit de omgeving van Renkum.

Ben op eigen kracht 60 kg afgevallen na jaren te zwaar te zijn geweest. Door het gewichtsverlies heb ik huidoverschot gekregen op me borsten en buik.

Mijn borsten zijn 18 november gelift , morgen mag ik weer terug naar de pc voor controle en dan gaan we de buikwandcorrectie ook bespreken.

Vind het fijn om hier dingen te kunnen lezen die toch wel herkenbaar zijn , ik kan mezelf zo druk maken over wat er allemaal mis kan gaan en dan zijn lotgenoten wel fijn! Ik maakte me bijvoorbeeld weken druk over me cupmaat ;) ik ging onder het mes met 80F en ik dacht werkelijk niks over te houden maar me bh's passen nog gelukkig :D

Groetjes Kaya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom!

Wat ontzettend knap om zoveel gewicht te verliezen. Daar mag je heel trots op zijn.

Het forum is echt heerlijk. Je krijgt veel info van je chirurg maar het is toch zijn om zoveel lotgenoten te hebben en te lezen hoe andere het ervaren, het heeft mij in ieder geval erg geholpen.

Succes verder nog met je buikwandcorrectie!

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaya!

Wat knap dat je zoveel bent afgevallen!! respect hoor, dat lijkt mij zo'n heerlijke overwinning?!

Ik hield mij eerst heel rustig hier op het forum, maar ik merk dat ik het toch wel heel fijn vindt om met lotgenootjes te praten!! Of om herkenbare dingen te lezen.

28 nov heb ik een bwc en bv ondergaan en het was het mij meer dan waard. Ben zo gelukkig ☺️ Zal bij jou vast niet anders zijn straks als je ook voor de bwc gaat.

Ben je nu wel tevreden over je borsten en genezen ze mooi?

Ik zal je toevoegen als vriend, dan kun je bij mijn foto's kijken. De buikwand correctie is een heftige ingreep, maar vanochtend na 5 dagen po ben ik al even mee geweest naar school om m'n dochtertje weg te brengen. Ik liep als een oud vrouwtje, maar het was prima te doen.

Succes bij de controle en met het gesprek, liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor het toevoegen Hert :) Wat is het mooi geworden bij jou zeg! Het is dat ik met een ontsteking te maken heb gehad vorige week waardoor de genezing wat is vertraagd :( En de linker tepel moet gecorrigeerd worden omdat ze niet gelijk staan , dus echt heel blij ben ik nog niet, heb nog pijn en ben er nog niet, maar het resultaat mag er wezen van hangborsten na mooie rechtopstaande :) Na jou foto's kan ik al helemaal moeilijk wachten op de bwc , al is het in mijn geval een verzekeringskwestie dat is de lift ook geweest. Mocht de bwc niet vergoed worden ( zit ook met een huidziekte, waardoor ik een indicatie zou kunnen krijgen) Dan word het sparen, als studente! haha maar heb er veel zin in! en 5 dagen? Jeetje, jij bent sterk!

Dankjewel Wonka voor je lieve berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh dat is ook vervelend! Je hebt wel pech dus. Zou fijn zijn als de ontsteking mooi gaat genezen. En wanneer voeren ze de nacorrectie uit? Soms heeft het tijd nodig en wordt het echt heel mooi hoor!

Ik heb van te voren mijn schaamstreek 3 keer laten laser ontharen zodat ik minder haargroei zou hebben. Want na mijn spoedkeizersnede heb ik een hele nare ontsteking gehad. Uiteindelijk bleek dat te zijn ontstaan door haartjes die de wond in waren gegroeid. Lekker fris, maar hopelijk gaat dat nu niet gebeuren.

En ja ik ben wel een doorzetter en heb een hoge pijngrens. 45minuten tanden op elkaar voor m'n dochtertje moest lukken

Vandaag extra rustig aan gedaan en de hele dag in bed gelegen.

Moet nu echt goed opletten dat ik mijn rust blijf pakken, want ik wil vaak te snel te veel.

Sterkte met je herstel, hopelijk wordt de wond snel rustig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en ik heb alles trouwens zelf betaald, want ik kreeg de operatie aan mijn buik alleen vergoed wanneer de algemeen chirurg een fleur de lis uit zou voeren. Dan zou m'n straie en losse huid blijven. Dan liever dokken en een top resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is een goede tip Hert, dat zal ik voor die tijd ook laten doen, ik ben al zo ontstekingsgevoelig :( En dan zijn haartjes wel funest. Goed dat je rustig aan doet, kijk uit hoor, ook voor het wondherstel, als je te snel gaat word het er niet mooier op!

Dankjewel Anevere. Het is afwachten inderdaad. Het is eigenlijk maar een minimaal verschil maar toch je gaat wel voor perfectie haha. En we zullen zien heb de plastisch chirurg en dermatoloog achter me staan. Is die huidaandoening toch nog eens ergens goed voor, en wat ook een pluspunt is , is dat ik al die kilo's er zelf afgewerkt heb, de motivatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.