moon-92 Posted November 19, 2014 Posted November 19, 2014 Hallo dames,Gisteren heb ik een consult gehad bij ACCZ Zevenaar. Ik heb het als een prettig consult ervaren en ik denk dat ik de stap ga nemen om een afspraak te plannen.Er is mij de geadviseerd om 410cc anatomische silimed protheses dual plane te plaatsen.Heeft iemand van jullie ook dit merk protheses??Groetjes Moniek
Guest Laurakrijgtboobies Posted November 19, 2014 Posted November 19, 2014 Hoi Moniek,Als je rechtsboven in zoekt op het merk protheses/aantal cc of de arts/kliniek krijg je een heleboel ervaringen.Ik heb zelf ook een consult gehad bij het ACCZ en ik vond het juist onprettig. Maar iedereen zijn eigen ervaring natuurlijk. Er zijn wisselende meningen over Dr. van Onselen als je kijkt op dit forum. Ik ben zelf geen voorstander van hem. Het is altijd goed om toch meerdere artsen af te gaan, ik heb dit niet gedaan (enkel 2 artsen) en achteraf spijt gehad dat ik er niet meer gezien heb. Elke arts heeft namelijk zijn eigen manier van werken.Succes met je keuze!
moon-92 Posted November 19, 2014 Author Posted November 19, 2014 Hai Laura, Bedankt voor je bericht, ik ben nog niet helemaal wegwijs op dit forum hihi. Ik heb wel een aantal dingen gelezen maar sommigen zijn niet meer recent en eerst kon ik nergens op reageren . Mag ik vragen wat mij vervelend heb ervaren tijdens je consult en waar je uiteindelijk geopereerd bent? Ik lees veel goede verhalen over dokter Nio maar dat is in Amsterdam en aangezien ik in Arnhem woon vind ik dat wel heel ver om te rijden. Ik hoop dat ik eruit ga komen want ik twijfel al zolang over een borstvergroting en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt. Oja en ik heb trouwens 2 vriendinnen die zijn geopereerd door dokter van Onselen en die hebben hele mooie borsten van hem gekregen, vandaar dat ik hier een consult heb ingepland. Groetjes
Guest Laurakrijgtboobies Posted November 19, 2014 Posted November 19, 2014 Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld over een vergroting maar uiteindelijk ook maar gewoon gedaan . Zelf ben ik geopereerd door Dr. Koeijers in Amstelveen via Diana Gabriels. Hij is een voorstander van Anatomisch maar ik heb zelf gekozen voor rond. Ben er erg tevreden over (littekens zijn heel erg klein en mooi geplaatst) alleen vind ik ze nog te klein dus ben aan het sparen weer voor een wissel. In mijn consult bij Dr. van Onselen kwam hij op mij erg gehaast en geïrriteerd over. Hij raadde mij rond de 300cc aan en toen ik aangaf dat ik dit echt te weinig vond zei hij dat hij echt niet groter zou gaan en ik hier maar genoegen mee moest nemen. Aangezien ik nu 425CC heb en ik ze al te klein vind kan je nagaan hoe ik me zou voelen als hij me had geopereerd. Had echt het idee dat hij zijn eigen mening belangrijker vond dan die van mij. Toen ik op dit forum kwam heb ik ook een paar nare verhalen over hem gelezen. Vandaar dat ik je dat even wou meegeven! Groetjes!
Guest Ava Posted November 19, 2014 Posted November 19, 2014 Ik heb zelf ook geen fijne ervaring met het ACCZ en dr. van Onselen.. Ook zijn er inderdaad echt horrorverhalen te vinden over oa. misvormde borsten na een operatie bij hem. Ik kan je Nio wel echt aanraden. Ik woon zelf ook in Gelderland dus voor mij was het ook een uurtje rijden, maar dat is het echt waard. Ik heb me altijd in goede handen gevoeld bij hem en het ziekenhuispersoneel in het SLAZ en het resultaat is ook erg mooi geworden, ben er nog altijd blij mee haha!
M.elaniee Posted November 19, 2014 Posted November 19, 2014 Hoi Moniek, Ik ben zelf in het ACCZ geopereerd door Van Onselen. Heb hem pas op de dag van de operatie voor het eerst gezien. Wat ik achteraf heel erg raar vond. Ook heb ik na mijn operatie maar 1x terug hoeven komen voor mijn hechtingen. Ik vind het raar dat ik nooit een na controle door hem heb gehad. Nazorg is echt bagger daar. Als er eenmaal ontzettend veel geld(!) is betaald en je bent geopereerd, laten ze je gewoon stikken. Terwijl je leest dat je bij de meeste klinieken meestal na 2,6 en 12 weken een nacontrole hebt door je plastisch chirurg. Ik ga de volgende keer zeker naar Nio, lees veel positieve dingen over hem.
moon-92 Posted November 23, 2014 Author Posted November 23, 2014 Bedankt voor jullie berichtjes!Ik heb nog eens rondgeneusd op het forum en ik denk dat ik er uit ben:)Ik ga gewoon naar van Onselen, ik heb n prettig consult gehad en wil graag de silimed protheses en niet elke pc gebruikt deze.Liefs Moniek
Boho Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Tja eigen keus he, veel succes met je operatie Mag ik vragen waarom je de silimed wilt?
