Jump to content

Wie heeft er ervaring hiermee?

JD90

Recommended Posts

Posted

Lieve allemaal,

Ik zit met een probleem,,

Kan hier nu 4 pagina's gaan voltypen maar ik houd het even kort.

Ik ga ook bewust geen namen noemen omdat ik nog niet op het einde ben van alle behandelingen.

Maar.. Begin maart ben ik geopereerd UHP 430cc cohesive 1 op de borstspier ik had van mezelf cup D maar mijn borsten misten bovenop de volume. Ik wilde opvallende borsten, oke ik weet dat niet iedereen daar van houd maar dat vond ik mooi. Maar toen ging ik pijn krijgen aan 1 borst onderzoeken gehad etc niks te vinden. Ook na verloop van tijd ging ik eens zonder bh plat op bed liggen en verschoot ik mijn borsten schoven helemaal na de zijkant je kon er zo nog een prothese tussen leggen. En mijn borsten leken op mijn oude borsten maar dan een paar maatjes groter maar dan zonder de volume bovenop, die ik net na de operatie wel had. Mijn borsten waren erg gaan hangen. Ik ben 24 en geen kinderen en ook geen lift was nodig hadden meerdere mij verteld. Gisteren zijn mijn prothese's eruit gehaald grotendeels ook omdat ik extreme pijn had aan een kant die onverklaarbaar was en mijn borsten al enorm aan het zaken waren. Zover ik nu voel heb ik de pijn niet meer maar dit kan ik pas duidelijk zeggen als ik genezen ben.. Maar nu gaat er voor mij een vervolg traject van start en wilde ik dus eigenlijk weten of er vrouwen zijn die zoiets ook hebben mee gemaakt..

Ik lees dat je met slappe/hang borsten toch snel aan een lift moet denken, of is met een dual plane dit ook op te lossen. Zoiezo wil ik voor cohesive 2 gaan,.

Sorry mijn verhaal klinkt heel raar maar ik wil niet mijn hele verhaal openbaar zetten en zoek toch wat hulp wat jullie zouden doen.. Of hebben ervaren.

Groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.