Jump to content

1ste consult dr demeyere..teleurstelling

Recommended Posts

Posted

Hey dames

Vandaag eerste consult gehad, dit was bij de meyere.

Mijn gedacht wou ik ronde prothese voor de spier tss de 250 en 300 cc.

Conclusie te weinig weefsel, rond is niet mogelijk enkel anatomisch met ongeveer 190cc, hij liet een pasprothese zien en werd niet echt blij van het zicht, vond het vlak en weinig volume.

Optie 2 achter spier, ronde prothese, met 250 tot 300cc.

Omdat de meyere goed is in het plaatsen voor de spier, ben ik eig aan het twijfelen om mss op consult te gn bij een pc die meer achter de spier plaatst.

Zit nu te denken aan dr. Plovier of sara ulens beaucare?

Nu was ik zo overtuigd van de meyere en plots niet meer :s , had al zoveel info opgezocht over voor de spier plaatsing, nu is het terug van begin af aan... en info zoeken over dual plane..mss andere chirurg.

Opeens veel twijfels..gaat dual plane mooi zijn ect..

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hoi hoi

Jammer dat het zo een teleurstelling was dat Demeyere niet het risico wil lopen dat je rimpels krijgt als je voor de spier zou nemen! Maar het is wel een eerlijk advies dan he :)

Echter.. als je bij een andere pc gaat, zoals Plovier, dan zou je idd waarschijnlijk wel grotere prothesen kunnen krijgen, maar dan wel achter de spier idd.. Liever mooi achter de spier, en groot genoeg, dan dat je voor de spier krijgt en naderhand het toch niet groot genoeg vindt, of dat je rimpels gaat zien, toch?

Ulens zou ook kunnen, maar ik vind het vervelende altijd aan Beaucare, dat je de chirurg meestal pas op de dag van de operatie voor het eerst ziet...

Succes met denken.. Het is nou eenmaal een kwestie van een paar consulten plannen.. En soms is het beeld dat je in je hoofd had, niet hetgeen een bepaalde arts voor je kan maken :)

Het is wel goed dat een arts daar eerlijk over is, zo kun je tenminste verder zoeken, en vergelijken :)

xxx BB

Posted

Ik denk als De Meyere u dit aanraad, hij dit doet omdat hij er dan zelf het beste zicht op heeft.
En zelf ook denkt dat het niet mogelijk is om te bekomen wat je echt wil.

Maar je kan altijd meer consults inplannen als je twijfelt.

Veel succes !

Posted

Ja hoor best boobie, was tevreden over het gesprek, gwn teleurstelling dat ik te weinig weefsel had zoals ik al dacht. En ben er zeker van dat rond vr de spier vr mij geen optie is wat betreft rimpling. Maar anatomisch vind ik niet mooi en veel te weinig cc!

Maar ben nu zo gefixeerd geweest op de meyere dat ik in tussentijd niet op andere pc gezocht heb en ervaringen gelezen ppff.

Wie krijg je dan in beaucare wel te zien op consult?

Want ja de meyere en dual plane is precies een combinatie dat niet samen gaat, ben niet overtuigd. Ook al was hij eerlijk, maar toch wil ik nu een consult bij ander pc, heel raar

Posted

Eigelijk was ik helemaal van slag en voel me precies een uitzondering..zo weinig ccs voor de spier, slecht 190 :/ anatomisch.

Ik kan niet anders dan dual plane, dus de plannen worden helemaal omgegooid nu

Posted

Mijn zus haar boobs zijn achter de spier gedaan door Dokter Lefevre, weinig over te vinden op dit forum maar die zijn ook heel mooi gedaan.
Je kan daar altijd eens op consult gaan?
Ik ben wel zeker dat hier nog goede chirurgen zijn die u kunnen helpen maar die resultaten van achter de spier heb ik zelf gezien en aangeraakt en die zijn wel heel mooi gedaan.

Posted

Memo ga dit alvast onthouden, want ben nu ff de kluts kwijt qua chirurg.

want pc waar ik hier geen ervaringen over lees, dan begin ik ook weer te denken, wrm zijn die zo onbekend hier..

Posted

idd, begrijp ik helemaal.
Daarom dat ik hem wel eens vernoem, maar idd slechts enkele topics over hem.

Nog veel zoekwerk maar je vindt wel iemand om jou mooie boobs te geven :)

Posted

Meis laat je niet ontmoedigen! Ik ben bij De Meyere geweest en hij wilde mij Max iets in de 200 Cc geven.. En dual plane was moeilijk moeilijk. In eerste instantie was ik wel positief over hem, maar zat me toch niet lekker. Heb zoiets van joh.. Voor 1 maat extra ga ik geen 3000 betalen en pijn lijden.

Ben bij andere artsen geweest en krijg nu bij dr Straten 400/450 Cc :) nu sta ik er ook 100% achter.

