Ga naar inhoud

KLACHTEN WELLNESSKLINIEK TE GENK !!!


mrs.right

Aanbevolen berichten

Lieve schat je trekt altijd aan het korste eind, ik vroeg gelijk de 3e dag bij Global care kliniek direct mijn prothese te verwijderen omdat het er niet uitzag. Maar moest ook maar 9 maanden afwachhten zou allemaal goedkomen.

Nu bij mijn herstel operatie 27 febr 2014 bij Demeyere in Gent, weer na 6 weken hang en huidoverschot, gebeld, moest eens maar 7 maanden afwachten, En nu verteld de dokter me vrolijk dat hij niets meer voor me kan betekenen. Heb nu a.s. Dinsdag een afspraak staan met NIo, kijken wat hij er van vind. Heeft ook gewoon te kleine prothese bij me geplaatst, maar wil zijn fout niet toegeven. Dus zoals je ziet, je trekt overal aan het kortste eind, ik ben er moe van inmiddels.

veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg! Wat erg voor je!! Ik hoop dat het snel allemaal goed komt!

Ik ben zelf ook op consult geweest bij wk met dezelfde chirurg gesproken, operatie datum had ik telefonisch al gepland (ivm agenda op elkaar afstemmen) ook al aanbetaald. Maar eenmaal op consult te zijn geweest en twee uur daar gewacht te hebben knaagde er iets aan mij.. Ik had er geen goed gevoel bij.. En ben nu eenmaal een gevoelsmens. Ze hebben zonder moeite het aanbetaalde geld retour betaald en ik ben naar een kliniek in Nederland gegaan, is toch een heel andere ervaring dan wat ik in België heb meegemaakt. Ik wens je heel veel succes en hoop dat je de maat en bolling krijgt die je graag wil.

Pfff goed van je echt waar ...!!!!! Bij mij verliep het eerste consult goed en vlotjes...... Maar eenmaal daarna behandelen ze je al beesten, nadeel is echt dat ik nederlands ben .... Dat is het probleem ik ben nu bezig met rechtsbijstand... ;-) en ik wil alleen gerechtigheid dat hun fout zitten... !! Zou mooii zyn als Ze me gekd terug gaven als ik me implantaten terug bracht en kon pronken met de boobies van nio hahaha.... edereen maakt fouten maar zo kan j iemand niet behandelen...!!! En dan met zn flut oplossing komen alsof ik nadat ik zo behandekd werd daar nog een keer geopereerd zou worden.... !

Pfff goed van je echt waar ...!!!!! Bij mij verliep het eerste consult goed en vlotjes...... Maar eenmaal daarna behandelen ze je al beesten, nadeel is echt dat ik nederlands ben .... Dat is het probleem ik ben nu bezig met rechtsbijstand... ;-) en ik wil alleen gerechtigheid dat hun fout zitten... !! Zou mooii zyn als Ze me gekd terug gaven als ik me implantaten terug bracht en kon pronken met de boobies van nio hahaha.... edereen maakt fouten maar zo kan j iemand niet behandelen...!!! En dan met zn flut oplossing komen alsof ik nadat ik zo behandekd werd daar nog een keer geopereerd zou worden.... !

Overigens de maat is goed ... 70g.... Alleen geen bolling.... Hangtoestand

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Och meid wat een drama allemaal. Als ik jou was zou ik in het nieuwe jaar er werk van maken als je niks meer hoort.

Alle instanties inschakelen, ook radar van tv, gewoon alles, hoe meer je van je laat horen hoe groter de kans dat je gehoord wordt!

Het is gewoon duidelijk dat het alleen maar geldklopperij is. Als ik jouw verhaal lees en zie hoe ik vorige week behandeld ben met liefde bij Bergman Kliniek, ongelooflijk wat een verschil. Ze waren zo lief voor me, mocht ook niet gelijk naar huis, ik werd helemaal in de watten gelegd. Kreeg ook nog een goodiebag mee naar huis met allemaal leuke spulletjes en ook littekencreme van Bergman.

