Ga naar inhoud

Miss_michelle : 22 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

@ BB, mee eens.

Moet wel even erbij zeggen dat Verdonck mij vandaag tot 2x toe telefonisch advies heeft gegeven en ook mijn foto's per e-mail heeft bekeken. Hij bleef benadrukken dat ik altijd kon bellen/smsen met vragen. Heeft het voor mij weer goedgemaakt :-)

Fijne jaarwisseling ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

Hej iedereen. Even toch rechtzetten mijn verband is er afgegaan na goedkeuring van de wellness kliniek en zij hebben dit vernomen van dokter Verdonck,dit na 5 dagen. Het verband kwam namelijk zelf los aan mijn rug en zijkant, heb dit nog proberen te plakken. Maar ik leek meer op een plakboek :). Zowizo had ik het geen 2 weken laten hangen. Dat deze man na een druk jaar toe is aan vakantie ben ik het mee eens. Deze man moet van mij zeker niet aan zijn telefoon vast hangen, als je begrijpt wat ik bedoel :) maar even een ander noodnummer zou wel welkom zijn geweest. Voor derest niets op aan te merken lieve man maar zoals best boobie zegt mogen de slechte kantjes ook gezegd worden. ;)

@diana bedankt voor je reactie, goed dat voor jou alles goed is verlopen, voor mij ook. Alleen het telefonische minpuntje, ben ik nog steeds heel tevreden over mijn keus. :) als iemand vind dat de borstband de borsten te laag laat hangen versta ik natuurlijk dat zij ook geholpen wilt worden ten slotte was er gezegd dat je hem kon bereiken. Of heeft hij dit enkel tege mij gezegd? Voor jou ook een prettig 2015.

@best boobie ik ben het helemaal met je eens. Jaaaa al 9 dagen po, zo blij. Prettig 2015 meid :) x

@debbie ben blij dat je hem gesproken hebt, maakt alles goed hè :) prettig 2015 en op onze boobies :)

Ik val hier in herhaling maar voor iedereen een prettig 2015 :) :) :) xxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle: ik ben het met je eens! Hij verdient zoals iedereen ook gewoon verlof. Maar hij had het misschien beter even verteld zodat je het wist! Verder top chirug die prachtige boobs maakt :)

Voor iedereen hier ook de beste wensen voor het nieuwe jaar met veel geluk en een goede gezondheid veel liefde en vooral nog mooiere boobs die we nu al hebbe,.. Wat zachter en soepeler :) haha

Verder ga ik maandag Verdonck nog eens opbellen en vragen of die martelband. Hij is toch al terug of ? En welk email adres kan ik hem foto's mailen, eventueel want zo kan hij weinig zien natuurlijk... Raar naar een Vreemde man boobs foto mallen :) tis zijn Job denk dat borsten een andere betekenis krijgt op den duur.. :)

