Ga naar inhoud

R1989 : 12 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Heeeey chickie!!!! Hoe is het!?

Met mij wel goed!!! Alleen gisteren beetje druk geweest op mijn werk dus nu pijn.

Heb vanmiddag eigenlijk afgesproken met mijn beste vriens om inkopen te doen voor ons feestje, maar merk echt dat ik. Dat ik nu rust nodig heb!

Gisteren Ooo voor het eerst weer gefietst! En geen pijn hoor maar merkte wel dat mijn lichaam niet naar behoren werkt!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeeey chickie!!!! Hoe is het!?

Met mij wel goed!!! Alleen gisteren beetje druk geweest op mijn werk dus nu pijn.

Heb vanmiddag eigenlijk afgesproken met mijn beste vriens om inkopen te doen voor ons feestje, maar merk echt dat ik. Dat ik nu rust nodig heb!

Gisteren Ooo voor het eerst weer gefietst! En geen pijn hoor maar merkte wel dat mijn lichaam niet naar behoren werkt!

Kus

Ohhhh jee! Pas op dat je niet te hard gaat he! Het is best een klap voor je lichaam zo een operatie en dat herstel.

Fietsen had ik echt nog geen trek in hahah zeker niet met dit weer :P lol

Neem je wel goed je rust?

Met mij gaat het goed! Nu lekker thuis aan het werk :)

Voel me een beetje ziekjes worden.. Dus weer volop aan de enchina force hahah..

Als het maar gewoon een griepje is en niets anders is er niks aan de hand :)

Hoe is het verder met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah bizar is dat he! Geduld is een schone zaak :) ik heb ook een jaar gewacht haha werd er gek van!

Ik voel me prima! Wel snel moe enzo en heb nu al een paar dagen hoofdpijn.. Misschien nog een beetje een nasleep van de narcose. Maar boobs doen gelukkig al minder zeer en zien er super uit :) al met al heel gelukkig!

Ah dat is minder die hoofdpijn, maar goed dat je al gelukkig bent met je boobs!!

Jij zal je toch wel heel gelukkig aan en uit kleden elke ochtend en avond!!

inderdaad geduld is een schone zaak, en word zeker beloond in dit geval!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker weten! Ik vind ze ook steeds mooier worden dus iedere dag een klein geluksmomentje :D dat ik het toch maar gewoon gedaan heb!

Het enige dat ik heb met dat herstel joh! Ik maak me best snel druk hahah.. Bang dat het gaat ontsteken of wat dan ook.

Komt nu een stukje hechtdraad naar buiten. Nou heb ik dat ooit op mijn pols ook gehad en dat is toen gaan ontsteken als een idioot.

Gisteravond Frans gemaild en had echt binnen 3 minuten een reactie! Vind dat zo fijn :)

Superfijne nazorg. Heb ik in ieder geval fatsoenlijk kunnen slapen hahah lol

Weet jij al waar je op uit wil komen enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker weten! Ik vind ze ook steeds mooier worden dus iedere dag een klein geluksmomentje :D dat ik het toch maar gewoon gedaan heb!

Het enige dat ik heb met dat herstel joh! Ik maak me best snel druk hahah.. Bang dat het gaat ontsteken of wat dan ook.

Komt nu een stukje hechtdraad naar buiten. Nou heb ik dat ooit op mijn pols ook gehad en dat is toen gaan ontsteken als een idioot.

Gisteravond Frans gemaild en had echt binnen 3 minuten een reactie! Vind dat zo fijn :)

Superfijne nazorg. Heb ik in ieder geval fatsoenlijk kunnen slapen hahah lol

Weet jij al waar je op uit wil komen enzo?

Ah ik begrijp je helemaal ik ben ook zo, banger voor het herstel en ontstekingen of kapselvorming als de operatie.

Ja ik hoor alleen maar positieve verhalen over van straten, dus mijn eerste consult gaat daar zijn.

