Amsterdam Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 Hi allemaal! Ik zal me even voorstellen, ik woon in Amsterdam en ik ga over een week borstvergroting laten uitvoeren. Ik heb met de dokter besproken 325 cc hij zegt dit wordt mooi.. Hij zegt je komt uit op een c cup... zelf wens ik een kleine d Ik lees ook veel dat aantal cc niks zegt want valt bij iedereen anders. Zelf heb ik nu een 70 a niet veel dus haha en ben best small gebouwd.... Hoe zijn jullie overtuigd geweest van aantal cc dat je hebt laten zetten? Ik heb namelijk het idee dat ik na de operatie denk het is te klein..... Super bedankt voor de reactie alvast ! Uiteraard zie ik ook graag foto's
Jane_Doe Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 Hoi Amsterdam, welkom op het forum.Inderdaad het aantal cc's is een lastige, je kan van te voren niet vergelijken.Als ik je verhaal zo lees ben je niet helemaal zeker.Heb je een pasprothese geprobeerd bij je consult?Ik ben benieuwd bij wie je geopereerd gaat worden?
Amsterdam Posted November 21, 2014 Author Posted November 21, 2014 HoiThanks voor de snelle reactie beide! Okay ik ga in kliniek amsteveen diana gabriels.Ik ben 1, 80 en weeg 60, ik heb cup70 aVolgens de dokter krijg ik 325 cc dus 75 c krijg ik...De dokter wou me eerst 300 cc geven hij zegt ik wil dat je mooie borsten krijgt geen nep tieten.Dat snap ik alleen ik heb wat foto's gezien van c en t valt me soms al tegen.Tevens ben ik twee keer gaan passen....de eerste keer kwam ik uit op een kleine d maar dat keurde de dokter niet goed t zou te groot wezen...Ik heb toch een een probleem als ik zoveel geld betaal en het is te klein...Help me ! Liefs
me and my boys Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 Hoi Amsterdam. Bij iedereen vallen de cc ' s weer anders uit. Bij mijn eerste bv( ik woog toen ongeveer net zoveel als jij) heb ik 240 cc geplaatst gekregen . Ik had daar als bh maat dubbel D mee. Voor de bv had ik maat 70 a.het is altijd moeilijk om een keuze te maken, maar zoals je hier wel al gelezen zult hebben.....bij twijfel altijd voor de grootste gaan want je went echt heel snel.aan de grote van je borsten. Veel succes met je keuze meid. Ik ga je volgen. Xxc
Amsterdam Posted November 21, 2014 Author Posted November 21, 2014 Dankje wel !Zo ik sta te kijken van je maat heey wat een verschil zo zie je maar.Ik hoop dat ik net zo een geval ben hihiWeetje waar ik dus laats achter kwam waardoor ik helemaal in de stress zit is dat er 50 cc verloren zal gaan omdat die nodig is voor achter de borstspier !Ik wil dus echt me dokter bellen en dat voorleggen waardoor ik hem aangeef ik wil geen 50 cc missen dys ga ik graag voor een 375 ! Maar of die akkoord gaat ik heb me twijfels...Ik wil minimaal 350 hebben want je bent er zo aan gewend.Ik zit zelf na te denken om bij een andere kliniek een consult in te plannen hmmm lastig.Uiteraard blijf ik het nieuws met jullie delen en super bedankt voor jullie adviezen
Jane_Doe Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 Hoi Amsterdam,Ook ik zou je adviseren om nog een consult in te plannen bij dr Nio, deze opereert ook in het SLAz te Amsterdam.Je hoort wisselende verhalen over Diane Gabriels, waaronder niet het plaatsen van het gewenste cc inhoud.Als je zelf sterk twijfelt of dit wel de grote is die je wilt zou ik verder kijken.Kost toch een hoop geld en zou zonde zijn als het resultaat niet is wat je wilt.Nio kost €3100.
Amsterdam Posted November 21, 2014 Author Posted November 21, 2014 Hi Wat een verschil per dokter!Ik heb net een consult ingepland aanstaande dinsdag bij een ander kijken wat die zegt aan max ccMijn eigen dokter zegt ja maar je weegt ook niet zoveel je bent wel lang maar je bent hebt geen dik vel.Tja erg lastig voor me...Ik wil zelf een kleine d cup dan heb ik denk wel minimaal 350 cc nodig denken jullie niet?Groetjes!
Guest Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 Extra consult inplannen is juist heel verstandig. en idd Nio. in het SLAS en anders in Rotterdam.
Amsterdam Posted November 21, 2014 Author Posted November 21, 2014 Inderdaad ik ben erg benieuwd wat daar uitkomt.Ik hoop wel dat ik dan nog optijd ben op mijn eigen dokter de grotere prothese te laten bestellen. Me operatie is over een week...
Jane_Doe Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 Bij wie ga je nu op consult, en heb je je operatie al betaald?
