Jump to content

Straaljager piloot

Boho

Recommended Posts

Posted

Misschien heel random maar ik had het gister met mijn vriend over werken bij de luchtmacht (lijkt me erg vet om piloot te worden). Maar ik vroeg me toen dus af, mag je wel met siliconen in een straaljager vliegen? In verband met de hoge druk enzo, kunnen ze dan niet sneller kapot gaan?

We konden er zelf niks over vinden dus ik vroeg me af of iemand van jullie het misschien wist :P

Posted

Oh dat is echt cool!!

Maar geen idee hoeveel G-krachten die prothesen van tegenwoordig kunnen hebben :P Ik kan me voorstellen dat jullie al voor je zagen hoe de een na de ander 'plop' ...... 'plop' ...... bezweek aan de druk... (ik zie het in ieder geval wel voor me, maar dat ligt aan mijn vreselijke visualisatievermogen :P )

Goeie vraag, maar zou het niet weten!

Hopelijk dat iemand hier een antwoord op weet!!

xxx

Posted

Nou ik zag ze eerder opzij zo langs mijn ribben op m'n rug verplaatst worden haha! Of uit elkaar spatten is ook wel een realistische, zo stevig zullen ze nou ook weer niet zijn :P

Op justbreastinplants.com zijn er wel een aantal air force dames met implantaten maar die hebben allemaal saline, zal wel een verschil zijn denk ik?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.