Saté Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Dag ladies! Nou de pijn is gelukkig al wat minder en begin nu echt van ze te genieten Echter ben ik nu 5 weken po en heb nog aardig wat korsten op me litekens laat zo ook lekr zitten doen er niks aan ja pas smeren mag ik als alles weg is i know maare hoe lang duurde t bij jullie voor ze korst vrij waren!? Liefs!!
LoveStits Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Ik heb links geen korstjes meer, & rechts nog een puntje. Mag ook bijna beginnen met smeren
Saté Posted November 28, 2014 Author Posted November 28, 2014 Hey love tits Zag t bij jou ze zijn idd snel en mooi geworden!!! Lekr bijna smeren meid
Boho Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Volgens mij een week of 5/6, week 4 zijn bij mij de pleisters er pas af gegaan en toen had ik nog een klein korstje. Dus binnenkort zal je wel kunnen beginnen met smeren
Saté Posted November 28, 2014 Author Posted November 28, 2014 Thx Boho das idd wel iets later dat je pleisters er toen af gingen zijn ze alsnog wel mooi geworden?
Boho Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Thx Boho das idd wel iets later dat je pleisters er toen af gingen zijn ze alsnog wel mooi geworden? Bij twee weken heb ik wel nieuwe gehad, toen zijn de hechtingen eruit gehaald. Het was daarna de bedoeling dat die plakkers er binnen een paar dagen af zouden vallen maar dat gebeurde maar niet uiteindelijk er zelf af gepulkt, maar was anders bang dat ik de wonden weer open zou trekken. De littekens zien er prima uit, nog wel wat rood maar worden steeds mooier. Ik heb foto's in mijn galerij als je het wilt zien!
Saté Posted November 28, 2014 Author Posted November 28, 2014 Nu snap ik em Boho ja ik heb oplosbare zeg maar gelukkig idd niet teveel zelf aan lopen trekken toen zou precies t zelfde denken dat ze dan open trek haha wij vrouwen zoooooo ijdel!!! Heerlijk ik zal even kijken idd
me and my boys Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Ik ben nu 5 weken po en sinds vorige week geen korstjes meer dus sinds vorige week aan het smeren. Je kunt wel al je borsten insmeren met bv bio oil. Dit om je huis soepel te houden want die word toch goed opgerekt Door de bv henou meid succes net smeren he hihixx
Saté Posted November 28, 2014 Author Posted November 28, 2014 Ik ben nu 5 weken po en sinds vorige week geen korstjes meer dus sinds vorige week aan het smeren. Je kunt wel al je borsten insmeren met bv bio oil. Dit om je huis soepel te houden want die word toch goed opgerekt Door de bv he nou meid succes net smeren he hihi xx Wat heerlijk dat al je korstjes nu weg zijn! :)Ja Bio oil me boobies zelf al wel klopt wat je zegt maar blijf verstandig weg nog bij de littekens. Thx meis
Diana X Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 2 weken na de bv zijn de pleisters en de hechtingen verwijderd, en heb daarna geen korstjes gehad Drie dagen daarna mocht ik al smeren. Ik heb Bio-oil gesmeerd. En ik lees ook wel eens over vervellen na de bv, dat heb ik ook niet gehad. Wel vreselijk veel jeuk over heel mijn borsten.
Saté Posted November 29, 2014 Author Posted November 29, 2014 Wauw! Diana das top herstel dus. Pleister weg en korstvrije littekens haha goed bezig!
catherinaa Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Na 4 weken had ik geen korstjes meer en ben ik silliconengel gaan smeren. Nu 8 maanden later zo goed als litteken vrij
flow88 Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Ik heb met 2 weken de pleisters er af gehaald.Zitten nu bijna 3 weken po geen korstjes niets meer op:-)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.