Ga naar inhoud

1ste consult dr demeyere..teleurstelling


Aanbevolen berichten

Ik was mezelf met behulp van m'n vriendin een klein laagje water in de badkuip, lukt me zelf nog niet echt goed dus hij haalt overal de washand langs maar ik merkte gister dat ik aan de onderkant weinig gevoel heb in m'n borsten, maar tegen de aanraking kan ik wel.

Wel heel vervelend zeg lijkt het me, kan je niet oefenen op 1 of andere manier met steeds een beetje meer aanraking of water erlangs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had dat ook in het begin, werd ontzettend draaierig en misselijk de eerste paar keer onder de douche, moest dan ook echt gaan zitten. Het voelde niet eigen.. Maar op n gegeven moment begon het te wennen en werd het minder.

Ik denk dat wat crazylaura zegt misschien wel n goed idee is ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft niet zozeer te maken met hooggevoeligheid, meer met de spanning die bij je nieuwe borsten komt kijken. Ik ben ook hooggevoelig, maar ben juist snel gewoon geraakt aan het aanraken. Ja, de eerste paar keer was het supergevoelig (en nu nog steeds, met een washandje en aan de onderkant van m'n borsten), maar je moet er toch aan wennen :P Mijn vriend mag er overigens ook nog niet aan zitten hoor, hooguit een hand op leggen

Zorg ervoor dat het lekker warm is op de badkamer, zet een stoeltje neer en wrijf er wat bodylotion oid overheen. Dan kan je wennen aan de nieuwe grootte en je huid went aan de aanraking. Lekker de tijd ervoor nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had daar gwn niet op gerekend dat het zo gevoelig ging zijn, ik dacht als de pijn weg is, dan zal het wel normaal gaan, wel dat de borsten hard zouden zijn enzz maar niet dat vieze gevoel erbij..omdat ik las dat iedereen meteen de douche ondersprong had ik hier geen idee van op voorhand eig..

Ik was mij nu al zowiezo zittend als ik over mijn borsten ga, aanraking kan ik wel verdragen met de sportbh aan. Eens as die uitgaat komt er een spanning op te staan en kan ik er niets aan verdragen..

Bodylotion ga ik nog niet zitten smeren, denk niet dat dit al mag, en dan moet ik wrijven, echt ni,!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Heb mij hier al gek gezocht op het forum om de juiste tabel tegen te komen voor het bepalen vd bh maat , maar telkens blijken deze niet te kloppen :/

Ik ben toe aan een nieuwe sportbh en ik heb echt geen zin om naar de winkel te gaan en 10 verschillende sportbh's en maten te passen, zou ik alleen maar een paniekaanval mee krijgen :P

Dus ik dacht ik ga mij even op meten en online bestellen MAAR ik zou uitkomen op een 70B..huh?!

Ik draag nu in de lipoelastic maat M en die zit mij niet voor 100% goed.

Nu had iemand het idee om ook eens een borstvoedingsbh te passen deze hebben ook geen beugel en zouden stevig genoeg zijn? Iemand dit al geprobeerd?

Want aangezien je niet echt kan verder gaan op de tabellen en ik niet naar de winkel moet ik dan er zomaar iets gaan opplakken van cupmaat?

Straks heb ik zo een borstvoedingsbh mss dat ik daar mijn maat een beetje mee kan bepalen.

Zijn jullie allemaal naar de winkel getrokken en gepasf of hoe hebben jullie nou de maat bepaald als je o line wil bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke die borstvoedingsbh zit langs geen kant en gaat ook niet echt volgens cupmaat.

Dan maar online sportbh bestellen maar welke maat?

70b zoals ik volgens de maattabel uitkom of 70c zoals het op het zicht lijkt :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Nep" borsten gaan volgensmij nooit via maattabel ik denk toch echt dat je even naar de winkel moet om het aan te passen ik had toen het net gebeurd was een grotere omvang nodig als ik normaal had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2x een triumph extreme workout 75D online besteld voor de operatie maar vorige week nog een Hema heavy extra gekocht zonder te passen in 80D omdat die andere door m'n opgezwollen buik van het vocht zo knelde, die 80D kan nu op z'n strakst en zit dan prima en die andere 2 op het loste maar die zetten wel strepen in m'n borsten...