Deze man moet gestopt worden en ik vind het heel dapper dat je dit op het forum zet, zo waarschuw je de andere meiden. Diep respect.

Best wel een beetje raar om te zeggen maar ik had jouw foto destijds meegenomen als voorbeeld, want ik vind ze wel ontzettend mooi. Ben nu 3 dagen PO en ik denk wel dat ze op die van jouw gaan lijken. Misschien geeft het je wat troost.

Als we jou kunnen helpen met het een en ander dan moet je het laten weten, je staat er niet alleen voor! Sterkte meid.

Heel veel liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hmm als ik zo dingen lees, lijkt het me dat bij bijna iedere kliniek klachten toch wel snel niet serieus genomen worden, afgeraffeld worden etc. ik heb zelf ook een consult met dr damen gehad en ik vond hem persoonlijk redelijk stug overkomen, en baalde omdat ik na de tijd nog zo'n 30 vragen op papier kon zetten waar hij eigenlijk gewoon uitleg over had moeten geven (vind ik persoonlijk)

Daarna heb ik alsnog een consult met dr verdonck ingepland, omdat ik veel goeds over hem hoorde en toch wel een fijn gevoel bij de kliniek over het algemeen had.. en bij hem werden bijna al mijn vragen beantwoord voordat ik ze kon stellen, had ik een veel fijner gevoel bij het hele consult & hij ging ook nog op dingen in die eigenlijk niet nodig waren geweest om te weten voor de borstvergroting. Daarbij was het formulier wat ze invullen, niet volledig ingevuld door dr damen en ik had het gevoel dat hij best wat belangrijke dingen niet aan mij had gevraagd. dr verdonck heeft dit formulier dus alsware aangevuld.

Sowieso heb ik al gemerkt dat de wk misschien niet geschikt is voor meiden die al wat meer boobs hebben, ik zelf was praktisch plat en heb volgensmij een redelijk dikke strakke huid, waardoor kans dat ik überhaupt hangtieten ooit krijg volgensmij bijna 0 is.. Over het algemeen als je al wat meer van jezelf hebt en die ronding wilt, denk ik dat meer cc's sowieso een beter idee is, en dr damen is volgensmij over het algemeen van heel naturel.

Ik vind het ronduit slecht dat ze je zo afwimpelen, ik weet natuurlijk niet heel het verhaal maar hoop dat na het schrijven van je brief (ik had vernomen dat je dat wou toch?) je wel gehoord gaat worden.

Zelf ben ik wel enorm tevreden over hoe ik behandeld ben bij de wk, en ik ben extreem enthousiast over hoe dr verdonck naar mij is geweest. Zodra er iets was kon ik meteen bellen, en ja heel meegaand en geruststellend.

En met het krijgen van een nieuwe hechting nadat mijn oplosbare hechting afstootte, en dat het ontsmet werd etc. had ik ergens verwacht dat daar toch iets van kosten aan vast zouden zitten, want tsja het is mijn lichaam die het afstoot en nja ik had me er dus wel op voorbereid dat er wel iets zou komen. Maar helemaal niks.. Ik heb eigenlijk helemaal niks dan positieve dingen te zeggen over verdonck, zo'n sympathieke vrolijke man die me meteen te hulp stond..

Maaroke, na een tijdje op dit forum gezeten te hebben, denk ik dat overal zodra er problemen zijn wel snel afgewimpeld word, en dat is zeker niet oke..

Ik hoop dat je er wat tegen kunt beginnen, of op zn minst uiteindelijk je boobs gaat hebben zoals je wilt!

En als je ergens hulp bij nodig hebt of iemand om tegen te kletsen, mijn mailbox staat open hé :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik vind het zo erg voor je, hopelijk heb je snel de boobs die je graag wil.

