Ga naar inhoud

1ste consult dr demeyere..teleurstelling


Aanbevolen berichten

Ik had hetzelfde met 3 weken.

Maar het moest toch echt.kon me kleine niet alleen laten lopen na school.

En weet je.....nu doe ik langzaam steeds meer.,en ik merk dat die spieren dat ook wel weer nodig hebben,omdat ze zo stijf waren!!

Want die spieren moeten toch ook weer een beetje op gang gaan komen, en dat gebeurt niet bij 6 weken opeens al je dan tot die tijd ook stil heb gezeten.

Ook dan moet het opgebouwd worden.

Ik merk nu dat ik met een paar uurtjes per dag werken en kleine stukjes auto rijden dat het nu met 4 weken geen vervelend gevoel meer is.

Ik ben ook zo onzeker bij iedere pijnscheut.

Maar spieren die 3 weken stil hebben gelegen moeten ook weer in beweging komen toch?

Hou vol hè

Liefs,

Angela

Ja ik weet het dat alles terug op gang moet komen mr mijn werk is direct 45min rijden en er staat vr mij een werkdag van 7.5u voor de boeg.

Eig zou je oefeningen met je armen moeten kunnen doen mr welke zijn effectief he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Tjeeee ik ben donderdag 2 WK po en 2 ritjes gehad zittende langs mijn man .... Wat n ramp!! Ik kan t niet echt pijn noemen maar grof gezegd n kofferbak met losse bagage die met elke bocht of drempel tegen de wanden aan schuiven zeg maar ;-)

Maandag moet ik ook werken maar ik word gebracht en gehaald. Herkennen jullie dit "ontplof" gevoel ook?

Haha een ontplof gevoel heb ik niet, maar als ik in de auto zit heb ik wel de neiging om ze vast te houden, zeker wnn ik een vluchtheuvel of bocht zie aankomen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het dat alles terug op gang moet komen mr mijn werk is direct 45min rijden en er staat vr mij een werkdag van 7.5u voor de boeg.

Eig zou je oefeningen met je armen moeten kunnen doen mr welke zijn effectief he ;)

ja dat dacht ik dus ook.ik kom ook echt niet verder dan schouderhoogte echt bizar..

ik draai rondjes met me schouders.krijg heerlijke massages van manlief en zorg dat ik langzaam weer in beweging kom.

maar niet teveel.alles voor onze boobies he :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei maak mij zorgen! Ik hoop dat ik niet zoveel last ga hebben,ik moet ook rijden na 2 weken (volgens pc zijn er sommigen die na 1 week al terug kunnen rijden)...we zien wel...desnoods laat ik mij brengen en halen eh

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei maak mij zorgen! Ik hoop dat ik niet zoveel last ga hebben,ik moet ook rijden na 2 weken (volgens pc zijn er sommigen die na 1 week al terug kunnen rijden)...we zien wel...desnoods laat ik mij brengen en halen eh

Degene die na 1 week al autorijden gaan ze wrs voor de spier hebben ;)

Ik dacht na 3 weken toch te kunnen rijden maar zo zie je maar he, het herstelproces is onvoorspelbaar en toch wel frustrerend :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizz,

Ik heb ze achter de spier en verschrikkelijk veel pijn gehad maar kon na 1 week weer rijden maar alleen omdat ik een automaat heb; Nio zei ook dat ik anders niet mocht rijden; maar zelfs de deur open en dicht doen vond ik al een ramp, deed ik met zoveel mogelijk met mn voeten. Verder ben ik pas echt gaan rijden na 2 weken want ik was na 1 week nog heel erg duizelig van de narcose (wat ik nog steeds - na 5 weken PO - geregeld ben...

Heel vervelend voor jou dat het nog zo moeilijk gaat, maar forceer niets! Ik geloof niet dat het " goed" zou kunnen zijn voor je spieren als je het vaker doet, ik denk dat als het pijn doet het slecht is en je kansen op kapselvorming vergoot worden en daar betalen we teveel geld voor voor de operatie en moeten we te veel pijn voor lijden, dat zou allemaal zonde zijn.

Nou ik hoop dat het over 1 of 2 weken wel beter lukt om te rijden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd als het niet goed voelt stop ik er onmiddellijk mee ipv te zeggen kga toch op mijn tanden bijtem, nee dank u hebk de laatste weken al genoeg moeten doen :)

Ik luister wel goed naar mijn lichaam, na het douchen en verzorgen vd borsten en mij aan te kleden ben ik al moe en dan ga ik weer even in de zetel zitten.