Ik wil toch wel op een flinke D uitkomen, heb altijd 75D gehad en in mijn zwangerschap een E.

het past bij me en vind dat het mooi bij mijn bredere heupen past.

En als ik ze te klein neem krijg ik spijt.

Ik vind het ook niet erg als het boven bol is en ga denk ik dan ook voor een ronde vorm.

De foto op mijn profiel is wel wat ik mooi vind dus niet heeel natuurlijk maar ook niet heel erg nep haha.

heb nog niet echt een foto gevonden waarvan ik zeg ja dat zijn ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja erg is dat joh. Laatst een nacht gewoon slecht geslapen ervan! Maar het gaat nu gelukkig wel iets beter dan laatst :) qua piekeren.

Ohhh ik lees net je voorstelronde idd! Ik kan me voorstellen dat je dan een bv wilt :) zeker als je grotere borsten had dan dat je nu hebt. En ja.. Die kinderen zijn gewoon niet goed voor ons lichaam :P hahah

Jouw profielfoto is mooi idd! Gewoon lekker zoeken :) je kan genoeg vinden online! Ik vond vooral de borsten van dokter Kim mooi. Moet je maar eens zoeken op YouTube. Beverly hills plastics surgery dr Kim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja erg is dat joh. Laatst een nacht gewoon slecht geslapen ervan! Maar het gaat nu gelukkig wel iets beter dan laatst :) qua piekeren.

Ohhh ik lees net je voorstelronde idd! Ik kan me voorstellen dat je dan een bv wilt :) zeker als je grotere borsten had dan dat je nu hebt. En ja.. Die kinderen zijn gewoon niet goed voor ons lichaam :P hahah

Jouw profielfoto is mooi idd! Gewoon lekker zoeken :) je kan genoeg vinden online! Ik vond vooral de borsten van dokter Kim mooi. Moet je maar eens zoeken op YouTube. Beverly hills plastics surgery dr Kim.

Bedankt heb even op YouTube gekeken, hij maakt idd erg mooie borsten!!

Ben volop voorbeeldjes aan het zoeken.

Ben jij rechtstreeks naar van straten gegaan of via Diana?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtstreeks naar Straten via zijn kliniek Heyendael :)

Ik had veel dingen gelezen over Diana Gabriels en het stond mij allemaal niet erg aan. Toen ik belde naar Heyendael kreeg ik Tanne aan de telefoon en dat is zo een aardig mens dat ik direct overtuigd was dat ik gewoon via daar zou gaan als ik me door hem wilde laten opereren.

Je bent echt geen nummertje daar.. En dat idee had ik wel bij Diana. Met uitgelopen consulten, onaardige assistenten, tijdsdruk, verkeerd geplande afspraken etc etc. Dat is echt niks voor mij.

via waar ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook rechtstreeks een afspraak maken via heyendael.

Voor die 300 euro meer weet ik dan ook dat het goed geregeld word en goed zit.

Ik heb inderdaad al meerdere dingen gelezen over Diana, niet allemaal slecht hoor.

Maar voel me toch fijner als het rechtstreeks via drs. Straten gaat.

Eind deze maand ga ik denk ik toch een consult plannen.... al is het maar om alvast te weten waar ik aan toe ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies :) dat idee had ik ook. Nee zeker miet allemaal slecht maar het gaat om je gevoel.

En idd! Lekker consult inplannen. Ik heb een consult gehad eind 2013 en toen november 2014. Bij de laatste heb ik de datum voor de operatie vastgelegd :) in de tussentijd kon ik lekker dromen en alles laten bezinken, nadenken etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi!