Ik werd vorige week door Dr. Verdonck geopereerd in de Wellness kliniek. Ik kan eigenlijk niks negatiefs zeggen, het personeel was heel vriendelijke en behulpzaam. Dr. Verdonck kwam voor de operatie nog aftekenen en me geruststellen. Echt een lieve man! Ik heb weinig last gehad en ben tot nu toe heel tevreden met mijn nieuwe aanwinst! De kliniek zelf belde me gisteren op, om te vragen hoe het met me ging.

Veel succes met de nieuwe operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zo jammer dat je zo'n slechte ervaring achter de rug hebt!! Ik heb woensdag namelijk een consult bij Dr Damen in de WK te Genk. Ik zelf heb nu een kleine B maar wil naar een grote C gaan! Ben 2j geleden al in Kortrijk op consult gegaan maar vond €4500 nu toch wel iets té veel dus ben ik beginnen rondzoeken. Een vriendin van me is naar BCAS gegaan, maar heb ondertussen al afgebeld om daar op consult te gaan omdat ik daar ook al héél rare dingen over gehoord heb en de prijs is ook heel laag wat ik ook al raar vond. Dus had ik via via de WK gevonden en vond dit toch professioneler uitzien... Heb nu woensdag een consult bij Dr Damen en zou graag eens weten of je mij, als meisje die van B naar grote C wil het zou aanraden om toch nog naar Dr Damen te gaan? Ik heb zowizo al wat ervaring met zo'n consult en weet 200% wat ik wil, als Dr Damen mij iets anders zou voorstellen zal ik het zelf niet toestaan! Ik wil een grote C en heb ook al een foto gevonden van ongeveer mijn borsten en hoe ik ze wil dus ik hoop dat jij me mss wel een positieve reactie kunt geven dat ik toch langs ga bij hem?

Alvast bedankt!

Ik ben ook bij de WK's geweest bij Dr damen! Ervaren als super!! Ben super geholpen en Dr damen luisterde bij mij wel goed! Succes op je intake!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat in dit topic ook niet over verdonck :)

Maar over Damen en Stefanie (de kwaliteitsfunctionaris)

Dat weet ik maar ik bedoel dat ik ook eerst naar Damen wou gaan omdat ik van iemand hadden gehoord dat ze daar content over was maar ik heb er vanalles over gehoord maar goed dat ik er niet ben geweest en wel bij verdonck

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben bij dokter damen geweest en vond het consult juist erg prettig. Dus ik denk k dat dit per persoon toch verscheelt. Ik gaf aan dat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde en dat is het ook zeker geworden

Gelukkig voor jou ;-) had ook heel anders kunne verlope

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap nog steeds niet goed waar het nou mis is gegaan.

Er zijn zeker fouten gemaakt door de kliniek, een profiel aanmaken hier als bedrijf vind ik zéér onprofessioneel. En niet reageren natuurlijk ook.

Maar zoals iemand eerder al vroeg, heb je niet gepast? Ingestemd? Vragen gesteld en laten zien wat je graag wilde? Heb je wel genoeg op je strepen gestaan?
Als ik bijvoorbeeld graag een arts wil spreken voor mijn operatie, laat ik echt geen infuus aanleggen voor ik hem heb gesproken.

Ik wil absoluut geen kant kiezen en proberen om beide kanten te begrijpen. Daarom stel ik al deze vragen ook, niet om iemand te kwetsen oid.

