Jump to content

Curly_87 : 30 januari 2015 : Dr verdonck : Wellnesskliniek

Guest Curly_87

Recommended Posts

Guest Curly_87
Posted

Hey,

Eerst en vooral fantastisch da zo een forum bestaat! Verder zal ik mij even voorstellen, ik ben Annelies, 27 jaar en sinds 5 maanden mama geworden. Door de zwangerschap en gewichtverlies heb ik de indruk dat alles niet meer zo mooi strak is als ervoor vandaar mijn beslissing om mijn borsten te laten vergroten. 30 januari staat mijn borstvergroting op!!!

Ik ben bij Dr verdonck, Wellnesskliniek in Genk geweest en die zei dat ik de perfecte borsten had voor een borstvergroting.

Hij stelde ronde implantaten voor, dual plane, 280 cc, Monobloc SoftOne wat bij mij zou uitdraaien op een goede C cup. Ik weet zelf nog niet of dit de cup is wat ik wil 5momenteel heb ik een a/b 75). Ik wil ze wat groter maar heb schrik als ze te groot zouden zijn ik ook dikker ga ogen aangezien ik best wel brede heupen heb.

Ondertussen zoek ik enkel nog maar foto's op van borsten:) en mijn voorkeur gaat toch wel uit naar heet natuurlijke en druppelvormige borsten. Nu heb ik al gelezen dat bij dual plane de bovenkant

wat naar beneden wordt geduwd door de spier. Maar toch heb ik schrik om bij ronde implantaten de aflijning te zien en vooral tussen de borsten in?

Ook heb ik wat schrik dat ze nogal hoog gaan uitvallen.Ergens las ik dat dr verdonck bekend stond om hoog te plaatsen? Iemand hier ervaringen mee?

Ik kijk uit naar de reacties:)

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hoi Curly_87! Ik heb gister ronde implantaten 300cc dual plane laten zetten door d'r Schiettecate. Ik was zelf eerst ook van druppelvorm uitgegaan maar hij zei omdat mijn eigen borst wel al goede vorm had ik beter rond kon pakken. Ik was tijdens t passen (omdat de vorm dan raar uitziet) ook heel bang dat ze te groot zouden worden maar al zijn ze nu nog helemaal gezwollen ik vind ze nu al prachtig! Past heel mooi bij mijn lichaam en heb zelfs t idee dat mijn buik nu slanker lijkt vanmiddag controle en zie ik ze voor het eerst zonder sport bh. Ben heel benieuwd! Succes met je keuze!!!

Posted

Hoi Curly,

Zag dat je nog geen reacties kreeg, terwijl het hier momenteel vol loopt met de Verdonck fans ;)

Ik ben dit jaar in februari geopereerd door hem. Ik kreeg 300 cc achter de spier geplaatst en ben super tevreden!
Als je me toevoegt als vriendin kan je mijn foto's bekijken. Zit nu qua uitzicht op een grote C.

Ik vind helemaal niet dat ze te hoog geplaatst zijn. Heb dit inderdaad wel eens voorbij zien komen, maar dit was van lang geleden denk ik.
Als je hier op het forum wat opzoekt, zie je dat de meeste wel heel tevreden zijn over Verdonck.

Als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen. Ik volg hier op het forum niet elke dag, maar je mag me altijd een berichtje sturen.

Groetjes

Nath

Guest Curly_87
Posted

Hey nath,

Bedankt voor de info. Net gekeken naar je foto's ze zien er echt mooi uit!

Kan niet meer wachten:-). Bij mij stelde hij dual plane voor. Wat gaat het verschil zijn met achter de spier? Dat is wat ik eerst in gedachten had.

Groetjes

Guest Curly_87
Posted

Hey femmie. Bedankt voor je berichtje. Hoe gaat het nu met jou?

Heb je veel last? Ik heb je alvast als vriend toegevoegd, benieuwd naar de foto's.

Groetjes

Posted

Hej, plaatst hij toch dual plane ik dacht enkel achter de spier. Als je het resultaat zag bij nath vind ik niet dat we schrik moeten hebben dat ze te hoog gaan zitten hè?

Posted

Hoi hoi,

Geen ervaring met de welness kliniek, echter schrik ik dat ze je nu al opereren zo kort op een bevalling.

Ik kreeg van diverse klinieken om minimaal 9 maanden te wachten na bevalling..

Posted

Ik moet zeggen dat t met mij echt heel goed gaat! Vind t 100% mee vallen! Natuurlijk wel beurs en spierpijn maar voel me echt goed! Heb denk ik meer laat vd narcose nog omdat ik lage bloeddruk heb ben ik nu steeds heel duizelig en al paar x bijna flauw gevallen.. Maar ik ben eerlijk, t valt me vooralsnog zo ontzettend mee! Ik moet zo voor mijn eerste controle.. Heb zelf m'n sportbh nog niet durven uit doen.. Ik zal straks wat foto's maken en plaatsen!

Posted

Ps Ik ben ook 8 maanden geleden mama geworden en was allemaal geen probleem. Ik had eerst m'n afspraak 1.5 maand eerder staan en ook toen geen probleem. Ik denk wel dat t met de borstvoeding te maken heet. Ik heb dat maar 8 dagen kunnen doen omdat mijn zoontje dysmatiur geboren is en de zuigkracht niet had en t dus niet op gang kwam...

