Jump to content

Philou : 15 december 2014 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Posted

Hoi!

Allereerst.. wat een uitkomst is dit forum zeg!! Ik ben nu een klein maandje lid en ik heb er al zoveel van opgestoken.. haha!

Even voorstellen...Ik ben een meid van 22 jaar en na lang sparen is het eindelijk zover! Aankomende maandag heb ik een consult met dr. Nio in het SLAZ. Super spannend!! Ik heb voor dr. Nio gekozen door alle positieve verhalen die ik heb gelezen hier én het is lekker in de buurt! Ik heb momenteel een A-cup en ik zou graag mooie volle boezem willen. Ik ben druk bezig geweest met het zoeken naar mijn ideale voorbeeldborsten en ik zal er wat meeposten in dit bericht. Wat vinden jullie ervan?? Ik wil het graag zo natuurlijk mogelijk houden, geen ballen dus! Ik vind het zo spannend en ik kan nu al bijna niet meer wachten... Ik heb al even navraag gedaan bij het SLAZ en waarschijnlijk kan de operatie al plaatsvinden in januari/februari.... :43:

Posted

Hey Philou,

Spannend allemaal he, je bent in hele goeie handen bij Dr. Nio ik zelf ben ook geholpen door hem.

Aan de foto's te zien zijn het inderdaad mooie natuurlijke borsten.

Je kan de foto's meenemen naar Dr. Nio hij weet dan wat je voor een idee hebt en kan ze dan zo maken zoals jij het wil.

Succes en ik ga je volgen.

Gr Betty@Boob

Posted

Welkom op het forum! Je zal hier zeker een hoop ervaringsverhalen kunnen lezen, onder andere van dr. Nio. Die is erg populair hier ;)

Succes maandag op je consult en houd ons op de hoogte! X

Posted

Bedankt voor jullie berichtjes! Ik heb volgens mij onderhand vrijwel alle verhalen wel gelezen van dr. Nio, haha! En heeeeel veel foto's bekeken! :) Van het weekend maar eens beginnen met het opstellen van mijn vragenlijsten voor tijdens het consult....

Hoelang hebben jullie vrij genomen van werk? En hoe hebben jullie dat aangepakt? Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat ga aanpakken.. ze hoeven op mijn werk niet te weten dat ik een een borstvergroting laat doen namelijk... Ik heb wel twee volle weken aan vrije dagen gereserveerd voor het herstel, is dit voldoende??

Bedankt voor jullie berichtjes! Ik heb volgens mij onderhand vrijwel alle verhalen wel gelezen van dr. Nio, haha! En heeeeel veel foto's bekeken! :) Van het weekend maar eens beginnen met het opstellen van mijn vragenlijsten voor tijdens het consult....

Hoelang hebben jullie vrij genomen van werk? En hoe hebben jullie dat aangepakt? Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat ga aanpakken.. ze hoeven op mijn werk niet te weten dat ik een een borstvergroting laat doen namelijk... Ik heb wel twee volle weken aan vrije dagen gereserveerd voor het herstel, is dit voldoende??

Posted

Hoi Meis.

Plaats anders hier even je verslag van het consult, wat ik las bij Vicky1993.

En Dr.Nio is zeker populair hier op het forum(hij zou eigenlijk wel een donatie kunnen storten) met al de de dames hier op het forum die naar hem verwezen worden ;)

Posted

Allereerst welkom:)

Ben benieuwd hoe je consult is gegaan:)

Wat vrij nemen betreft ligt het er natuurlijk ook aan.wat voor soort werk je doet?

Ikzelf ben fysiotherapeut en.had 4 weken vrij genomen:)

Posted

Yeahh we kunnen samen gaan aftellen!

Ik werk als manager in een kledingwinkel en heb voor de zekerheid 3 weken vrij genomen.. het ligt er inderdaad aan wat voor werk je doet, maar zou sowieso aan 2/3 weken gaan denken als ik jou was!

Xx

Posted

Ja.. inderdaad:)

Ik werd ziek in week 2/3 was moe misselijk en had bloedarmoede van de operatie en narcose dus voelde me heel slap. Maar kwa pijn had ik toen al kunnen werken. Alleen echt nog niet tillen. In ging werken in week 4 en toen viel er een patiënt van mij. Die ving ik op uit reflex maar daar heb ik echt 2 dagen goed last van gehad. Dus echt nog voorzichtig zijn!

Posted

Spannend! Ik ben ook door dr. Nio geholpen. In mijn topic staat ook heel veel info. Ik heb ook foto's.

Ik heb een kantoorbaan en 10 dagen vrij genomen. Daarna weer aan de slag gegaan en dat ging helemaal goed. Alleen nog niet zwaar tillen en armen heffen, maar verder gaat alles prima.

Succes :)

Posted

Super, nio is super! Enne die voorbeeld foto van je , had ik ook op de iPad mee naar nio, en die borsten kon ik krijgen van hem met 400cc hahaha, dat was wat ie zei;)

HoE is je consult gegaan? En ok gepland?

Ik kon binnen 2 wk al geopereerd worden daar.

Ik ben vpk en heb bijna 6 wk vrij, 2 wk ziektewet en 3 week eigen uren.

Ik begin 3 jan weer met werken ben den 5,5 week po.

Posted

Leuk meid! Voorbeeld is idd erg mooi en wat ik hier boven las van die 400cc kan wel kloppen.. Ik ben ook door Nio geopereerd en heb 400cc gekregen en is wel vergelijkbaar met de foto :)

Je bent in ieder geval in goede handen bij hem. Erg fijne man!

Posted

Hoi Welkom op het forum. Ik ben er ook helemaal fan van!!

Het voorbeeld wat jij hebt heb ik ook tussen mijn voorbeelden staan... erg mooi, heel natuurlijk.

Hoe was je consult gegaan? Ik heb over 2 weken consult bij Dr. Nio.

Posted

En ook hier Nio boobs :)

Je bent in goede handen bij hem en een ontzettend fijne arts vind ik.

En nog belangrijker, hij maakt mooie boobs :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.