Succes met verdere consulten :)

Posted

RZ, jij neemt me de woorden uit de mond. Zo is mijn gevoel ook, na de bv lijkt het dat ik bij hem ng steeds kleinere borsten ga hebben.

Waar zit straten en hoeveel vraagt hij voor ronde prothese?

Posted

Als je toch naar nederland wilt (want dr. Straten heeft een eigen kliniek in Nijmegen (of daar in de buurt) en hij werkt bij Diana Gabriels) dan zou je ook naar dr. Nio kunnen. Die werkt in Parkkliniek in rotterdam en in Sint lucas andreas ziekenhuis in Amsterdam. In Amsterdam is het bij hem goedkoper dan in de parkkliniek. Ligt niet aan Nio, maar aan de kliniek :)

In Belgie weet ik niet veel pc's die ik zou kunnen aanraden..

Bij Beaucare krijg je Vrambout op je consult.. een uitgerangeerde chirurg... Daar waren verhalen over te vinden.. beetje als Hoeyberghs.. Rare vent.... Maar hijheeft dus nu een eigen kliniek...

De pc's di daar werken zijn volgens mij wel ok, maar die vrambout...

xxx BB

Posted

Ik zie dat je van Vlaams Brabant bent.

Ik kan met veel overtuiging mijn chirurg aanraden. Het is echt een topvrouw.

Haar naam is Stefanie Bosselaers en je kan bij haar terecht via het ziekenhuis in Lier.

Een aantal vriendinnen van me zijn ook bij haar geweest en ze (we) hebben stuk voor stuk allemaal pracht boobs gekregen! Een van die vriendinnen had ook weinig weefsel maar heeft nu toch een prachtig stel borsten gekregen. En de maat die ze wou.

Dr. Bosselaers weet echt enorm veel en kan je perfect vertellen wat het beste is. Ze houdt van begin tot eind rekening met wat je zelf wil. En bij mij is het resultaat ook exact geworden zoals ik het haar heb uitgelegd.

Daarnaast is het ook nog eens een schat van een vrouw, je voelt je meteen op je gemak bij haar. En dat doet natuurlijk ook al veel. Ze leeft echt met je mee, en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Ik zou zeggen, ga eens bij haar op consultatie. Je zal er zeker geen spijt van krijgen. :)

Er komen zelfs dames uit Engeland overgevlogen om door haar geholpen te worden.

Het is dus echt een top chirurg.

Posted

RZ, jij neemt me de woorden uit de mond. Zo is mijn gevoel ook, na de bv lijkt het dat ik bij hem ng steeds kleinere borsten ga hebben.

Waar zit straten en hoeveel vraagt hij voor ronde prothese?

Jaahh.. En als je kleine borsten wilde dan zou je geen bv doen :)

Dr Straten zit in Groesbeek. Zoals BB zei in de buurt van Nijmegen. Ik ga gewoon via zijn eigen praktijk (Heyendael) en betaal E 2970 voor ronde prothesen.

Groetjes!

Posted

Balen zeg dat het zo tegen viel.. kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt! Zoals de meiden hier boven al zeggen, ga nog eens goed verder kijken en op consults bij meerdere artsen, zo voorkom je dat je teleurgesteld wordt.

De Meyere is een goede arts maar niet de enige en misschien niet geschikt voor jou, goed dat je dat zelf ook ziet :)

Succes met je zoektocht!

Posted

Ben niet specifiek teleurgesteld door de meyere zelf maar gwn de situatie..

Ik apprecieer het ook dat hij eerlijk is en vlakaf zei rond voor de spier is geen optie bij u.

Maar had duidelijk aangegeven dat ik rond wou, dan maar achter de spier, maar dan toonde hij mij fotos van anatomisch voor de spier, precies om mij toch te overtuigen..

Ook al had ik gezegd van al zou ik anatomisch mooi vinden dan vind ik de 190cc ng te weinig voor de spier! Zou ik op een volle a cup uitkomen en is het geld niet waard.

Spontaan kon hij mij geen fotos laten zien van achter de spier ronde prothese, dus mja, mss had hij mij dan wel kunnen overtuigen of had ik mij dan beter gevoeld.

Dus nu heb ik een nieuwe afspraak gemaakt bij dr bosselaers, op het forum niet veel van te vinden maar wat ik erover lees is toch positief.

Ik ga haar dan ook om fotos vragen van plaatsing achter de spier met ronde prothesen ook vertrekkend van een kleine a cup, want wat mij ook beetje afschrikt is dat bij deze plaatsing de borsten verder uit elkaar komen te staan?!

Heb er nog niet echt een duidelijk beeld van.

Aan dr. Plovier zat ik ook te denken maar aangezien hij soms te grote plaatst en niet altijd rekening houd met het natuurlijk ogende..toch maar niet

Posted

Super dat je een afspraak hebt bij Dr. Bosselaers meid. Je zal er zeker geen spijt van krijgen.

Het is echt een heel getalenteerde chirurg en ze zal met veel plezier al je vragen beantwoorden.