Hoeveel cc had je nou? Kan toch wel een beetje gokken denk ik toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2x een triumph extreme workout 75D online besteld voor de operatie maar vorige week nog een Hema heavy extra gekocht zonder te passen in 80D omdat die andere door m'n opgezwollen buik van het vocht zo knelde, die 80D kan nu op z'n strakst en zit dan prima en die andere 2 op het loste maar die zetten wel strepen in m'n borsten...

Hoeveel cc had je nou? Kan toch wel een beetje gokken denk ik toch?

Van omtrek dus onder de borst zit ik aan 75, (schommel beetje tss 70/75)

En de omtrek rond de borsten (dus ter hoogte vd tepel) is 84.5

Ik kom van een a cup en heb nu 400cc erbij :P

Volgens de "tabellen" kom ik dan uit op een B

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had mijn eerste bv gedaan onder de borstplooi. Dus ze waren niet aan mijn tepels gekomen. Echter had ik het gevoel verloren dacht ik...verloren en toch hooggevoelig, soms voelde ik niks en dan ineens teveel..en soms voelde ik iets ergens anders...Als de slang van de douche per ongeluk over mijn tepels passeerde werd ik misselijk en kreeg ik kippenvel...Ik ben ook begonnen mij stilaan in te smeren, aangezien mijn huis super strak stond vd zwelling..en dat hielp..In der tid moest ikzelf mijn borsten masseren..Het eerste aar was echt gene fijn gevoel...na 1 jaar was mijn huidig an dit voor mij aan het eon en wassters pijnlijk...ik durfde het niet en liet hem aan hem over! Duurt ff, maar geloof mij, komt in orde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Wat voel ik mij rot!!

Morgen 3 weken Po en net een poging gewaagd om met de auto te rijden en het ging langs geen kanten :(

Bij het vertrek was ik ng bewust aan het letten vr kracht te zetten dus ik zette hem in 1ste met men 2 handen ik reed de oprit af en moest natuurlijk aan mijn stuur draaien aaauuww 1ste pijnscheut dan natuurlijk nr 2de schakelen had er niet bij nagedacht dat dit nu met 1 hand moest, dus daar kwam pijnscheut nr 2!!

Gelukkig woon ik in een wijk, heb gewoon blokje om gereden tg 20/u, armen tegen mijn lichaam gehouden en handen onderaan het stuur en zo ging het..maar zo kan je de baan niet op natuurlijk.

En het is niet een ongemakkelijk gevoel, nee het doet echt pijn!!

Helemaal teleurgesteld dat ik dat nog niet kan na 3 weken PO vind het niet normaal en ga morgen dan ook nr de kliniek bellen want vrijdag moet ik terug aan het werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je nog pijn hebt kan de kliniek weinig aan doen.

Het is misschien niet wat je wilt horen, maar misschien kun je beter met het OV gaan, als je nog zoveel pijn hebt. Zou zonde zijn als je iets forceert, wat je herstel niet ten goede zal komen.

3 weken PO is nou niet echt lang, alles is nog volop aan het herstellen, dus misschien even wat gas terug nemen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar hoor, heb ook een poging gewaagd bij 3 weken en voelde niet oke!

Ben na 5 weken gaan rijden en dat ging makkelijker. En ja, iedereen hersteld anders want sommigen rijden idd al na 2 weken. Denk aan je mooie boobs want die hebben kennelijk meer tijd nodig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je nog pijn hebt kan de kliniek weinig aan doen.

Het is misschien niet wat je wilt horen, maar misschien kun je beter met het OV gaan, als je nog zoveel pijn hebt. Zou zonde zijn als je iets forceert, wat je herstel niet ten goede zal komen.

3 weken PO is nou niet echt lang, alles is nog volop aan het herstellen, dus misschien even wat gas terug nemen.

xx

Ik wil de kliniek toch wel op de hoogte brengen en vragen of dit normaal is dat mijn spieren zo verkrampen en dat ik daar niets tegen kan doen. Wil niet dat het erger word, wat is OV? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil de kliniek toch wel op de hoogte brengen en vragen of dit normaal is dat mijn spieren zo verkrampen en dat ik daar niets tegen kan doen. Wil niet dat het erger word, wat is OV? :)

Uiteraard kun je de kliniek op de hoogte brengen, daar is niks mis mee.

Openbaar vervoer.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar hoor, heb ook een poging gewaagd bij 3 weken en voelde niet oke!