Ame Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hallo meidenik ben ook nieuw op dit forum en k lees ook echt super veel verschillende dingen. De ene is positief en de ander zeer negatief over dr van onselen. Ik heb volgende week een afspraak voor een eerste consult bij a klinieken in huis ter heide. Ook heb ik dr van onselen op tv gezien afgelopen zondag en daar had ik wel weer een goed gevoel bij. Zijn er mensen met een positieve ervaring bij dr van onselen of echt alleen maar negatief? Het kan natuurlijk overal mis gaan...Ik vind het allemaal nogal spannend. Ik weet wel precies wat ik graag zou willen dus raden jullie dan aan om plaatjes mee te nemen?Liefs
Boho Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Hallo meidenik ben ook nieuw op dit forum en k lees ook echt super veel verschillende dingen. De ene is positief en de ander zeer negatief over dr van onselen. Ik heb volgende week een afspraak voor een eerste consult bij a klinieken in huis ter heide. Ook heb ik dr van onselen op tv gezien afgelopen zondag en daar had ik wel weer een goed gevoel bij. Zijn er mensen met een positieve ervaring bij dr van onselen of echt alleen maar negatief? Het kan natuurlijk overal mis gaan...Ik vind het allemaal nogal spannend. Ik weet wel precies wat ik graag zou willen dus raden jullie dan aan om plaatjes mee te nemen?Liefsje kan rechtsboven in de zoekbalk zoeken naar zijn naam. Zullen ongetwijfeld mensen zijn die positief zijn over hem, maar waarom het risico nemen? Je betaald er toch een paar duizend euro voor, persoonlijk zou ik dan naar degene gaan die zo min mogelijk fouten maakt of liever helemaal niet. En met goede nazorg, wat ook zeer belangrijk is in geval van complicaties enz.
moon-92 Posted November 26, 2014 Author Posted November 26, 2014 Ik vind het moeilijk, 2 vriendinnen van mij zijn zeer te spreken over hem. Hun hebben mooie natuurlijke borsten gekregen beide van a naar d/e. Vandaar dat ik er wel vertrouwen in heb... En ik wil graag de silimed protheses omdat ik dan 10 jaar garantie krijg op kapselvorming en ik na 3 weken weer alles mag doen.Groetjes
Guest Laurakrijgtboobies Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Bij mentor heb je ook 10 jaar garantie op kapselvorming. En in hoeverre je dingen mag doen hangt af of je ze achter de spier of voor de spier krijgt. Voor de spier is inderdaad gemiddeld 3 weken. Achter de spier 6 weken.
best_boobie Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Heb je gelijk in laurakrijgtboobies, er zijn meer merken waar je garantie krijgt, dus dat is zeker geen criterium om voor de pur prothesen van silimed te kiezen..Dat je na 3 weken weer alles mag, met die pur prothesen, dat is echter verschillend van een ander soort prothese. De pur groeit heel snel en heel intens vast, en dus mag je idd na 3 weken weer alles.. Het grote nadeel van die pur-prothesen (en daar hoor ik hier niks van, dus weet niet of moon daarvan op de hoogte is? ) is dat ze heel moeilijk te verwijderen zijn bij een wissel... Er wordt door artsen vaak gezegd als tegenargument dat ze moeilijk te verwijderen zijn, dat ze niet verwijderd hoeven te worden.. Maar er wordt dan vergeten dat je misschien over een aantal jaar wel grotere borsten wilt, of je bent zwanger geweest, en hebt alsnog wat hangende borsten gekregen, en wilt daaar iets aan laten doen..Dan is het verwijderen van deze silimed prothesen (de pur variant dan) een probleem, of kan een probleem vormen) Er zal namelijk weefsel (eigen weefsel) mee weggesneden moeten worden, je huid wordt er dunner door, op die plekken, en er is daardoor een grotere kans op een bloeding tijdens of na de operatie... Een nieuwe prothese kan beter zichtbaar worden, als je huid dunner is..BB