Hoe is het inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
HOIHOI DAMES,
IK SCHRIJF HIER MIJN ERVARING EN KLACHTEN OP OVER DE WK, ZODAT NIEMAND DE ZELFDE FOUT MAAKT
EN OM IEDEREEN TE BEHOUDEN HOE HUN ANDERE NIET PROFESSIONELE GEDRAG IS NAAR EEN PATIËNT TOE !!
29-06-2014
Consult WK te genk , Dr damen
uitleg gegeven over hoe en wat, en mijn wens duidelijk gemaakt (hoog bol groot)
afspraak gemaakt over de aantal cc's, advies dr damen, 420 cc , zelf gekozen voor de 485 cc
afspraak gemaakt voor datum operatie en moest gelijk aanbetaling doen ( 500,-)
moest wel onder correctie borst, wegens de wet, van een bedenktijd
4-07-2014
operatie dr damen WK te genk, aankomst kliniek 07:30 uur
restant bedrag betaald, (2195.-) en gevraagt of ik dr damen nog kon spreken,
werd naar boven geroepen door een verpleegster, en werd voorbereid op de operatie,
papier tekenen, en wachtten, nogmaals gevraagt of ik dr damen kon spreken,
werd opgehaald door verpleging van de OK voor de operatie,
kreeg infuus en vroeg nogmaals of ik dr damen kon spreken,
hij zou voor de operatie nog een keer komen,
ik moest op de operatie tafel liggen, werd ingesmeerd met roze spul, kreeg infuus,
nogmaalS gezegd hoe en wat ik wou, werd duizelig, en in de verte kwam dr damen aan, maar toen was ik al weg, ZONDER hem nogmaals te spreken hebbe gehad,
ik werd wakker om kwart voor 11, werd naar boven gereden, moest zelf op me bed klimmen in me kamer, kreeg cola en mocht naar huis ! ik keek in die tussetijd naar me borsten, maar zag weinig door het blauwe tapeverband, ik vroeg waar ze waren en toen begon de zuster te lachen , nou met 485 cc kom je er niet onder uit zei ze, ik vertrouwde ze maar !
eenmaal in de auto ben ik flauwgevallen, alles ging ook zo snel !
eenmaal thuis de medicatie geslikt, en pijn ging vrijwel goed, alleen ging het tapeverband zo strak zitten, ook door de warmte zat het niet goed, daarvoor de kliniek gebeld 09-07-2014
het mocht eraf met goedkeuring van Stephanie (kwaliteitsverantwoordelijke)
eenmaal het tapeverband eraf, schrok ik me een ongeluk zo ontevreden ! geen bolling en hingen al ! en je zag zowat nauwelijks iets ! gelijk terug gebeld, en foto's gemaild omdat dit iets was wat ik niet wilde !, ze begreep me maar zei dat ik het de tijd moest geven omdat het pas 5 dagen po was, ze zou de foto's aan de art laten zien,
dagen daarop werd ik terug gebeld door stephanie, en met de mededeling dat HUN het mooi en natuurlijk vonden ! waarop ik zei dat is niet wat ik wilde, maar ik moest sowieso de 3 maanden afwachtten, wel met tussendoor gebeld en gemaild te hebben over mijn ontevredenheid, mocht ik terug op consult bij dr damen 13-08-2014
dr damen, vond ze totaal niet hangen, in de trend dat het storend was,en vond ze zelf heel mooi voor een 'grote' maat.... ook zei hij dat die heftige bolling ( wat ik wil )nooit zoooo mooi en hoog blijft dan net na de operatie en dan toch binnen maande/jaar gaat hangen !!!
HAD DAT VOOR ME OPERATIE GEZEGT !!
omdat het voor mij heel storend is, vroeg ik of hij ze dual plane kon zetten,
dit omdat ik op internet gelezen had dat ze hier minder van gingen hangen, zei hij
