Ga naar inhoud

WELKE Eurosilicone kiezen?


SvP

Aanbevolen berichten

Ik zie zoveel verschillende, dat ik geen idee heb welke ik zou moeten kiezen.

En OF er valt te kiezen, m.b.t. wat de arts gebruikt.

Ik zie zoveel verschillende in de Extra High profile 800 cc die ik ga krijgen, maar ik begrijp niet waar ik op zou moeten letten?

Iemand hier die dit kan uitleggen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. enige wat ik me kan bedenken is dat je het hebt over het verschil tussen de gladde en de geruwde? De gladde wordt niet gebruikt, omdat deze meer kans op te veel kapsel veroorzaken kan.

Wat zie je voor de rest voor verschillen, leg het ff uit, want zo wordt het een gekke conversatie haha

MAAR ik ben morgen pas terug (als bf het doet ;) ) want nu ga ik naar mijn bedje toe :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 800cc extra high profile heb je maar in 1 geruwd oppervlak: microtextuur. Dat is gewoon een gebruikelijk geruwd oppervlak. Nio zal zeker geen gladde prothese gebruiken. Dan heb je in microtextuur, 2 soorten GEL. Natural cohesive en soft cohesive, waarbij Natural cohesiever is dan soft cohesive. Waarschijnlijk krijg je natural cohesive. Vergelijk het met cohesive I (Soft cohesive) en cohesive II (Natural cohesive) van Mentor.

Dus waarschijnlijk krijg je 800cc extra high profile, microtextured, natural cohesive.

Zo een beetje duidelijk?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 800cc extra high profile heb je maar in 1 geruwd oppervlak: microtextuur. Dat is gewoon een gebruikelijk geruwd oppervlak. Nio zal zeker geen gladde prothese gebruiken. Dan heb je in microtextuur, 2 soorten GEL. Natural cohesive en soft cohesive, waarbij Natural cohesiever is dan soft cohesive. Waarschijnlijk krijg je natural cohesive. Vergelijk het met cohesive I (Soft cohesive) en cohesive II (Natural cohesive) van Mentor.

Dus waarschijnlijk krijg je 800cc extra high profile, microtextured, natural cohesive.

Zo een beetje duidelijk?

xx

oh, die bedoelde ze?

Ja.. er wordt altijd maar 1 soort gebruikt.. Geruwd en natural cohesive idd..

Thanks LB, dan zullen we eruit zijn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha THANKS Ladies.. Er stond inderdaad in de brouchure we hebben zoveeeeeeeeeel verschillen in ronde. En ik zag DIVERSE Extra High profile in 800cc.

Nu heb ik ook Cohesieve, maar wist niet eens dat daar verschillen in zaten. Ik heb neem ik aan geruwde en van dat spul dat net een soort 'harde' slimey is..

Dus er is maar 1 soort wat gebruikt wordt. Nou dan weet ik dat, minder keuze. Gelukkig maar, anders dat ik daar weer over na zou moeten gaan denken..

Trusten BB.

Thanks beide

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.