Dagmar Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Hallo dames, ik ben Dagmar en krijg volgende week mijn bv. Hoewel dit forum me veel antwoorden heeft gegeven heeft het me ook een vraag opgeleverd; moet ik zelf voor pijnstilling zorgen voor na de bv of geeft de kliniek die met een schema erbij? Ik zal trouwens geopereerd worden door Vito Koeijers in kliniek Amstelveen, anatomisch (ergens tussen de 300 en 400cc, hangt van de grootte van de pocket af), dual plane.
nieuweling Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Hoi Dagmar,Welkom hier!Wat spannend, bijna je borstvergroting!je vraag was over medicatie, je krijgt een recept mee na de operatie.Waarschijnlijk diclofenac pijnstiller/ontsteking remmer en een maagbeschermer omeprazol.Ben zelf ook geopereerd in kliniek amstelveen door Dr. Schietecatte!Groetjes
Dagmar Posted November 22, 2014 Author Posted November 22, 2014 Dank je wel. ik las dat sommige meiden hun medicatie al in huis hadden voor de bv dus toen was ik bang dat ik iets gemist had. Vriendlief kan het die dag meteen ophalen dus. Misschien is het handig om te weten dat kliniek Amstelveen dezelfde tarieven heeft als Diana Gabriels dus dat het voor het geld niet via haar hoeft.
Boho Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Ik heb mijn medicatie zelf gehaald maar dat was alleen paracetamol. Dus dat zou je voor de zekerheid nog kunnen halen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.