Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ohja, nu zie ik je foto's wel nu ik op de tablet het forum bekijk. Goed om te lezen dat je  zo enthousiast bent over Frans Straten. Fijn dat ze de tijd voor je nemen.  Ik ben nooit eerder ergens op consult geweest, de 23e wordt mijn eerste keer. Alleen dat vind ik al spannend! Gelukkig gaat mijn man met me mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

@Loulou_ Ja haha het voelde daar gelijk goed toen ik belde voor een consultafspraak te maken. Heb ook gebeld toen naar DG om een afspraak te maken maar wilde natuurlijk ook wel wat dingen van te voren vragen maar toen werd er gezegd "dat het consult voor die vragen is" en toen had ik er al geen zin meer in om daar heen te gaan. 
Mijn man is ook mee gegaan, die heeft ook zijn vragen kunnen stellen. Zorg ervoor dat je foto's maakt van de verschillende maten vanaf de voor- en zijkant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad Aftellen is nu echt begonnen haha :01: Ik heb nog geen tijd gehoord, pas een week van te voren dacht ik. Heb wel gevraagd zo vroeg mogelijk omdat ik van m'n stokkie ga als ik te lang niet eet haha.
Weet jij al wel een tijd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de mooie bh's voor na de operatie zijn ook binnen :)

Evenals joggingbroeken, hemdjes en vestjes voor de eerste weken. 

Heb extra kussens gekocht voor in bed, ga aan een collega nog vragen of ik d'r Voedingskussen mag lenen. 

 

Huidolie heb ik. Nu nog littekenpleisters bestellen. En groene thee heb ik nog in overvloed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent er al helemaal klaar voor :) Het aftellen kan beginnen. 

 

Ik ben ook al flink aan het shoppen geslagen voor makkelijk zittende kleding enzo. Het kan maar in huis zijn toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329
Op 25-3-2017 om 00:36 zei Rocker:

Heb de factuur vandaag volledig betaald, wel zielig om te zien dat m'n spaarrekening nu weer helemaal leeg is :(:P 

 

8 uur geleden zei Rocker:

En de mooie bh's voor na de operatie zijn ook binnen :)

Evenals joggingbroeken, hemdjes en vestjes voor de eerste weken. 

Heb extra kussens gekocht voor in bed, ga aan een collega nog vragen of ik d'r Voedingskussen mag lenen. 

 

Huidolie heb ik. Nu nog littekenpleisters bestellen. En groene thee heb ik nog in overvloed. 

Jij bent echt goed voorbereid al! En jeeeej betaald! 

Nog maar 11 nachtjes slapen en dan krijgen we nieuwe mooie boobies:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mad41329 @Loulou_ Ja haha ik merk dat ik de afgelopen weken toch al onbewust steeds dingetjes heb meegenomen waardoor ik nu niet meer zo heel veel hoef te doen, dus dat is wel fijn! 
Heb trouwens alle vestjes bij Primark gehaald voor 8 euro, niet te dik en niet te dun, kan ze ook nog na de operatie aan :) 

 

@Zuster89 Oh zo spannend! Ik nog een weekje werken en dan nog 3 dagen geduld haha. 
Waar word jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329

@Rocker, toevallig heb ik vorige week bij de primark ook een extra joggingbroek en vest met rits gekochtB)... 

ga na het weekend de bh's, zalf, pleisters en thee enzo regelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mad41329 Ja ik wilde die bh's ook eerst een week van te voren halen, maar ik heb altijd gezeur met de borstomvang van die bh's haha en ik had niet zo'n zin om bij de kliniek te horen te krijgen dat die niet goed zit haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mad41329:

@Rocker ja door oa jouw ervaring ga ik nu meerdere maten bestellen. Ik zal niet top cup G gaan;)

 

Hahaha nee idd, grootste wat ik nu heb liggen is F. Maar die omvang is echt heel vervelend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mad41329 Hahahaha ja.... ik ben geschat op E, maar vanwege eventueel vocht toch nog even een cupmaatje groter genomen. Ben het sowieso al niet gewend om bh's te dragen, laat staan dat ze strak zitten haha dus dit word nog wat :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zuster89 Haha ja dat hou ik mezelf ook voor, dat het in het begin net twee opgeplakte bakstenen zijn :P Ach, geduld is het sleutelwoord zeggen we dan maar. 

