Ga naar inhoud

Draaikans Anatomische protheses


Livje

Aanbevolen berichten

Jessie, hoeveel CC heb jij gekregen? Ik weet nog niet op welke cup ik ben uitgekomen, maar ik draag nu van sport BH 75C en dat zit goed. Toen ik vorige week echter bij Hunkemoller een paar beugel BH's ging passen waren de 75C's mij te klein. Grotere heb ik niet gepast. Ik wacht nog eventjes :) Maar ik ging voor een volle C-cup (en had een A-cup) dus ik denk dat dat wel gelukt moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad ook dat het belangrijk is dat de arts die je opereert goede ervaring heeft met het plaatsen van anatomische prothesen omdat de pocket inderdaad precies op maat moet worden gemaakt.. weet niet of het nog uitmaakt of het voor of achter de spier is?

Ik zie idd dat je en afspraak heb met koeijers? Hij kan je er alles over vertellen en is niet iemand die opereert alleen om te verdienen. Hij heeft mij goed advies gegeven en zei ook dat als ik geen lift zou nemen ik nu blij zou zijn maar dat ik over een half jaar weer hangers tot aan de grond had.. en dat hij dat iig niet zou gaan uitvoeren en ik maar iemand anders dan moest zoeken! Maar ik zou gewoon zo veel mogelijk vragen in dat consult stellen :) en ga niet teveel af op Diana want zoveel verstand heeft ze er niet van! Arts adviseerde mij toch wel iets anders :)

Nou groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zoals best_boobie al vermeld, ik ben geopereerd door Moojen-Zaal.

Ik raad je de Velthuis en Moojen ook absoluut niet aan.

Helaas kan je hier meer verhalen vinden over haar dat ze het niet goed gedaan heeft.

Naar mijn weten heeft ze bij deze andere dames slechts 1 een her operatie gedaan.

Mij laten ze in de kou staan.

Dus mijn advies kijk verder, daarbij is Velthuis behoorlijk prijzig met anatomische, reken maar op €4600.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie JaneDo and best_boobie. Op dit moment staat mijn operatie gepland bij dr. van Rappard. Ik ben inderdaad nog erg veel aan het twijfelen over anatomisch, ivm met angst voor draaiende prothesen, maar volgens de chirurg is dit wel de mooiste oplossing. Moeilijk, moeilijk ;)

Wel een ontzettende tegenvaller dat ze je zo in de kou laten staan JaneDo! Zou je niet verwachten van zo een A-kliniek (zoals ze zichzelf profileren naar hun klanten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.