Jump to content

MissyK : 29 december 2014 : Dr Kappel : Annatomie : Utrecht

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Zoals sommige van jullie al weten stond ik vorig jaar op het punt om een borstvergroting te nemen de afspraak was al ingepland. Op het laatste moment begon ik te twijfelen en heb ik alles afgezegd. Maar de wens bleef en ik kon mijn kleine borsten maar niet accepteren dus ga ik nu toch met 100% overtuiging voor een operatie. Ik word geopereerd door Dr Kappel en ik krijg de monobloc hydrogel in 350 cc. Ik vind het allemaal super spannend en ben de dagen al aan het aftellen :)

Posted

Hoi Missy,

Gaaf! Dat maandje vliegt zo voorbij! Mag ik je toevoegen als vriendje? Ik probeer alle "hydrogel" dames te volgen.

Gr. Wonka

Posted

Hee MissyK,

December is inmiddels aangebroken. Hoe voel je je nu?

Mijn operatie is pas in februari, dus voorlopig maak ik me nog niet zo druk. Maar ook ik merk dat ik heel soms een vlaag heb waarin ik het mezelf weer probeer uit mijn hoofd te praten.....

Wonka

Posted

Hoi Dames,

Wat leuk om te horen dat er steeds meer voor de monobloc hydrogel kiezen. Ik ga jullie volgen ben benieuwd! Ik vind het heel erg spannend allemaal hoor heb komt nu wel dicht bij. Heel af en toe denk ik wel waar begin ik aan. Maar ik wil het zo graag en heb een goed gevoel bij de monobloc en bij Dr Kappel beter dan de vorige keer dat ik geopereerd zou gaan worden. Dus ik ga er gewoon voor anders krijg ik zeker spijt.

Posted

Spannend meis! Ik ga morgen voor een eerste consult bij Dr. Kappel.

Posted

Gefeliciteerd met je datum, en dat het deze keer wel doorgaat :)

Ik zal je titel even aanpassen, zodat ie op de rest lijkt :) Je kunt dit topic ook na je operatie gebruiken, om een verslagje te schrijven en zo he :)

Oh ja.. welke kliniek is het ook alweer waar Kappel opereert?

Veel plezier met aftellen!!

xx BB

Posted

Spannend meis, bijna is het zover!

Jij krijgt ze voor de spier? Ben jij niet bang voor rimpels?

• 2 weeks later...
Posted

Wat leuk en toevallig misschien komen we elkaar wel tegen! Hoeveel cc krijg jij? Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden maar ik heb er ook echt zin in

Posted

Haha ja! Dat kan toch bijna niet anders? Ik krijg tussen de 275 en 300 cc. Ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken! het komt wel erg dichtbij he! Ik ben eigenlijk alleen beetje zenuwachtig voor de pijn erna

Hoe bereid jij je voor?

Posted

Nee inderdaad moet haast wel! Qua voorbereiding heb ik een paar sport beha,s gekocht in verschillende maten en ik probeer extra gezond te leven ik neem vitaminepillen alle kleine beetjes helpen toch. En hoe bereid jij je voor? Begint nu op te schieten he ik ben er echt klaar voor ik heb zoiets van laat het maar gebeuren. Weet jij de tijd al? Ik nog niet en ben er wel benieuwd naar.

Posted

Ja gaat super snel! ik ga zaterdag nog even een paar sportbhs kopen maar vind het lastig te bepalen wat voor maat ik nodig heb. Volgens mij leef ik de laatste tijd al erg gezond dus hoop dat dat genoeg is :7: In mijn gegevens staat nu trouwens dat ik naar Annatommie mc moet en kreeg net te horen dat ik om 9:30 uur moet! Heb jij al wat gehoord? Spannend hoor! Ik woon een uur van Utrecht af dus zit nu alleen nog te twijfelen of ik in een hotel zal overnachten voor de zekerheid maar aan de andere kant is thuis slapen ook wel heel fijn!

Posted

Ik word daar ook geopereerd is veranderd. Ik ben voor jou aan de beurt ik word 8:00 geopereerd. Dan zien we elkaar vast. Lastig he met die sport beha,s als je er meerdere koopt in verschillende maten zit je altijd wel goed. Ik blijf in een hotel slapen in de buurt ik durf het risico niet te nemen ik woon ook een uur rijden van Utrecht af maar zondag gaat het sneeuwen. Dus voor de zekerheid toch maar een hotel geboekt.

Posted

Oh doe je goed! ga dan toch ook maar even kijken voor een hotel! Ik heb nog gevraagd voor die bhs maar ze zei dat we er pas 1 nodig hadden na 3 dagen omdat je de eerste dagen een soort van topje aan hebt?

Posted

Heel veel succes morgen!

Ben benieuwd naar je verslag ;)

Posted

Je hebt ze al als het goed is! Gefeliciteerd! Ben benieuwd maar je verhaal. Succes met het herstel!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.