ga eens met je handen in je zij staan, en daarop kon hij zien hoe ze zaten, nou ACHTER de spier ! zei hij, oke dus dualplane was geen optie !
plus vroeg ik hoe het zat met grote implantaten, dat kon maar tegen 100% betaling ( 4200,- op die 2695,- euro die ik al betaald had) dus dat deed ik niet !
met een rot gevoel naar huis, maar in me achterhoofd houdend en denkend dat HIJ het wel wist moest ik het er maar mee doen, met hangende en geen bollende borsten, geld weggegooit in het putje en pijn en ellende gehad voor niets !
ik kon het geen plekje geven, en toch maar weer gebeld en gemaild, en mijn medisch dossier opgevraagd ! ze hadden een oplossing en wat voor 1 !!
mijn 485cc eruit laten halen bij de WK, en mijn geld terug, en dan ergens anders weer onder het mes, alsof ik paar schoenen kom ruilen !!
ik terug gemaild met een tegenbod ! ik laat me opereren bij iemand anders neem mijn oude 485cc mee terug stuur ze op en hun storten mijn geld terug, MInder risico's Minder kans op complicaties, en maar1 x herstellen, maar NOOOIT wat over terug gehoord !!
SO dr NIO !
ben op SO gegaan bij dr nio in parkkliniek te rotterdam,
hij vond ze ook niet storend maar snap mij heel goed, conclusie veelste weinig cc's
moet 800 cc in om mijn wens te krijgen !! plus hij vond hun aanbod ook te gek voor woorden, en vond mijn tegenbod een beter idee, ook voor de littekens !
hierover terug gebeld naar stephanie met de bevindingen van DR NIO,
en werd gelijk doorverbonden met dr Damen, nounou heel professioneel !
ik werd gelijk uitgemaakt van smeerlapperij !! en dat ik vies deed op hier op het forum
dat de fout bij hem lag ! nou uuuuh jij heb een fout of inschattingsfout gemaakt niet ik !!
jij vond 420 cc ook al goed ! hij zei maar je had geen geld om 800cc te zetten, huh hoe durft hij !! ik ga geen 4200.- euro BOVENOP 2695 euro betalen terwijl jij die fout gemaakt heb ! veel plezier met je opgenomen gesprek en een fijn weekeinde en gooide zo de haak erop !
erg onprofessioneel !! maar ook hoe stephanie de kwaliteitsverantwoordelijke die zomaar hier een NEPACCOUNT had aangemaakt stephanie_wk en zo al mijn gegevens openbaar maakte ! en dan word ik beticht van smeerlapperij !!
in die tussentijd ben ik er ook achter gekomen dat ik compleet ongelijke borsten heb van in de breedte het verschil van 2 cm !!
nu maande verder word ik voor 100% compleet genegeerd, na 7 x mijn medisch dossier aangevraagd te hebben schriftelijk en 2 x aangetekend nog niets ! geen mails worden beantwoord, ook niet de mails naar de directie! op fb word ik verwijderd !
en mijn pb daar worden gelezen maar niets terug gestuurd !!
LIEVE MEIDE, GA AUB NIET NAAR DE WK IN GENK !!!!
IN DE CONSULTEN ALLEMAAL HEEL LIEF EN LEUK EN KUNNEN ZE ALLES MAKEN
MAAR ACHTERAF ALS ER PROBLEMEN ZIJN, DOEN ZE NIETS, LATEN ZE JE IN DE KOU STAAN
EN IS ER NIETS WAAR VAN DIE 100% TEVREDENHEID GARANTIE !
GEEF WAT MEER GELD UIT, DAT JE ZEKER JE GEWENSTE RESULTAAT KRIJG
(VOORAL GROTERE BORSTEN) EN ALS JE DAN PROBLEMEN HEB HUN HET OOK OPLOSSEN,
DIT IS GEEN PROFESSIONEEL BEDRIJF MAAR EEN STEL BAKKEBRAAIERS DIE ALLEEN LOVENDE BERICHTEN WILLEN EN GEEN GEZEIK !!!

