Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ben ik weer :P

 

Deze week 17 weken PO:43:
Wauw het lijkt wel gisteren dat ik 1 week PO was en het allemaal he-le-maal niet meer zo grappig vond.

De weken die volgden enormmmmm veel frustratie.

 

Sinds vorige week weer volledig aan het werk, dus niet meer arbeidstherapeutisch en hoef niet meer terug naar de bedrijfsarts. Whoohoo!


Enige wat nog niet gaat zijn steunkousen, vanwege de soort opwaartse trekbeweging die je moet maken denk ik. 

En passieve en actieve tilliften verrijden met patiënten erin, die krengen rijden sowieso al k*t maar als je armen nog een beetje gestoord doen sowieso. 
Oh en een zuurstoftankje vullen dat wil ook nog niet, die tank op de vulcontainer klikken lukt wel maar naar beneden blijven duwen/trekken dat is een beetje een faal. 
Maar verder ben ik gewoon weer helemaal back to business haha.

 

Komende zaterdag weer voor het eerst paaldansen, ik kijk nu al uit naar de blauwe plekken. Gek mens ben ik, van de ene pijn af zoekt ze de andere pijn op. :45:

 

Maar jeetje wat ben ik nog elke dag blij dat ik deze stap heb gezet. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Update!

 

Inmiddels trek ik elke dag steunkousen aan en uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Actieve tilliften verrijden gaat ondertussen ook als van ouds.
Zuurstoftankje is nog steeds een ding, máár heb ontdekt dat als ik op een krukje of stoel ga staan zodat ik naar beneden duw in plaats van naar onderen trek lukt het wel.

We worden zo handig :P

 

En ook Frans heeft z'n werk goedgekeurd, "meer dan tevreden, prachtwerk al zeg ik het zelf" met een grote grijns op z'n gezicht haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog even in het kort:
Ik ben 1.68 lang, weeg rond de 72kg. Heb van shirts altijd L of XL nodig omdat m'n schouders er anders uit scheuren, sporten maakt de breedte van m'n schouders nog wat extremer. 

Omvangmaat met bh's is 80.
Ik kwam van een 80AA maar omdat die altijd uitverkocht was en ik dan nog platter leek droeg ik een slecht passende 75B die altijd nog open stond bij de cups. 

Heb nu met 500cc cohesive 1 high profile van mentor cup 80F en soms 80E. 

 

Foto is van 2 maandjes terug, toen waren ze nog niet helemaal "gevormd en ontspannen" maar je krijgt een goed beeld van de verhoudingen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MOniiek Spannend hoor! Ben je er helemaal klaar voor voor volgende week maandag?


Pin je trouwens niet teveel vast op de tijd die ik nodig heb gehad om op te krabbelen, maar vond het wel zo realistisch om het te vertellen omdat je eigenlijk alleen maar meiden hoort die binnen 2 weken "de oude" zijn. 

Had gewoon pech met een ontiegelijk strakke borstspier, dan bijwerkingen van de narcose (slaapproblemen en concentratieproblemen) bovenop de symptomen van ad(h)d (slaapproblemen en concentratieproblemen) én dan ook nog stress omdat ik niet snel genoeg ging. 

Maar.... alles komt goed haha :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.