Jump to content

Bellieke84 : november 2014 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Recommended Posts

Posted

hallo ik heb juist een borstvergroting gehad met natrelle anatomische 200 cc 510 mx iemand ervaring mee en welke bh maat hebben jullie nu

ik had er voor een 75 A :)

Posted

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!

Deze prothese heeft een projectie (volume naar voren) van 4,9 cm. Dan ga je ongeveer op een 75D qua bh maat uitkomen na je herstel :) Het zou kunnen, dat doordat dit een redelijk smalle prothese is, dat het een 75C wordt, maar normaal gesproken, met deze projectie, zou je wel 3 cupmaten moeten groeien :)

Bij welke pc ben je geweest? Demeyere toevallig?

Een goed herstel!!

xx BB

Posted

Hoi hoi!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!! :) ik had echt niks, noppes, nada en kwam met 270CC ( natrelle 410, dual plane ) uit op een 70C/D.

Heb je geen sportbeha gekregen van de kliniek waar je geopereerd bent? Of een indicatie van de maat om er eentje aan te schaffen???

Geniet van je nieuwe boobs en een heel goed herstel gewenst!! :)

Guest nicky328
Posted

hallo, ik ben 1.60m groot, weeg 48 kg en heb een borstvergroting ondergaan van 225 cc natrelle anatomisch en kwam van een 75 a naar een 75c . heel mooi gedaan , natuurlijk, maar oogt een 75 b, zoals je hier heel veel hoort.

Posted

hallo, ik ben 1.60m groot, weeg 48 kg en heb een borstvergroting ondergaan van 225 cc natrelle anatomisch en kwam van een 75 a naar een 75c . heel mooi gedaan , natuurlijk, maar oogt een 75 b, zoals je hier heel veel hoort.

Jij hebt de natrelle 410 he.. Die heeft een andere projectie dan de style 510 :)

Heel moeilijk te vergelijken :) Tenzij de projectie gelijk is.. Maar dat weet ik zo uit mijn hoofd niet...

xxx

Posted

Afhankelijk van je gewicht en lengte maar ongeveer 125/150cc per cup maat ,al had ik vroeger van AA met 255 cc al een 75c cup .Nu heb ik van helemaal plat naar 360 cc ook een c cup denk ik .X

Posted

Sorry, dat gaat echt niet op voor elke prothese van die 100-125 cc per cupmaat. Dat is bij de ronde, high profile wel zo, en misschien bij een medium tot high profile van de anatomische, maar het draait echt om de projectie van de prothese :)

Ik wil niemand de mond snoeren, maar we moeten het wel in perspectief zien :)

Xxx BB

Posted

Hihi dan ben ik even benieuwd of je dat weet Best_boobie, ik heb 300 en 325 CC (Mentor) Siltex Round High Profile Cohesive 1 (dual plane) gekregen en kwam van een 75a (denk ik maar droeg altijd die mega push ups van de hunkemoller een 70b). Ik heb geen idee waar ik nu op uitkom. Zit pas in 2e week, dus ja haha! Maar ben stiekem benieuwd of iemand een idee heeft.

Liefs!

Posted

Met die prothese zul je uitkomen op een 75D.

(normaal gesproken dan :) )

Heel misschien dat het een 75E wordt, maar dat ligt vooral aan de breedte van je borst, en aan het merk bh. Vooral bij Hunkemoller zijn de maten nogal eens wat kleiner (bh's vallen vaak wat kleiner uit)

xx BB

Hm en volgens deze theorie klopt dat weer niet met 125 cc per cupmaat haha..

Ik ga daar ook sowieso nooit vanuit.. Je prothesen hebben 4,9 cm projectie, daar ga je ongeveer 3 cupmaten mee vooruit

Posted

Hihi dan ben ik even benieuwd of je dat weet Best_boobie, ik heb 300 en 325 CC (Mentor) Siltex Round High Profile Cohesive 1 (dual plane) gekregen en kwam van een 75a (denk ik maar droeg altijd die mega push ups van de hunkemoller een 70b). Ik heb geen idee waar ik nu op uitkom. Zit pas in 2e week, dus ja haha! Maar ben stiekem benieuwd of iemand een idee heeft.

Liefs!

Ik heb met dezelfde implantaten 300cc 75C of 70D. Maar vaak ook wel groter, zoals BB zegt best wel afhankelijk van de winkel waar je shopt. Merk je vanzelf ;)

Posted

Oke thanks!

We zullen het zien! :1:
Ik kan niet wachten normale bh's aan te hebben, maar geduld hebben haha!
Je weet het toch niet met die borsten haha!
Begin ook langzaam gevoel erin te krijgen, zijn zo erg dat naar kijken al pijn doet, die zenuwen komen tot leven haha + naar voren hangen kan echt nog niet, heb k echt nog last van!

Liefs

Guest nicky328
Posted

Jij hebt de natrelle 410 he.. Die heeft een andere projectie dan de style 510 :)

Heel moeilijk te vergelijken :) Tenzij de projectie gelijk is.. Maar dat weet ik zo uit mijn hoofd niet...

xxx

eens zien naar de projectie... is 4 cm ( en 11 cm breed, 9.5 cm hoog) . Hoeveel projectie heeft die 510 dan? Er zijn zoveel verschillen in protheses dat je op de duur de bomen niet meer door het bos ziet ;-)
Posted

die 510 heeft 4,9 cm projectie zoals ik al aangaf :)

Met die prothese zul je uitkomen op een 75D.

(normaal gesproken dan :) )

Heel misschien dat het een 75E wordt, maar dat ligt vooral aan de breedte van je borst, en aan het merk bh. Vooral bij Hunkemoller zijn de maten nogal eens wat kleiner (bh's vallen vaak wat kleiner uit)

xx BB

Hm en volgens deze theorie klopt dat weer niet met 125 cc per cupmaat haha..

Ik ga daar ook sowieso nooit vanuit.. Je prothesen hebben 4,9 cm projectie, daar ga je ongeveer 3 cupmaten mee vooruit

• 2 weeks later...
Guest nicky328
Posted

dat staat op het kaartje dat je normaal gezien moet meegekregen hebben. Is info over de protheses. Maar ik begreep er ook niet veel van en heb het dan aan de arts meer uitleg gevraagd over alle cijfers. Vandaar :-)

• 1 month later...
Posted

Welke maat krijg je met de natrelle 410 LX, 365cc anatomische en dan voor de spier?? Over 3 weken ben ik aan de beurt.

Posted

Heeey lady78,

Dit is een oude topic dus weet niet of iemand daar nog op zal reageren.

maar wat is je voor situatie want daar heeft het allemaal ook mee te maken.

Ik kwam van een A80 of een B75 en heb dezelfde projectie als die jij gaat krijgen namelijk 1 van 6.1 cm.

Ik ben nu een week PO en draag nu een sportbh D80. Dus als alles nog gezakt en gegroeid is hoop ik stiekem nog op een E uit te komen.

Kus

Posted

Hai kim,

Had het al in de gaten!

Ik heb een 75a, draag een maat bh 75b vindt de 75a niet fijn zitten.

Xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.