Ame Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hai Meiden,Wat leuk dat zoiets als dit bestaat!! Ik vind het helemaal spannend! Mijn naam is Amy en ik kom uit de omgeving van den haag. Een aantal jaar geleden ben k wat kilo's (niet mega veel hoor, 6 kg ofzo) afgevallen. Helaas ben ik toen ook van een 75d naar een 70c/75b gegaan. Mijn twee vriendinnen zijn redelijk verdwenen. Ik ben hier best wel onzeker door geworden. Ze zitten er nog wel maar niet meer zoals het was ;-) Mijn beste vriendin heeft vorig jaar een borstoperatie ondergaan. Zij had een erg kleine cupmaat (geloof aa) en heeft ronde siliconen achter haar borstspier. Ze is hier súper blij mee maar ik denk toch dat het bij mijn lichaam weer anders zal zijn. Nu heb ik enorm veel gelezen en wil ik eigenlijk voor het tegenovergestelde gaan maar ik heb zoveel vragen aan iedereen! Hoop dat jullie mij kunnen helpen :-) Mijn voorkeur gaat uit naar anatomische protheses en dan voor de borstspier of tussen de borstspier. Ik wil namelijk niet dat je echt de randen aan de bovenkant ziet of dat het er nep uit ziet. Aan de zijkant bij je decolleté mag het wel een beetje rond lopen en absoluut niet mega erg uit elkaar ofzo. Ik wil ze graag zo natuurlijk mogelijk. Wat ik heb gelezen is dat het voor de borstspier analtomisch het meest natuurlijk is. Ook wil ik absoluut niet dat ze keihard zijn of heel hoog zitten..Volgende week heb ik een afspraak bij Huis ter Heide bij A Klinieken en dan wil ik mijn voorkeuren gaan vertellen. Ik ben best wel 'goedgelovig' dus ze kunnen mij van alles wijsmaken maar ik zie juist graag de resultaten van jullie zodat ik kan aangeven wat ik wel of niet mooi vind! Wat denken jullie? Hebben jullie foto's van het resultaat?Hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen :-)Alvast bedankt meiden!Liefs,ame
Boho Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hoi meid, Ik zie dat je je al aardig ingelezen hebt, maar ook met ronde protheses kan je een natuurlijk effect krijgen. Wanneer deze achter de spier worden geplaatst dan krijg je ook een mooie overloop, de prothese wordt dan namelijk een beetje afgevlakt. Ik heb zelf ronde voor de spier en vind ze er totaal niet nep uit zien, heb een bolling aan de bovenkant maar dat vind ik juist heel mooi Probeer een beetje kritisch te zijn tijdens je consult, maak een lijst met vragen en ga ook zeker bij meer dan 1 arts langs! Elke chirurg heeft zo zijn eigen voorkeur en dat betekend niet altijd dat dit het beste voor jou is. Als je meerdere meningen inwint zal je beter een keuze kunnen maken. Je kan ook altijd hier op het forum je vragen stellen Rechtsboven in de zoekbalk kan je klinieken en chirurgen op zoeken maar ook andere vragen. Zo kan je veel ervaringen van anderen lezen. Succes met je zoektocht X
lena79 Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hoi ik na borstvoeding en afvallen ook van volle d naar lege d.. 395 anatomisch voor de spier geplaatst en zeer tevreden. Je kunt bij mijn foto's kijken. Verschil is bijna niet zichtbaar met bhs met vulling die ik altijd droeg. Dus nu gwn weer mn oude cup (vol dan:). Had foto's mee van hoe het was. Het moet natuurlijk nog meer zakken bij mij
joyce1988 Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hoi meis:)Goed dat je je ingelezen hebt en kijk anders via google afbeeldingen naar mooie borsten er bestaan ook ronde siliconen van eurosilicone de high profile die zijn 85% gevuldJe zit dan tussen rond en anatomisch in... U heb die ook en anatomisch zijn ook stukje duurder...