Beste,

Ik ben op dit moment bezig met research voor een nieuw televisieformat waarbij wij slachtoffers van medische missers op het gebied van cosmetische chirurgie willen helpen.

In het tv-programma helpen wij de schade te herstellen, maar zal ook de arts die dit veroorzaakt heeft geconfronteerd worden met het feit wat hij iemand heeft aangedaan.

Wij zijn opzoek naar slachtoffers die er voor openstaan op hun verhaal te vertellen. Mensen die met hun rug tegen de muur staan en waarbij hulp als geroepen komt. (qua cosmetische ingreep kan dit van alles zijn; mislukte fillers, ooglidcorrecties, implantaten etc.)

Wij willen nog wel graag benadrukken dat het televisieformat nog in ontwikkelingsfase is en dat wij echt onderzoekende zijn óf er überhaupt mensen zijn die hun verhaal willen vertellen.

Mensen met interesse of vragen kunnen hun verhaal mailen naar dehlia.de.jong@endemol.nl

Ook wil ik graag benadrukken dat er vertrouwelijk omgegaan zal worden met de informatie en dat we nooit iets zullen uitzenden zonder iemand zijn/haar toestemming

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik ben op dit moment bezig met research voor een nieuw televisieformat waarbij wij slachtoffers van medische missers op het gebied van cosmetische chirurgie willen helpen.

In het tv-programma helpen wij de schade te herstellen, maar zal ook de arts die dit veroorzaakt heeft geconfronteerd worden met het feit wat hij iemand heeft aangedaan.

Wij zijn opzoek naar slachtoffers die er voor openstaan op hun verhaal te vertellen. Mensen die met hun rug tegen de muur staan en waarbij hulp als geroepen komt. (qua cosmetische ingreep kan dit van alles zijn; mislukte fillers, ooglidcorrecties, implantaten etc.)

Wij willen nog wel graag benadrukken dat het televisieformat nog in ontwikkelingsfase is en dat wij echt onderzoekende zijn óf er überhaupt mensen zijn die hun verhaal willen vertellen.

Mensen met interesse of vragen kunnen hun verhaal mailen naar dehlia.de.jong@endemol.nl

Ook wil ik graag benadrukken dat er vertrouwelijk omgegaan zal worden met de informatie en dat we nooit iets zullen uitzenden zonder iemand zijn/haar toestemming

Hallo, was ik niet duidelijk genoeg in dat andere topic?

Graag je eigen topic openen, dit is niet de bedoeling.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in juni op consult geweest bij dr damen. Man o man wat was dat een slecht en ongeïnteresseerd gesprek. Ik was aan het passen en hij was gewoon aan het bellen. Ik was met hem aan het praten en hij zat maar wat aan zijn nagels te peuteren. Deed de moeite niet om een passetje 280 cc te pakken. De dame achter de balie had voor me 280 cc uitgepakt en ben toen zonder dr damen dat gaan passen.

Nieuwe consult aangevraagd bij dr Verdonck. Wat is dat toch wen fijne man. Inmiddels twee weken P.o. Alles is echt super goed verlopen. Heel erg blij met dr Verdonck. Die kan ik echt iedereen aanraden. Luistert heel goed naar je wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op ‎25‎-‎11‎-‎2016 om 19:15 zei EllenXX:

Mag ik vragen hoe het is afgelopen? 

Ben namelijk 2weken geleden ook geopereerd door dokter Damen en ik ben ook niet tevreden met het resultaat!

Met 2 weken po kun je hier nog niets van zeggen meid..
Zeker even wachten tot je 3 maanden po bent :)

En grootte is nooit een goede reden voor een klacht. Bij mrs wright (topicstartster) is dit ook nergens op uitgedraaid

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hooii....

 

hoe het afgelopen is zal ik verder achter wegen laten dr. damen had een paarde dokter moeten worden,

en dan nog niet over de klachten commisie gesproken daar....

 

ik had een ernstige kapsel rechts en die was lek.... nu heb ik inmiddels 800cc en ben er super blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo spijtig dat deze ervaring negatief was, bij mij is het voorlopig allemaal meegevallen: vriendelijk, professioneel, heb de dokter kunnen spreken vooraf, werd trouwens aan de balie nogmaals gevraagd of die wens er was, of ik nog vragen had voor de dokter... Eveneens op formulier dat je moest invullen, kon je aangeven welke vragen je nog had, èn in de OK vroeg de dokter, DR Verdonck weliswaar, nogmaals of ik nog vragen had. Naast de kansen op het eerste consult, en de kansen op het 2e, 3e... consult dat je mag plannen, had ik dus nog 3 kansen om mijn twijfels, grieven, enz te bespreken, dus daarover zeker geen klachten. 

Uiteraard heb ik (nog) geen complicaties, kan dus geen mening geven over dergelijke spijtige afloop.

hopelijk ben je nu tevreden bij je nieuwe keuze en kan je alles een beetje plaatsen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.