M.elaniee Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Heb je gelijk in laurakrijgtboobies, er zijn meer merken waar je garantie krijgt, dus dat is zeker geen criterium om voor de pur prothesen van silimed te kiezen..Dat je na 3 weken weer alles mag, met die pur prothesen, dat is echter verschillend van een ander soort prothese. De pur groeit heel snel en heel intens vast, en dus mag je idd na 3 weken weer alles.. Het grote nadeel van die pur-prothesen (en daar hoor ik hier niks van, dus weet niet of moon daarvan op de hoogte is? ) is dat ze heel moeilijk te verwijderen zijn bij een wissel... Er wordt door artsen vaak gezegd als tegenargument dat ze moeilijk te verwijderen zijn, dat ze niet verwijderd hoeven te worden.. Maar er wordt dan vergeten dat je misschien over een aantal jaar wel grotere borsten wilt, of je bent zwanger geweest, en hebt alsnog wat hangende borsten gekregen, en wilt daaar iets aan laten doen..Dan is het verwijderen van deze silimed prothesen (de pur variant dan) een probleem, of kan een probleem vormen) Er zal namelijk weefsel (eigen weefsel) mee weggesneden moeten worden, je huid wordt er dunner door, op die plekken, en er is daardoor een grotere kans op een bloeding tijdens of na de operatie... Een nieuwe prothese kan beter zichtbaar worden, als je huid dunner is..BBBB: weet jij of hier iemand op het forum een wissel heeft ondergaan die eerst die polyurethaan protheses had?Ik heb er achteraf echt spijt van, vind ze te klein dus ga binnen een paar jaar voor een wissel.Alleen die dingen zijn zoals je zegt een ramp om te verwijderen.. Denk dat er ook niks van mijn eigen weefsel overblijft omdat ik al niet veel had. Heb wel een vrij dikke huid van mezelf.
best_boobie Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Dat kan dus ook nog, dat je ze naderhand toch te klein vindt... Shit zeg...Uhm, goh.. Goeie vraag... Ik zou het nu even niet weten, maar ik denk er nog ff over na. Schiet me iemand te binnen, dan laat ik het je weten!!Xx
M.elaniee Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Ja ik baal echt. Dacht mooie maat uitgekozen te hebben, ben ik gewoon in 1x klaar, maar valt toch tegen. Denk voor mijn wissel naar Nio te gaan. Die doet best vaak wissels naar een grotere maat natuurlijk. Hoop dat hij misschien ervaring met die polyurethaan protheses verwijderen heeft. Ben benieuwd of er nog iemand je te binnen schiet!
moon-92 Posted November 27, 2014 Author Posted November 27, 2014 Heb je gelijk in laurakrijgtboobies, er zijn meer merken waar je garantie krijgt, dus dat is zeker geen criterium om voor de pur prothesen van silimed te kiezen..Dat je na 3 weken weer alles mag, met die pur prothesen, dat is echter verschillend van een ander soort prothese. De pur groeit heel snel en heel intens vast, en dus mag je idd na 3 weken weer alles.. Het grote nadeel van die pur-prothesen (en daar hoor ik hier niks van, dus weet niet of moon daarvan op de hoogte is? ) is dat ze heel moeilijk te verwijderen zijn bij een wissel... Er wordt door artsen vaak gezegd als tegenargument dat ze moeilijk te verwijderen zijn, dat ze niet verwijderd hoeven te worden.. Maar er wordt dan vergeten dat je misschien over een aantal jaar wel grotere borsten wilt, of je bent zwanger geweest, en hebt alsnog wat hangende borsten gekregen, en wilt daaar iets aan laten doen..Dan is het verwijderen van deze silimed prothesen (de pur variant dan) een probleem, of kan een probleem vormen) Er zal namelijk weefsel (eigen weefsel) mee weggesneden moeten worden, je huid wordt er dunner door, op die plekken, en er is daardoor een grotere kans op een bloeding tijdens of na de operatie... Een nieuwe prothese kan beter zichtbaar worden, als je huid dunner is..BBHai best boobie,Daar heb je wel een heel goed argument, ik ga dinsdag nogmaals op consult en dan zal ik eens vragen naar de andere mogelijkheden rondom de protheses want ik ga ervan uit dat als ik ooit nog eens kindjes krijg, ze daarna niet meer zo mooi zijn.... Ik zal ze dan vast nog een keer laten opknappen hihi.bedankt voor je tip!Liefs Moon
moon-92 Posted November 27, 2014 Author Posted November 27, 2014 Bij mentor heb je ook 10 jaar garantie op kapselvorming. En in hoeverre je dingen mag doen hangt af of je ze achter de spier of voor de spier krijgt. Voor de spier is inderdaad gemiddeld 3 weken. Achter de spier 6 weken. Oo dat wist ik niet joh... bedankt voor je tip ik ga eens informeren Liefs Moon
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.