Bij mij is alles geregeld via diana gabriels. En ik moet zeggen dat ik echt onwijs tevreden ben. Ondanks het iets langere wachten om aan de beurt te komen tijdens een consult,waar ik overigens geen problemen mee had omdat ik merkte dat het uitlopen kkomt omdat ze ondanks de drukte in de Wachtkamer toch nog echt de tijd en moeite voor je neemt. Daarnaast heb ik ook geen slechte ervaringen met de assistentes. Werd steeds door lieve meiden te woord gestaan. Daarnaast kreeg ik na mijn operatie 50 euro teruggestort op mijn rekening als ik mijn ervaring zou delen op een website. Dus ik ben 100 procent tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja super toch! Is ook een kwestie van gevoel :) ik kan er niet tegen als mensen te laat komen of dingen niet op tijd gebeuren etc. Vind dat niet netjes. Weet dat ik me daar aan groen en geel zou ergeren.

En daarnaast had ik dan die dingen gelezen. Maar top dat je tevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! Ik heb je berichtje over het hoofd gezien :o

Nee niet echt last van.. Jij wel dus? Heb het wel vaker gelezen op het forum hoor.. Volgens mij zijn het je zenuwen die herstellen. Heb je er erg last van?

OMG ik ben chagrijnig. DHL heeft m'n lipoelsstic ergens bezorgd en niemand weet waar. Die achterlijke koerier heeft alleen de naam genoteerd van degene die heeft getekend, maar niet welk adres. Is dat een sociale werkplek ofzo mijn god.. Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh t meen je niet ,, gaan ze het nog onderzoeken ??

Zijn wel dutse zeg !!

Gebeurt zo vaak , in dec zijn een pakketje van ons kwijtgeraakt nu nog niks van gehoort!!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lipo inmiddels terecht???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asociaal toch. Nee gisteren nog gebeld en ik moest afwachten tot morgen. Dus morgen bel ik er weer achteraan. Ik stalk ze net zo lang tot ik of mijn pakketje heb of mijn geld terug.

@gigi hebben ze je dat verder niet vergoed dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee mijn rechtsbijstands verzekering heeft het overgenomen en zal het bedrag terugstorten !

Maar idd iedere dag bellen todat je um hebt hoor !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauuw bizar joh. Nou ik denk dat ik alvast online ook maar een klacht indien. In de hoop dat het een beetje een klantvriendelijk bedrijf is.. We zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauuw bizar joh. Nou ik denk dat ik alvast online ook maar een klacht indien. In de hoop dat het een beetje een klantvriendelijk bedrijf is.. We zullen zien.

Ja zeker doen !! Blijft raar hoor , vind zoiezo apart dat ze het bij een ander bezorgen en bij jou geen briefje in de bus doen !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen voor jou zo ver he! Heel veel succes :D morgen rond deze tijd heb je ze jeeejjj

Jaaaaa dank je wel !!

Hihi kijk er zo naar uit !!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gossiedorie!!!! Nu heb ik jouw berichtje over het hoofd gezien! Soms al die meldingen van een en dezelfde topic hahaha

Ik heb ook heel het weekend gewerkt en nu ben ik ook vanaf gisteren en dan ben ik ook pas de 22 vrij!! Carnaval!!!

Maar gaat het voor de rest goed!? Pffff tijd gaat nu zo gigantisch snel!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah echt he! Druk aan het werk dis! Ik ook joh :) gaat weer prima.

Carnaval komt er weer aan idd! Haha ben benieuwd of ik dit jaar ga.. Ik denk het niet lol

Volgens mij moet je daarmee zijn opgegroeid :P

Met mij gaat het super! Wel blij als ik alle martelwerktuigen af mag haha

Hoe is het met jou?

Tijd gaat zeker snel! Alweer een maand voorbij zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo! Vandaag m'n eerste bh gescoord. Ik kan er kort over zijn. Wat een hel!

20 bh's gepast en niets zit zoals het moet :| voorgevormde bh's is echt een no go. Hebben jullie daar geen last van? Of het sluit niet aan tussen m'n boobs of daar wel en bovenin niet.

Anyway! Ik heb nu een niet voorgevormde bh gekocht :) 80E! Mooie maat :D

Over een paar weken waag ik nog een keer een poging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.