Iedereen die bij haar is geweest is even enthousiast en positief over haar. En dat wil wel wat zeggen denk ik. :) Ze plaatst zowel voor als achter de spier, maar houdt van begin tot eind rekening met wat je zelf wil.

Als ik je even een tip mag geven : Als je bij haar op consultatie gaat, neem dan zelf alvast wat foto's mee van het resultaat dat jij voor ogen hebt. (Dat heb ik zelf ook gedaan) Dat maakt het voor haar ook een stuk makkelijker om te begrijpen wat jij precies wil, en dan kijkt ze samen met jou naar wat de opties zijn.

Dr. Bosselaers gaat zelf altijd voor het meest natuurlijke resultaat. Een vriendin van me wou echt een hele grote boezem, die heeft ze ook gekregen. Maar toch zijn er nog steeds mensen die twijfelen of ze echt of nep zijn. ;) Dus ze doet haar werk echt wel goed.

Als je wil kan je mijn gallerij eens bekijken, dan zie je mijn voor en na situatie.

Ik wens je in elk geval heel veel succes! :)

Posted

Fotos heb ik al gekozen hoor, heb bij de meyere ook niet echt de kans gehad om ze te laten zien, heeft er ook niet achter gevraagd, op het einde vh gesprek zei hij je kan best fotos meenemen op de dag vd operatie, maar dan vind ik het eig te laat om dan ng met fotos af te komen, dan wil ik geen discusie meer van ja dat is niet mogelijk enz..

Op de dag vd operatie zelf wil ik al weten wat ik ongeveer kan verwachten.

Dus bij het volgend consult ga ik het toch iets anders aanpakken :-)

Flakes mag ik vragen wat de prijzen zijn bij bosselaers, wat jij betaald hebt, want op de site van beaucare lees ik 2600 en hier op het forum heb ik ook al 3600 gelezen.

Is bij haar het consult ook 30 euro +/_

Posted

Het consult zit inderdaad rond de 30 euro bij Dr. Bosselaers.

Voor mijn operatie heb ik 3500 euro betaald. Dat is natuurlijk niet goedkoop. Maar bij haar weet je wel dat je goed zit.

Ik betaal persoonlijk liever wat meer als ik zeker ben dat het resultaat exact is zoals ik het wil. Want ik heb zelf ook al veel horror verhalen gehoord en gezien.

Mijn operatie was in het ziekenhuis en niet in een privé kliniek, dat maakt vaak ook een verschil.

Ze gebruikt Sebbin protheses uit cohesieve gel, en die moeten (normaal gezien) niet vervangen worden.

Het gebeurt maar heel zelden dat er iets mis gaat met deze protheses. Ik moet ook pas over 10 jaar terug op controle.

Maar dat zal ze je allemaal uitgebreid kunnen uitleggen.

Bij mijn eerste consult had ik een hele vragenlijst voorbereid. Maar voor ik iets kon vragen had ze zelf alles al duidelijk uitgelegd. :)

Dr. Bosselaers zorgt er ook voor dat je voor de operatie volledig op de hoogte bent van want er gaat gebeuren en wat je kan verwachten.

Posted

Ok nog even een vraagje, ik zou graag de operatie laten uitvoeren in de prive kliniek beaucare zelf en niet in een kliniek, haat ziekenhuizen, prive kliniek lijkt mij toch anders en aangenamer.

Kan het zijn dat de prijs dan anders ligt, of wrm heb jij gekozen voor het ziekenhuis en niet prive? Of beslist zij dit zelf?

Posted

Ik heb persoonlijk geen idee of dit invloed heeft op de prijs.

Bij mij was het gevoel net andersom. Ik heb het niet zo op privé klinieken en heb toch net iets meer vertrouwen in een ziekenhuis :D

Volgens mij kan je dit wel zelf aangeven. Maar daar zal ze je bij de consultatie wel uitgebreid op kunnen antwoorden.

Posted

Als je naar Beaucare gaat voor consult, vraag dan wel of je consult ook echt met de arts is die je wilt hebben.. Want meestal zijn de consulten in Beaucare met Vrambout (de directeur.. een afgeschreven chirurg.........) en zie je de pc er pas op de dag van je operatie..

Dus daar wel even goed naar vragen en evt zwart op wit laten zetten (per mail of zo :) )

xxx

Posted

Best boobie dr bosselaers doet haar consulten in ziekenhuizen. Ze zit in lier, hetentals en heist op den berg.

18 december heb ik met haar consult in heist op den berg. Maar hoop wel geopereerd te worden in de prive kliniek beaucare zelf

Aleja, als het consult meevalt natuurlijk ;)

Posted

Ah!! Oke, zo kan het dus ook misschien! Dat zou super zijn :)

Laat maar hier weten of dat kan, zou handig zijn voor andere meiden namelijk!!

Succes met je consult alvast (ook al duurt het nog 4 weekjes) maar ben bang dat ik het anders vergeet :P

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.