Ben na 5 weken gaan rijden en dat ging makkelijker. En ja, iedereen hersteld anders want sommigen rijden idd al na 2 weken. Denk aan je mooie boobs want die hebben kennelijk meer tijd nodig!!

Dit doet mij toch al terug een beetje lachen :) want ik lees idd bijna niets anders dan dat de meeste na 2 weken al met de auto rondrijden..

En ik moet wel aan het werk vrijdag, dan moet er altijd iemand mij komen halen en brengen en dan hou ik mijn hart al vast voor de dingen op mijn werk..

Maar ik heb 26 dagen jaarlijks verlof, dus die zijn nu op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard kun je de kliniek op de hoogte brengen, daar is niks mis mee.

Openbaar vervoer.

xx

Openbaar vervoer is uitgesloten woon in een boerendorpje en mijn werk ligt op 45min rijden, dus moeilijke verbindingen en dan moet je ook nog tot aan de bushalte en station zelf geraken, is echt niet mogelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit doet mij toch al terug een beetje lachen :) want ik lees idd bijna niets anders dan dat de meeste na 2 weken al met de auto rondrijden..

En ik moet wel aan het werk vrijdag, dan moet er altijd iemand mij komen halen en brengen en dan hou ik mijn hart al vast voor de dingen op mijn werk..

Maar ik heb 26 dagen jaarlijks verlof, dus die zijn nu op.

Ik ben ook na 2 weken weer auto gaan rijden maar dan in een automaat,ik kan me voorstellen dat het schakelen pijnlijk is, maar misschien als je de borstband niet meer hoeft te dragen dat het dan beter gaat.

Zou je niet met ziekteverlof kunnen gaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet ook een poging gedaan! Ben zelfs nog niet het blokje omgereden. Heb nu overal pijn, en voor de rest kan ik echt niet klagen van pijn. Maar dit heeft me niet goed gedaan. En ik moet donderdag absoluut terug aan het werk! :(

Zelfde als jou, geen bussen in de buurt.

Pff dit is echt wel tegenvallen hoor :(

De eerste keer ging ik nog niet met de auto, maar nu wonen we ook op een andere plaats dus ben ik genoodzaakt om met de auto te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde met 3 weken.

Maar het moest toch echt.kon me kleine niet alleen laten lopen na school.

En weet je.....nu doe ik langzaam steeds meer.,en ik merk dat die spieren dat ook wel weer nodig hebben,omdat ze zo stijf waren!!

Want die spieren moeten toch ook weer een beetje op gang gaan komen, en dat gebeurt niet bij 6 weken opeens al je dan tot die tijd ook stil heb gezeten.

Ook dan moet het opgebouwd worden.

Ik merk nu dat ik met een paar uurtjes per dag werken en kleine stukjes auto rijden dat het nu met 4 weken geen vervelend gevoel meer is.

Ik ben ook zo onzeker bij iedere pijnscheut.

Maar spieren die 3 weken stil hebben gelegen moeten ook weer in beweging komen toch?

Hou vol hè

Liefs,

Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet ook een poging gedaan! Ben zelfs nog niet het blokje omgereden. Heb nu overal pijn, en voor de rest kan ik echt niet klagen van pijn. Maar dit heeft me niet goed gedaan. En ik moet donderdag absoluut terug aan het werk! :(

Zelfde als jou, geen bussen in de buurt.

Pff dit is echt wel tegenvallen hoor :(

De eerste keer ging ik nog niet met de auto, maar nu wonen we ook op een andere plaats dus ben ik genoodzaakt om met de auto te gaan.

Oh jee bij jou lukt het dus ook ng niet maar jij bent wel nog niet zo lang PO dan mij he ;)

Maar maakt niet uit wnn ik terug met de auto zou kunnen rijden, mr idd het werk komt er terug aan en dan is de auto noodzakelijk ;)

Ik werk trouwens ook in de regio waar jij werkt, dus al snel 45min onderweg he!

Nu gaan mijn ouders mij afwisselend komen halen en wegbrengen, gelukkig maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeeee ik ben donderdag 2 WK po en 2 ritjes gehad zittende langs mijn man .... Wat n ramp!! Ik kan t niet echt pijn noemen maar grof gezegd n kofferbak met losse bagage die met elke bocht of drempel tegen de wanden aan schuiven zeg maar ;-)

Maandag moet ik ook werken maar ik word gebracht en gehaald. Herkennen jullie dit "ontplof" gevoel ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.