Roselyn Posted November 23, 2014 Posted November 23, 2014 Hallo, Ik zal mezelf ook is even voorstellen, Ik ben 23jaar oud en heb 2 lieve kindjes en nog helemaal verliefd op mijn man. Ik heb 2jaar getwijfeld om een bv te doen na de bevalling van mijn dochter, ons eerste kindje Was er al niet veel meer over van mijn borsten ik ging van een volle B na een kleine À. Toen ik mijn zoontje kreeg was het helaas nog erger voor mij alles is gaan hangen en was enkel vel. Ik ben op consult geweest vorig jaar bij Jansen kliniek alleen had ik daar geen goede gevoel bij. Nu ben ik bij Diana Gabriels geweest en zei gaf me goede advies en begreep mij en stuurde me door naar dokter Vito Koeijers ook bij hem had ik een goed gevoel. Ik ben op 21 november geopereerd ik heb 330cc high profile en ben er erg blij mee Kan niet wachten tot het resultaat over paar weken! Owja pijn heb ik bijna niet gelukkig!
1985meme Posted November 23, 2014 Posted November 23, 2014 Altijd mooi als je nauwelijks pijn aan hebt he, ik zou zeggen geniet ervan!!!Liefs
Roselyn Posted November 23, 2014 Author Posted November 23, 2014 Altijd mooi als je nauwelijks pijn aan hebt he, ik zou zeggen geniet ervan!!!Liefs. Dankjewel
LoveStits Posted November 23, 2014 Posted November 23, 2014 HoiIk ben ook door dr Koeijers geopereerd. Heb je anatomische of ronde protheses ?
Roselyn Posted November 23, 2014 Author Posted November 23, 2014 HoiIk ben ook door dr Koeijers geopereerd. Heb je anatomische of ronde protheses ?Hoi ik heb anatomische omdat ik me borsten meer na elkaar wou aangezien ik een hele grote opening had tussen in. En jij ?
Victoria1105 Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Ik hoop dat ik ook niet veel pijn zal ervaren. Daar ben ik echt bang voor . Veel succes nog met jouw herstel ! Grtjs
Roselyn Posted November 25, 2014 Author Posted November 25, 2014 Ik hoop dat ik ook niet veel pijn zal ervaren. Daar ben ik echt bang voor . Veel succes nog met jouw herstel ! Grtjs Bedankt:) was ik ook erg bang voor, vooral omdat een vriendin van me ook pas geopereerd is en die had erg veel pijn , maar ik vind het juist mee vallen komt goed! Wanneer is jou dag?
LoveStits Posted November 25, 2014 Posted November 25, 2014 Ik heb ronde protheses dual plane 325cc. Mijne stonden ook best ver van elkaar maar ze zijn nu veel dichter bij elkaar.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.