lizz1808 Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hoi Idd het beste wat bij mij geholpen heeft, is naar 1000de fotos gekeken van blote borsten, vond mezelf al een beetje een freak, haha Ik had ook altijd het idee om vr anatomisch te gaan, maar blijkbaar door de fotos die ik mooi vind, zijn het meestal de ronde protheses. Voor de spier is natuurlijk het minst pijnlijk en kan ook mooi zijn. Denk dat het vooral om de aantal ccs gaat of het natuurlijk oogt of niet. Dat is in iedee geval mijn conclusie tot nu toe :-) Denk dat de cc s het moeilijkst te bepalen zijn ook, lees hier ook dikwijls dat de meeste aan dat twijfelen. En voor de rest een goede pc vinden, iemand weer je tamelijk veel ervaringen over kan lezen, en ook resultaten van kan zien. Heb zelf nog geen operatie gehad, maar ondertss toch al veel bijgeleerd. Wat zeer handig is Succes nog!
kevertje Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hoi Lizz, Ik las hier juist even je berichtje. Ik ben ook volop opzoek naar een goede pc die mr vooral zo natuurlijk mogelijke borstrn kan geven :-) ik zou oom graag een afspraak willen plannen bij Dr. Plovier, omdat ik al zoveel goed over hem gelezen heb. Maar... Ik heb eigenlijk nog niet veel foto's van zijn "werken" kunnen zien. Waar heb jij deze gevonden? Weet je of hij ook de monobloc hydrogel gebruikt? Ik heb daar al zoveel goed van gelezen, dat ik precies naar dat soort prothesen neig. Werkt dr.Plovier nog steeds bij de be clinic of bij beaucare? Alvast bedankt voor je reactie.
lizz1808 Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 HoiOp de website van Be Clinic vind je al een beetje meer info, heb hier ook al gelezen dat als je specifieke implantaten wil,hij die kan bestellen. Ik heb gegoogled op plovier en hier op het forum naar leden gezocht die een bv hebben laten doen door hem en sommige hebben fotos van hun resultaten erop staan. Je kan ook eens op consult gaan bij dr demeyere in gent, artemedis noemt deze privekliniek, hij gaat altijd voor het natuurlijke. En vele zijn ook tevreden van hem, je kan hier op hem ook zoeken voor ervaringen en eens doorlezen en fotos bekijken
lena79 Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 O ik zou ook gwn eerst eens langsgaan en passen.. evt bij verschillende pcs. Uiteindelijk ben ik voor de spier wat ik ook niet vooraf had bedacht mr werd me aangeraden. Aan de hand van mijn foto's en wensen en metingen kwamen ze bij mij meteen met 395 en prothese gepast en gwn meteen goed. Nu wilde ik mn oude maat terug dus is misschien anders als je vanuit cup a kont ofzo. Gwn op gesprek gaan dus. Uiteraard altijd goed je voor te bereiden
lizz1808 Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Oja, als je genoeg borstweefsel hebt, en het voor de spier kan geplaatst worden, is de meyere toch zeker een consult waard!Omdat daar ook zijn voorkeur naar gaat en hij toch wel goede resultaten behaald hiermee. Kan je ook eens naar de website van artemedis gaan, daar moet je wel even inloggen om de fotos te bekijken
Guest shwen Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hoi! Ja het beste wat je kunt doen is inderdaad fotos blijven kijken en zoeken van wat je mooi vind en die meenemen naar je consult ... dat moest ik ook doen en helpt ook om een beeld te vormen van wat je nou eigenlijk wil Ik zelf heb anatomische prothesen half achter de spier je kunt een kijkje nemen als je wil.. En ik denk dat de meeste prothesen tegenwoordig wel een natuurlijke look kunnen geven ook ronde. En mijn borsten zijn na 8 weken al best wel weer zacht geworden en voelen echt niet als harde ballen aan.. en dat pas na 2 maanden. Ik had zelf consulten bij 2 artsen dus dat zou ik in ieder geval wel aanraden. Bij mij zeiden ze allebei totaal het tegenovergestelde dus dan besef je wel dat je ook vooral zelf goed moet nadenken wat je wil! groetjes
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.