Amsterdam Posted November 21, 2014 Author Posted November 21, 2014 Ik ga bij mediconsultMe operatie is al betaald...
canadiangirll Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 Hoi welkom.ik heb nu 260 cc kom uit op 75c. Maar oogt als een b. En ik ben maar 1.59mheb volgende maand een wissel en krijg 420 cc. Vind ze nu erg kleinxxx
joyce1988 Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 Hoi Amsterdam Ik ben bij kliniek bloemingdael geweest in Haarlem bij dr staudt en ben hier zeer tevreden over:)Ik ben 1.72. Weeg 60 kilo en heb 400 cc gekregen. Ben er erg tevreden over kijk anders even bij mijn foto's. Vriendinnen van mij zijn ook bij medi consult geweest plaatst volgens mij wel mooi maar plaatst niet echt groot vriendin van me kon bij medi consult maar 325 krijgen en bij bloemingdael heeft ze 650 laten plaatsen ik bedoel maar. Zou het er nog eens goed over hebben.. succes!
Fem86 Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Ik heb exact hetzelfde 'probleem'. Heb nu ook 70A, 16 december wordt door Frans Straten 325 CC geplaatst maar twijfel steeds of het niet te groot is. Ben toch ook bang dat als ik minder neem het te klein wordt. Ik wil zeker niet dat het er nep uit gaat zien maar wil ook echt niet dat ze te klein zijn en ik opnieuw geopereerd kan worden...Op voor en na foto's ziet het er bij iedereen anders uit dus eigenlijk word ik van foto's kijken alleen maar meer onzeker. Is dat van 50 CC verdwijnt achter de spier waar?
canadiangirll Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Ik heb exact hetzelfde 'probleem'. Heb nu ook 70A, 16 december wordt door Frans Straten 325 CC geplaatst maar twijfel steeds of het niet te groot is. Ben toch ook bang dat als ik minder neem het te klein wordt. Ik wil zeker niet dat het er nep uit gaat zien maar wil ook echt niet dat ze te klein zijn en ik opnieuw geopereerd kan worden...Op voor en na foto's ziet het er bij iedereen anders uit dus eigenlijk word ik van foto's kijken alleen maar meer onzeker. Is dat van 50 CC verdwijnt achter de spier waar?Hey femik heb op 16 december mijn wisselxxx
Fem86 Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Waar heb je je wissel? ook bij Dr. Straten? Succes alvast!!
canadiangirll Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Hoinee bij dr kortleve in het ziekenhuis in heerlenthanks jij ook good luckxxx
Amsterdam Posted November 23, 2014 Author Posted November 23, 2014 HiWe hebben precies hetzelfde probleem. Maar 50 cc verdwijnt achter de borstspier dat klopt.Ik hoor dat de borstenmaat snel wennen dus liever maat te groot dan te klein.Ik hoop dat je eruit komt.Gr
Angel A Posted November 23, 2014 Posted November 23, 2014 Bij mij was ook 325cc geadviseerd. Ik heb toen op nieuw contact gehad met de arts en gevraagd of hij ook nog de 350cc en 375cc wilde bestellen en zo tijdens de operatie wilde kijken of de grootste maat zou gaan passen. Ik heb nu dus 375cc. Ik had ze niet kleiner willen hebben Succes!
Guest Neledl Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Ik ben 2 dagen geleden geopereerd bij beaucare in belgie. Ben zelf 1m78 en weeg ook een 60 kg, komt dus overeen met jou!De eerste consult had de dokter opgeschreven dat ik een 435 cc zou laten steken om van een kleine B naat een volle D te gaan.Bij de operatie zelfs weliswaar was het een andere persoon, en nadat ze mij helemaal had opgemeten vertelde ze me dat ik veel te smal was voor 430, dat het ging uitsteken onder mijn armen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor 365 cc en dit zou volgens haar ook een D moeten geven.. 2 dagen na de operatie kan je nog niet echt zien hoe het is geworden met dat korset dus ik wacht ook in spanning af! Heel veel raad kan ik je niet geven maar ik vertrouwde mijn pc wel toen ze zei dat 430 echt niet zou gaan bij mij. Anderzijds snap ik ook wel dat je natuurlijk wel een goed resultaat wilt..
eyerizz Posted May 23, 2015 Posted May 23, 2015 Klopt dit echt dat 50cc altijd verdwijnt door dual plane behandeling?Ik heb aa70/a70 gemeten en wil naar een volle B, denken jullie dat 300cc ronde protheses te veel is met dual plane ?Ik ben 1.75 en weeg 56kg
eyerizz Posted May 23, 2015 Posted May 23, 2015 Ik ga bij mediconsultMe operatie is al betaald...Ik ga 1 juni bij mediconsult. Zit je bij Eva? Wat heb je nu ook alweer a70? Ik heb gemeten aa70 (onderwijdte 71 - borst 80) Ik wil dus naar een (volle) B, en heb nu 300cc besteld. Heeft Eva iets gezegd over het verliezen van 50cc per borst met dual plane?
PureMe Posted May 23, 2015 Posted May 23, 2015 Ik ben toch benieuwd wat het uiteindelijk geworden is!
Sanneke120 Posted May 23, 2015 Posted May 23, 2015 Goh..... zit ik een heel antwoord te typen, zie ik dat het oorspronkelijke bericht al van 2014 is:-). Goed advies help dus niet meer.... haha.
eyerizz Posted May 23, 2015 Posted May 23, 2015 Goh..... zit ik een heel antwoord te typen, zie ik dat het oorspronkelijke bericht al van 2014 is:-). Goed advies help dus niet meer.... haha. ik ben nog wel benieuwd wat je advies is hahahaha. Anyway weet je iets over verliezen van cc met dual plane
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.