shana1991 Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Hoi!Ik ben Shana, 23 jaar en wil begin volgend jaar een borstvergroting ondergaan.Ik heb nu een kleine B en zou een grote C-kleine D willen (300-350cc)Ik heb 5 consultaties gepland op aanraden van mijn vriend.Zo hoor ik meerdere meningen en kan ik de gesprekken vergelijken.Tot nu toe heb ik 4 gesprekken achter de rug.mijn laatste gesprek is op 17 december.Bij Dr De Frene - Brugge had ik een goede indruk alsook bij Dr. Bosselaers te Lier.Mijn laatste consultatie gaat door in Overijse bij Dr Plovier.Heeft iemand ervaring met 1 van deze 3 chirurgen?Zoja, ben je tevreden over het resultaat?Kan ik eventueel voor- en na foto's bekijken?Alvast bedankt voor jullie hulp!Groetjes,Shana
Jane_Doe Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Ik denk dat Plovier hier het meest aangeraden zal worden.Veel mooi werk van hem gezien hier.
Boho Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Uiteindelijk gaat het er om waar jij je je het beste bij voelt. Alledrie de artsen komen hier wel eens voor, dr. Plovier wat meer dan de rest. Rechtsboven in de zoekbalk kan je hun namen intypen en ervaringen van anderen lezen. Wat wil je zelf en bij welke arts denk je dat je droom uit zal komen? Plovier doet graag groot, maar is dat wel iets voor jou? Als je wat beschaafder wilt is hij misschien niet voor jou. Ga zo eens alle artsen langs en bepaal voor jezelf bij wie je je het beste voelt en wie jouw borsten het beste kan maken Succes met je keuze X
lizz1808 Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Hihi precies hetzelfde zoals ik, heb ook ng 2 afspraken staan, bij bosselaers en plovierDie eerst dat je vernoemde heb ik ng niet van gehoord.Bij de meyere ben ik ook langs geweest, staat hier ook goed gekend, mss een tip om daar ook je licht eens op te steken?
Flakes Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Ik ben in mei door Dr. Bosselaers geopereerd. Echt een fantastische dame en kan haar zeker aanraden! Je merkt meteen dat ze een grote passie heeft voor haar werk. Naast mezelf zijn 2 vriendinnen van me ook door haar geholpen. Stuk voor stuk even enthousiast en tevreden En het resultaat was ook elke keer zoals gevraagd. Je kan in mijn gallerij de voor en na foto's bekijken. Ik ben in elk geval super tevreden over haar, want ik heb exact gekregen waar ik om vroeg En ze is ook nog eens een hele vriendelijke en sympathieke dame. Vanaf de eerste seconde voelde ik me volledig op mijn gemak bij haar. In elk geval heel veel succes met je consultaties en het beslissen!
shana1991 Posted November 28, 2014 Author Posted November 28, 2014 Ik ben in mei door Dr. Bosselaers geopereerd. Echt een fantastische dame en kan haar zeker aanraden! Je merkt meteen dat ze een grote passie heeft voor haar werk. Naast mezelf zijn 2 vriendinnen van me ook door haar geholpen. Stuk voor stuk even enthousiast en tevreden En het resultaat was ook elke keer zoals gevraagd. Je kan in mijn gallerij de voor en na foto's bekijken. Ik ben in elk geval super tevreden over haar, want ik heb exact gekregen waar ik om vroeg En ze is ook nog eens een hele vriendelijke en sympathieke dame. Vanaf de eerste seconde voelde ik me volledig op mijn gemak bij haar. In elk geval heel veel succes met je consultaties en het beslissen! Hoi Flakes! ben eens naar je resultaten gaan kijken. Wauw je mag fier zijn! Heel naturel ook!
shana1991 Posted November 28, 2014 Author Posted November 28, 2014 Hihi precies hetzelfde zoals ik, heb ook ng 2 afspraken staan, bij bosselaers en plovierDie eerst dat je vernoemde heb ik ng niet van gehoord. Bij de meyere ben ik ook langs geweest, staat hier ook goed gekend, mss een tip om daar ook je licht eens op te steken? Van de meyere heb ik dan weer nog niet gehoord. Ik denk wel dat ik het ga laten bij men 5 consultaties want ik merk dat ik het mezelf zo extreem moeilijk maak...kan nu al niet kiezen Maar mss hakt Dr Plovier voor mij de knoop door
lizz1808 Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Veel succes in ieder geval, en tis waar, je kan ze niet allemaal consulteren. Op je gevoel afgaan zeker
Jane_Doe Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Veel succes in ieder geval, en tis waar, je kan ze niet allemaal consulteren. Op je gevoel afgaan zeker Tuurlijk kan dat wel.. 3,5 of hoeveel je ook wil is geen limiet over..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.