 

Net nog even kliniek gebeld, omdat ik me toch zorgen maar dat de protheses met 500cc te breed gaan zijn. Omdat ik (volgens de planning op dit moment) als tweede geholpen word en dus om 07:30 al aanwezig moet zijn is de consulente er nog niet en kan ik helaas niet passen. Wel kan ik met van Straten bij het aftekenen bespreken of mijn angst gegrond is en of 450 dan een betere optie is. Hierin ga ik zijn advies wel ter harte nemen, als hij zegt dat het niet té breed word dan geloof ik hem, zegt hij 450 is beter dan doen we dat. 

En ik mag m'n twee oorpiercings (een rook en innerconch) waarschijnlijk inhouden, worden wel afgeplakt. Aangezien ik deze niet zelf in en uit kan doen ;) 
Weer zó ontzettend vriendelijk ter woord gestaan, wat een fijne kliniek! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Rocker:

@Zuster89 Haha ja dat hou ik mezelf ook voor, dat het in het begin net twee opgeplakte bakstenen zijn :P Ach, geduld is het sleutelwoord zeggen we dan maar. 

 

Net nog even kliniek gebeld, omdat ik me toch zorgen maar dat de protheses met 500cc te breed gaan zijn. Omdat ik (volgens de planning op dit moment) als tweede geholpen word en dus om 07:30 al aanwezig moet zijn is de consulente er nog niet en kan ik helaas niet passen. Wel kan ik met van Straten bij het aftekenen bespreken of mijn angst gegrond is en of 450 dan een betere optie is. Hierin ga ik zijn advies wel ter harte nemen, als hij zegt dat het niet té breed word dan geloof ik hem, zegt hij 450 is beter dan doen we dat. 

En ik mag m'n twee oorpiercings (een rook en innerconch) waarschijnlijk inhouden, worden wel afgeplakt. Aangezien ik deze niet zelf in en uit kan doen ;) 
Weer zó ontzettend vriendelijk ter woord gestaan, wat een fijne kliniek! :)

Mooi toch! Ja dat had ik ook met mijn maten dat ik pc zei dat als ze tijdens operatie ziet dat grootste niet meer natuurlijk worden of randen zichtbaar ze de keuze mag maken de andere te plaatsen. Nu heb ik niet heel veel cc 290 gekozen maar kom van bijna plat naar dan hopelijk een c'tje. Ze gaf aan dat technisch en fysiek bij mij het geen probleem zou moeten zijn.

 

O fijn dat je die mag afplakken, ik moet mijn tong en navelpiercing eruit halen haha en hopelijk krijg ik ze erna zelf in want dat durft mijn vriend niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zuster89 Oh dat is ook fijn, scheelt in ieder geval flink als ze er nog wel naar kijkt voor alles erin en dicht zit. 
Nee, maar jij bent zelf denk ik ook niet heel breed, zou raar zijn als je dan ineens van die Lolo tetten hebt haha. 


Zeker! Ja de rest krijg ik er wel zelf uit en kan m'n man ook wel weer terug in doen, maar die andere twee hebben 3mm balletjes :blink: dat zelfs de piercer moeite heeft met die balletjes vastdraaien haha. 
Ben blij dat ik niet meer zoveel piercings heb als vroegahhhhh (toen had ik er 18) anders had ik heel wat te schroeven gehad haha. 
Denk wel dat ik na de operatie in de zomer microdermals terug laat zetten :wub:

Maar volgens mij helpt de verpleging daar mee als het niet lukt hoor, tenminste ik heb al een paar keer gelezen dat meiden hulp kregen met hun piercings. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.