Ga naar inhoud

Even voorstellen, Wellness kliniek of heyendael kliniek


Lina95

Aanbevolen berichten

Ik ben een meid van 19 jaar oud, ik heb een kleine cup maat b,

ik ben 1.60 lang en weeg 48 kg. Zolang ik me kan herinneren wil ik grotere borsten. Ik zou ongv. graag een grote cupmaat D willen of een kleine E. Ik ben nog nooit op een consult geweest ik zou graag op consult gaan bij de wellness kliniek of heyendael kliniek bij dr. Frans Straten hierover wil ik graag meer informatie.

Alvast bedankt voor jullie hulp! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

- De prijs

- evt. de reisafstand

- De wachttijd voor je consult. (Bij Diana kan het wel eens makkelijk 1-2 uur uitlopen in een overvolle wachtkamer, zoals ik vaak lees)

- Bij Heyendael hoef je niet eerst op consult bij Diana, maar kom je rechtstreeks bij de man met de expertise.

- Je weet van te voren welke pc je krijgt

Sorry dat ik even reageer :) maar zag je vraag en deze dingen schoten me zo even al te binnen. Wat het prijsverschil precies is, weet ik niet, maar misschien dat andere meiden dat kunnen aanvullen hier, en evt. nog verschillen?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bestboobie @boobiemex

Haha ja zo kan je het zien! De precieze achterliggende gedachte durf ik niet te zeggen.

Ik heb toen gevraagd waar dat verschil tussen Diana gabriels en Heyendael vandaan kwam (prijs) en toen werd mij aangegeven dat dit met de nazorg te maken heeft. Zo zou je via Diana gabriels bij de controles geen controle hebben bij de PC maar via Diana; behalve de eindcontrole. En je garantie e.d. Is dan via Diana.

Ze gaven mij toen aan dat een BV vanaf 2970 euro kon en dan valt je nazorg voor 1 jaar onder de "garantie". Stel je moet een her om een of andere reden. Nu is het natuurlijk wel zo dat in het geval van een manko aan je implantaat dit sowieso onder mentor garantie valt. Je kan ook voor die drie jaar kiezen, naar dan betaal je meer en ik denk dat als er wat gebeurt dat dit wel

binnen een jaar is en zo niet dan ligt het denk ik aan het implantaat? Correct me if i'm wrong hahah

Anyway.. Ik denk dat qua controles en dergelijke er niet veel verschil is tussen Diana en Heyendael, maar Diana staat mij om een of andere reden niet aan. Ook als ik haar reacties op klacht.nl zie dan wil ik gewoon niets met haar te maken hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben vorige week woensdag op consult geweest in de Wellnesskliniek bij Dr Damen en dit is écht heel goed meegevallen! Had 2j geleden in Kortrijk al informatie gaan vragen maar was iets te duur voor mij dus ben ik verder beginnen zoeken (onder andere hier op de forum) en kwam uit op de Wellnesskliniek. 16 januari is mijn dag en kan al niet meer wachten! Als ik van jou was zou ik in de beide klinieken eens een consult overwegen ;-) zo kan jij zelf bepalen bij welke dokter je je het beste voelt!

Groetjes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben vorige week woensdag op consult geweest in de Wellnesskliniek bij Dr Damen en dit is écht heel goed meegevallen! Had 2j geleden in Kortrijk al informatie gaan vragen maar was iets te duur voor mij dus ben ik verder beginnen zoeken (onder andere hier op de forum) en kwam uit op de Wellnesskliniek. 16 januari is mijn dag en kan al niet meer wachten! Als ik van jou was zou ik in de beide klinieken eens een consult overwegen ;-) zo kan jij zelf bepalen bij welke dokter je je het beste voelt!

Groetjes ;-)

Succes

Ik ben een meid van 19 jaar oud, ik heb een kleine cup maat b,

ik ben 1.60 lang en weeg 48 kg. Zolang ik me kan herinneren wil ik grotere borsten. Ik zou ongv. graag een grote cupmaat D willen of een kleine E. Ik ben nog nooit op een consult geweest ik zou graag op consult gaan bij de wellness kliniek of heyendael kliniek bij dr. Frans Straten hierover wil ik graag meer informatie.

Alvast bedankt voor jullie hulp! :54:

Hoihoi

S je voor de wk kiest pakt dan visser of verdock please...!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.