Ik doe ook echt alles in stukjes, vaatwas leegmaken, en dan terug rusten. Dan eens de was in de machine steken en rusten.

Was opplooien en weee rusten. Ik die dus niet direct alles na mekaar.

Ns 1 taakje rust ik direct weer :P

En morgen moet ik opnieuw beginnen werken, hou mijn hart al vast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat werken zal wel tegenvallen.. ik lag de eerste dagen al om 7 uur in bed... s avonds. Luister naar je lichaam en als het echt gewonnen niet gaat zul je je toch ziek moeten melden of eerlijk zeggen dat je nog geen hele dagen redt.. als dat tenminste kan bij jouw werk.. Veel succes en sterkte in ieder geval morgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat werken zal wel tegenvallen.. ik lag de eerste dagen al om 7 uur in bed... s avonds. Luister naar je lichaam en als het echt gewonnen niet gaat zul je je toch ziek moeten melden of eerlijk zeggen dat je nog geen hele dagen redt.. als dat tenminste kan bij jouw werk.. Veel succes en sterkte in ieder geval morgen...

Dank je, ik ga het in ieder geval toch proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat klinkt niet erg goed na 3 weken nog niet kunnen auto rijden. Voor mijn werk zit ik elke dag in de auto en hade verwacht dat je na 2 weken wel weer kon werken. Maar als ik alle reacties zo lees gaat dat hem niet worden. Sterkte Lizz hopelijk knapt het snel op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat klinkt niet erg goed na 3 weken nog niet kunnen auto rijden. Voor mijn werk zit ik elke dag in de auto en hade verwacht dat je na 2 weken wel weer kon werken. Maar als ik alle reacties zo lees gaat dat hem niet worden. Sterkte Lizz hopelijk knapt het snel op!

Ja had ook gedacht dat mij dit wel zou lukken nu, maar ja zo zie je maar ;)

Is bij iedereen ook weer anders maar je moet er wel rekening mee houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren ook mijn eerste werkdag achter de rug na 2 weken po. Ging vrij vlot enkel als ik thuis kwam was ik echt doodop. En ook pijn aan mijn littekens. :( Heb het ook wat onderschat hoor, als ik met klanten bezig was had ik vaak een benauwd drukkend gevoel onder mijn borsten. Hopelijk lukt het vandaag wat beter. En ook ik ben nu afhankelijk van een collega om op het werk te geraken, morgen met de bus. Autorijden lukt echt nog niet! Als ik schakel heb ik het gevoel dat vanbinnen alles open trekt! :(

Hopelijk lukt het vanaf volgende week wel! De pc zei na 10 dagen kan je perfect terug autorijden en gaan werken. Zal ook voor iedereen verschillend zijn inderdaad!

Valt best wel tegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb kunnen autorijden!!! :D

Dankzij een tip die hier eerder gezegd werd, had ik die nu toch uitgeprobeerd en met succes!!

Duss..ik ben nogal een beetje verslaafd aan het roken en gisteravond zonder sigaretten gevallen..RAMP :(

Vrijdagavond iedereen gaat weg, dus niemand kon mij nog sigaretten bezorgen..vandaag zaterdag..iedereen nog aan het uitslapen of andere zijn aan het werk :/

De nood naar nicotine maakt mij gek..

Ik dacht ik moet toch nog eens een poging wagen.

Ik gebruikte de tip, en zet mijn stoel volledig naar voor alsook de rugleuning draai ik zo ver mogelijk naar voren, en ik probeerde eerst of ik kon schakelen in alle versnellingenn, en dat ging, oke starten dan maar! :D

Het is niet ver rijden tot in het dorp, paar minuutjes, en het is mij gelukt, door de xetel idd zo kort te zetten, kon ik mijn bovenarmen tg mijn lichaam houden en kon ik meer schakelen vanuit mijn pols en onderarm

Ik zat wel als een gehandicapte achter het stuur, haha, maar whatever!! Kheb mijn sigaretten!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahahhaha je ziet eh, als het nodig zijn......fijn ik hoop dat mij ook gaat lukken, moet maar 6 min rijden :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hiii liz ik heb net een topic gepost met fysio oefeningen ! mss heb je er wat aan xxx heel veel succes laat je losmasseren door je vriend / man als die zin heeft natuurlijk of als je die hebt !

Los masseren door mijn vriend? Nee dank u, na zijn massages hebk meestal ng meer pijn :P

Zachtjes masseren staat niet in die zijn woordenboek :P

Diazepam en motifene zijn nu mijn nieuwe vriendjes geworden ( spierontspanners) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.