Sign in to follow this  
melkos

melkos : 17 maart 2015 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Mijn naam is Mel. Ik ben 27 jaar en moeder van 2 prachtige kinderen. Mijn cup maat is G en heb veel last van mijn rug en nek dus ik wil graag een verkleining met lift.

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Hoop dat je iets hebt aan de verhalen over borstverkleiningen die te vinden zijn hier op het forum! Heb je al eens gekeken of je in aanmerking komt voor een vergoeding bij je verzekering? Misschien dat die ook nog een voorkeur hebben wat betreft arts...

Volgens mij, maar ik het heel weinig verstand van borstverkleiningen, kun je via je huisarts (correct me if I'm wrong) een aanvraag laten doen bij de verzekering.. Of anders je zorgverzekering even bellen om de juiste procedure...

Heel veel plezier met lezen hier!!

xx BB

Guest

Welkom op het forum Melkos ..

Ikzelf heb ik maart een Bvk gehad , verslag staat op het forum hier .

Hoi melkos,

Ook ik ben bezig om een borstverkleining en borstlift te ondergaan. Heb nu maat 75H en heel veel last van schouders en nek. Ik ben ook maar 1m63 en weeg 65/66 kg. Gisteren aan het eind van de dag bevestiging van DSW ontvangen dat zij gaan vergoeden, dinsdag ga ik het vervolg bespreken met Bergman Clinics. Heb vorige week zaterdag intake gesprek gehad met dr. Koopmann.

Heb jij al een afspraak staan met een pc?

Succes in ieder geval!

Groetjes,

debbel

Zo afgelopen dinsdag mijn bvk gehad en voel mij super. Ik moet gewoon oppassen dat ik niet te veel doe. Ik ben van 75 G naar 75 C gegaan en ik ben er super blij mee! Ze zijn mooi rond en heb een anker vormig litteken. Echt een aanrader voor iedereen

Wat super!
Mijn operatie is maandag, waar heb je het laten doen?
Succes met het herstel!

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je herboren borsten

En een goed herstel gewenst!

Probeer het rustig aan te doen.. Al is dat lastig natuurlijk, als je er alleen voor staat..

Bij welke pc en in welke kliniek ben je geweest? Dan kunnen we je topictitel aanpassen

xx BB

Ik sta er gelukkig niet alleen voor. Ik heb een super man die voor mij zorgt en lieve familie en vrienden. Ik heb het laten doen in Velthuis kliniek in Rotterdam Door mvr Klepetko. Ze is echt een hele lieve vrouw die weet wat ze doet

Sign in to follow this