Wasabi Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hallo,Ik heb een vraagje.2 jaar geleden een borstvergroting laten doen waar ik best tevreden mee ben.Het enige dat me stoort is wanneer ik op mijn rug lig mijn borsten heel ver naar buiten vallen. (Dual Plane) Als ik rechtop sta staan ze ook vrij ver uit elkaar maar dat deden ze ook al toen ik ze nog niet had laten vergroten dus daar kan k best mee leven.Echter.. als ik op mijn rug lig vallen ze zo ver naar buiten dat er in het midden bij mijn borstbeen twee flinke kuilen zichtbaar worden. Topless op het strand en op de rug liggen ziet er in mijn beleving heel vreemd uit.Ik vraag me af of dit misschien bekend voorkomt bij jullie en of er iets aan gedaan kan worden? Ik lees wel eens iets over dat de holte misschien niet goed is gemaakt? Positie niet goed of misschien te groot?Ik heb rond Sebbin prothesen, 300 en 330 cc wat uitkomt op een 70 E. (lijkt stuk kleiner, eigenlijk best tevreden over de maat)Hoop echtst dat iemand hier iets voer kan zeggen. Ziet er er raar uit of stel ik mee aan?;-) Hoop op een eerlijke mening. Ze zijn ook wat gaan hangen maar oh well... zo kun je aan de gang blijven natuurlijk. Ik overweeg een consult bij Dr Nio voor de kuilen.Groetjes
best_boobie Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hoi hoi Hm.. ik heb je foto's gezien (en verwijderd zoals je gevraagd hebt ) en wat ik kan zien, lijkt erop dat de prothesen ietsje plaats hebben om te verschuiven als je ligt.. Geen idee of dit normaal is, of dat vaker voorkomt bij dual plane.. Het lijkt mij dat je dit beter eens aan een pc kunt vragen, want dit is nogal specifiek, denk ik Misschien wel leuk, als je een antwoord krijgt, dat je dat met ons deelt? Zo kunnen wij daar ook weer van leren xx BB
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.