Sorry voor de type foutjes maar zit op m'n telefoon

Posted

Hallo!

Ik ben ook zo'n verdonck fan! hihi! wordt rond dezelfde tijd als jij geopereerd!:D

Ik heb hem vanmorgen nog even telefonisch gesproken omdat ik nog wat vragen had, ook over de dual plane plaatsing waar we het tijdens mijn consult over gehad hebben. Hij had namelijk op mijn intake formulier achter de spier aangekruist, terwijl we het duidelijk over dual plane gehad hadden. Dat zat me niet zo lekker, dual plane heeft mijn voorkeur voor mijn situatie! Toen legde hij uit dat hij een techniek gaat gebruiken die lijkt op dual plane, maar is niet precies het zelfde. hij gaat de prothese niet helemaal achter de spier plaatsen, maar bijna (dat lijkt dus dual plane) maar dan net wat verder als hij zou doen bij standaard dual plane. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb neergezet haha!

Ik ga je volgen!

groetjes!

Posted

Ik ben 10 dagen geleden geopereerd door dr Verdonck en ben tot nu toe heel erg tevreden! Ookal ben ik nog niet helemaal hersteld, ik ben al zo blij met het resultaat! Maandag worden mijn hechtingen eruit gehaald en zal dan ook even foto's daar van maken. Over dat te hoog plaatsen, verschilt denk ik per persoon. Wat de één hoog vind, vind de ander misschien laag. Bij dual plane en achter de spier vind ik over het algemeen de bovenkant heel natuurlijk (je krijgt niet niet zo'n extreme ronding). Dr. Verdonck gaat er zeker iets moois van maken!

Guest Curly_87
Posted

Bedankt voor alle reacties:-). Leuk om te lezen

Aangezien mijn zoontje nog veel aandacht vraagt en ik ook terug werk heb ik niet direct tijd om te kijken en dan kijk ik nog met mijn gsm wat ook niet echt vlot:-). Ik hoop dat mijn reacties op deze manier goed aankomen:

@femme84: hoe was je controle gegaan?

@janedo: ik zou bij operatie net 6maanden gestopt zijn met borstvoeding en de bevalling 7maand ik neem aan dat de chirurg geen onoverwogen risico's neemt. Ik ga het wel nogeens navragen bij dr verdonckom zeker te zijn

@Deborah86: wanneer is jou operatie?

ik zou na 10 dagen mijn werk hervatten, bureauwerk gaat dit lukken na 10 dagen? Wanneer kan ik mijn zoontje terug oppakken?

zodra ik meer tijd heb zal ikeens naar jullie fotos kijken en reacties posten!

groetjes

Posted

Controle ging goed! Had wel forse zwelling zei ze en moest niet naar de vorm nu kijken (vind ze nog nogal puntig zeg maar) ook tussen mijn borsten flink gezwollen daarom stonden ze nu ook nog wat uit elkaar. Ik heb ook maar 1.5 week vrij en moet dan ook beginnen met (kantoor) werk. Ik weet natuurlijk niet hoe alles nog gaat lopen maar zoals ik me nu voel denk ik dat t geen probleem zou moeten zijn..

Ik vind t met de kleine nu wel al best moeilijk en dit is pas dag 2... vind t toch lastiger dan gedacht dat ik hem niet kan pakken en knuffelen nu zoals ik graag zou willen.. Maar zelf heeft hij er geen erg in dus dat scheelt

Posted

Ik ben zelf ook geopereerd door Verdonck en kijk maar naar mijn foto's vind ze echt niet te hoog en ben pas 10dagen po. Verdonck luistert ook echt naar je wensen wat jij wilt :) veel succes

• 3 weeks later...
Posted

Ik ben nieuw op het forum dus zal me even voorstellen ☺️ Ik ben 22 en droom er al jaren van om een borstvergroting te laten doen!!

Jullie begrijpen wel het gevoel van telkens mensen te zien met een mooie decolte om kleedjes of bloesjes te passen die WEER te groot zij vanboven... eNZ!

Ik woon nog thuis maar vanaf dat ik alleen ga wonen ga ik ervoor!!

Een stomme vraag misschien maar wat kost dit zoal?

En ik zou ook graag naar d'r Verdonck gaan want ik lees enkel positieve reacties ^^

• 2 weeks later...
Guest Curly_87
Posted

Hey lees je berichtje nu pas. Heb je een prive berichtje gestuurd. X

• 1 month later...
Posted

Heel veel succes vandaag!

Guest Curly_87
Posted

Deze morgen om 9u mijn bv gehad.Alles ging super vlot, pijn valt voorlopig super mee en ze waren erg lief! Ik heb 330cc extra high rond dual plane door dr verdonck.

Ondertussen ben ik al thuis. Heb goed kunnen eten, ben niet ziek ofz enkel pijn in de borsten, rug en bocenarmen.

Vind ze enkel klein?! Is dit normaal als ze nog ingepakt zijn nog?

Posted

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!

Dat ze zo klein lijken, dat is heel normaal in het begin.. Je spier drukt nog hard op de prothesen, en je bent natuurlijk nog helemaal ingepakt :)

Komt helemaal goed meid.. De komende 3 maanden gaat er veel veranderen en zul je merken dat 'geduld' het enige medicijn blijkt te zijn ;)

Een goed herstel!!!

Ik voeg je topics even samen he, dan staat alles handig bij elkaar en hoef je maar 1 topic bij te houden!

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.