Zo groetjes meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej cupatje, ik kan je hier niet mee helpen ik denk dat debbie wel zijn email adres wel heeft :). Zeg even iets anders jou sportbh, is een lipoelastic e? Welke model en maat heb jij welke maat moet ik hebben 75D of 70E. En hoe lang duurt dit om te bestellen. Want ik heb blijkbaar de verkeerde maat van sportbh pfff zo zoeken :) en wil mij. Herstel echt wel goed doen :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de maat M en L de eerste 2w zat de L me prima nu heb ik de M aan en zit eigelijk best oké nu.. Goed strak maar het moet.. De L doe ik aan als de M in het wasmachine zit.. Heb ook een sportbh van de hunkemoller en die zit wel goed maar ik blijf favoriet van lipo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle: heb een foto geplaats van met mijn sportbh aan de m ... Heb je een idee hoe strak hij Mss moet zitten.. Vindt jou sportbh toch goed uitzien ook qua maat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat goed met mij. Met Verdonck gebelt gisteren en de martelband mag ik aflaten, enkel voor zware taken even aandoen. Voelt als een bevrijding aan :) doet deugd! Ook gevraagd ik ga na 6w terug werken als poetsvrouw voltijds en dit zou geen probleem mogen zijn. Enkel nog wat luisteren naar men lichaam.. Al ben ik zo voorzichtig bang .. Ik ga de week van 5w po thuis alles zelf poetsen want ik wil een beetje zelf aanvoelen of het lukt 2huizen op 1dag te kuisen.. Verder wordt ik zot van het thuis zitten en niet alles ge kunnen doen zoals ik anders kon. Zoals strijken, wasmanden naar boven dragen en benenden doe jij dit? De verpleegster zei dat ik dit niet mocht. Kuisen alles geef ik door aan andere en dit voelt gewoon niet goed aan. Ik zal blij zijn dat ik alles terug mag en terug kan gaan werken.. Ben licht depressief aant worden hierdoor.. Echt ik heb geen zittend gat en ben ook altijd een harde werksters.. Van alles naar niets niks voor mij! Het slapen is soms ook nog moeilijk.. Nachten dat ik slecht slaap en dit werkt op den duur op mijn humeur .. Kortom ik wou dat ik al 8w po was en volop zorgeloos kan genieten! Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meid, met mij alles goed ik slaap slecht, niet van de pijn maar vind mijn draai niet, ik ben een buikslaper :) ik heb geen pijn meer. En mijn lichaam wilt alles al doen :) dus moet ik luisteren naar mijn verstand. ik stof alles af, maar stofzuig niet, dwijl niet en sleur met niets zwaar dus geen wasmanden. Ik doe de afwas en vouw de propere kleren. De vaatwasser maak ik ook leeg en ga gewoon door mijn knieën. Mijn haar was ik zelf en doe dit ook bijeen enzo maar dan meer in een foetus houding :) heel grappig zicht. Ik ben heel de dag aan het spelen met mijn dochter en heb ze al een paar keer gepakt. Gewoon door mijn knieën en armen aan lichaam vastgeplakt :) ze zet zichzelf op mijn heup dus moet ik haar enkel ondersteunen aan haar rug. Ze heeft vandaag haar eerste stapjes gezet en is juist 11maanden geworden ik ben zo fier. Heb natuurlijk in een trotse bui haar gepakt en geknuffeld en in de lucht gezwierd direct spijt van gehad maar op die moment was ik even vergeten dat dit niet mocht :) dus ook direct naar dokter Verdonck gebeld omdat ik bang was en hij nam direct op, en heeft mij gezegd dat zolang ik geen pijn scheuten kreeg dit geen kwaad kon (niks gevoeld mijn lichaam vond dit heel normaal denkik :)) even gebabbeld aan de telefoon. Hij heeft goede punten gescoord :). Dus zover mijn verslagje :) dinsdag draadjes eruit in terug in den douche, joepieeee :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dat gevoel van het slechte slapen. Ben ook een echte Buikslaper.. Ik heb mijn borstvoeding kussen (slangskussen van tijdens de zwangerschap) naast mij in bed gelegd. Zo lig ik met mijn zei er naast en leg ik mijn been er eens op dan af. Zo heb ik het gevoel of ik toch wat kan bewegen :) en zo lukt het wel! Al 2nachten zalig geslapen. Ik stof ook al wat af.. Maar derest is ook voor mijn vriend of mijn mama komt helpen. Ik vergeet soms ook van dat mag niet :) strijk jij al? Kleren opplooien doe ik ook.. :)

Verdonck is een fijne man.. Hij luisterd altijd vindt ik wel top! Zo.. Ga mijne boven op mijn tempo stof afnemen en de badkamer eens onder handen nemen. Ventje gaat dzn tegen zijn zin stofzuigen :) is echt niet de nieuwe man :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog 3dagen met nieuwe plakkers rond gelopen en toen ook pas douche.. Plaats eens een nieuwe foto ben benieuwd :) wanneer ga je terug werken? Hoe voel je uw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben momenteel thuis tot september mijn ventje onderhoud mij :) ik mag bij mij dochtertje blijven tot september en dan moet ik terug gaan werken. Ik zal zo blij zijn dat ik onder de douche kan. Heb jij je plakkers er zelf afgehaald? Ik zal proberen morgen foto's te trekken. :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.