Jump to content

nieuwe jas…

BoobyDoo

Recommended Posts

Posted

Helleuw,

Het is nmmisschien een stomme vraag maar 10 dec krijg ik mijn borstvergroting. Gisteren een nieuwe winterjas gekocht toen het me vandaag opeens te binnen schoot of hij niet een maatje groter moest hij trekt ietsje van arm tot arm niet storend. Mja dadelijk met die vergroting ben ik bang dat hij miss niet meer past.. Ik ben helemaal plat, heb nu wel z'n ultra push up bh aan, dus het is niet dat ik hem plat heb gepast. Wat is jullie mening/ervaring?

Groetjes

Posted

Hoi

Ik ben de 20e geopereerd en ik pas mijn jassen niet meer! Ik ga nu 1 of 2 maten groter bestellen. Ik ga van een kleine b naar als het goed is en kleine d.

Succes!

Ik droeg trouwens wel altijd maximizers en dit maakt bij mijn niets uit. Ik pas ze Hoe dan ook niet meer

Posted

Haha ja dat kan nog een probleem worden. Ik heb begin deze maand mijn wissel gehad en ben er achter gekomen dat ik 3 van mijn 4 jassen niet meer dicht krijg. Dus niet alleen shoppen voor bh's maar ook voor een nieuwe winter jas hiji

Heel veel succes met je operatie

xxx

Posted

Nou dat hoop ik niet, net een 3mnd oude Moscow jas hier.... :(

Posted

Tjeetje dames wat een probleem :6: Had nou toch maar geen bv gedaan..............NOT.

Heb dit (luxe) probleem ook.

Goh, moet ik weer shoppen, wat erg.....echt een straf. :3:

Posted

Tjeetje dames wat een probleem :6: Had nou toch maar geen bv gedaan..............NOT.

Heb dit (luxe) probleem ook.

Goh, moet ik weer shoppen, wat erg.....echt een straf. :3:

:45: :45: :45:

Posted

Oke, ik denk dat het wel duidelijk is haha. Ik denk dat ik hem nog wel kan omruilen..

Posted

Hahaha, precies dat dacht ik van de week.

Ik Ben net een aantal maanden van maat L naar maat S gegaan.

Zo blij mee, maar ben bang dat ook ik weer een L aan bijv tshirts en truitjes moet gaan kopen. Jassen weet ik nog niet, maar de leren jacks zoals Barb al omschreef, die zullen inderdaad wel niet meer sluiten.

En schiet me ineens te binnen ook blouses :-(

• 2 weeks later...
Posted

Ja, best zonde! Ik had dat met gstar colberts, weet je ook wat je kwijt bent en ik had een kleine maar omdat ik bovenom niet veel had :P Maar nu voldoe de reden om lekker te shoppen haha

Posted

Mijn jas past nog... Thank god, werd andere wel een hele dure BVG ... Hahah ;)

Posted

Haha ja jassen kopen is lastig met een flinke cupmaat, meestal past het bovenste knoopje niet vast of de rits kan niet tot bovenaan dicht bij me.

Dussss ik heb maar een dikke sjaal gekocht om het 'gat' 'op te vullen' ;)

X

Posted

Ik heb geen problemen gehad met mijn jassen, wel met bloesjes enzo, maar al mijn jassen gingen gewoon dicht gelukkig

Posted

Omg hahah ik las dit en ben direct mijn peper dure gsus jas gaan passen. En gelukkig past hij nog!!!

Maar als jouw jas nu al trekt en je kunt hem nog ruilen, dan zou ik persoonlijk voor een maatje groter gaan. Maar dat is mijn mening, want ik moet makkelijk kunnen bewegen en kunnen tillen vanwege m'n 3 kids.

Succes! Liefs Hert

Posted

Gelukkig passen mijn jassen nog, heb er zelfs een in maat 176 die nog past :P

Posted

Ja is idd lastig,ik heb dr een paar moeten verkopen,omdat de bovenkant ineens niet meer dicht ging,meestal heb ik 38 maar door mn boobs nu koop ik altyd 40.

Maar als snel heb je dat dan ze iets te wijdt zijn bij de taille,maar goed er is gelukkig erg veel keus :)

Posted

Hahah toevallig dacht ik hier van de week aan! Dat ding past al niet goed dicht als ik teveel gegeten heb.. Laat staan als ik boobs heb :P

Posted

Ik ga het van de week miss merken, ben benieuwd. De nieuwe jas heb ik voor de zekerheid maar een maatje groter genomen en mocht de oude jas niet meer passen is dat ook geen ramp, was toch toe aan een nieuwe...

Gelukkig dat ze nog passen bij jullie! Verkopen is nog altijd beter dan dat je er niets meer voor krijgt, mja zonde blijft het altijd wel.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.