Ga naar inhoud

Via Diana Gabriels, of rechtstreeks naar kliniek?


Livje

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben me een beetje aan het oriënteren in verschillende klinieken maar vind t lastig.

Wanneer neem je nou de juiste beslissing?

Mijn operatie gaat in februari 2015 plaats vinden, ik heb m'n vakantie daarvoor al vast staan:)

Ik heb goede verhalen gelezen over Bernhoven Kliniek in Uden, en Aestetica in Veldhoven.

Iemand daar ervaringen mee?

Ook twijfel ik of ik beter rechtstreeks kan gaan of via Diana Gabriels?

Want wat is de meerwaarde van een tussenpersoon in dit geval?

Ik kijk uit naar reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik ben rechtstreeks naar aestetica in veldhoven gegaan

ik had binnen 2 weken een consult en de chirurg zelf heeft mij ook direct gezien en gesproken en de soort prothese bepaald etc.

ik hoef nu niet meer terug de eerst volgende keer dat ik de chirurg weer zie is in amstelveen met de operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Dus je word niet in Veldhoven geopereerd dan begrijp ik?

Hoe was jouw ervaring daar?

Hallo dames,

Ik ben me een beetje aan het oriënteren in verschillende klinieken maar vind t lastig.

Wanneer neem je nou de juiste beslissing?

Mijn operatie gaat in februari 2015 plaats vinden, ik heb m'n vakantie daarvoor al vast staan:)

Ik heb goede verhalen gelezen over Bernhoven Kliniek in Uden, en Aestetica in Veldhoven.

Iemand daar ervaringen mee?

Ook twijfel ik of ik beter rechtstreeks kan gaan of via Diana Gabriels?

Want wat is de meerwaarde van een tussenpersoon in dit geval?

Ik kijk uit naar reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

mijn ervaring was super!

het gesprek is in Veldhoven en de operatie in Amstelveen of Boxtel dat is wat je zelf wilt.

bij aankomst moest ik een medische vragenlijst invullen en kon ik plaats nemen in de mooie wachtkamer

ik werd super snel geholpen en voor het gesprek namen ze bij mij ruim de tijd ook om al mijn vragen te beantwoorden

je krijgt eerst een soort PowerPoint presentatie te zien met de nodige uitleg

daarna komt de chirurg erbij hij gaat de wensen met je bespreken de borsten meten en zijn ideeën met jou bespreken

je krijgt ook een bestelformulier voor een sport bh met de juiste maat en het juiste merk wanneer je bij de bestelling aangeeft dat je via Veldhoven geopereerd gaat worden krijg je de bh tegen inkoopsprijs.

ik ben in gesprek geweest met dokter Vito Koeijers nou ik kan zeggen... ik vond het een hele rustige eerlijke en fijne man!

na het gesprek heb ik aangegeven welke datum ik geopereerd zou willen worden ze hebben gebeld met Amstelveen en het was mogelijk!

ik had mijn afspraak dus al direct bevestigd.

dit kan natuurlijk ook later als je er nog even over na wilt denken dan kan dat natuurlijk ook want ze sturen een offerte per email waarna je ook kan bevestigen.

ik ben nu rechtstreeks gegaan en kwa prijs scheelde dit helemaal niks. dat kan bij andere klinieken natuurlijk wel anders zijn dat weet ik niet!?

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok top!

Daar kost de ronde variant van Mentor 2600,- en de Anatomische 3200,/ toch?

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil..

Ik heb van mezelf bijna niets, en wil absoluut niet van die ronde ballen, anatomisch lijkt mij natuurlijker maar wil het risico ook niet lopen dat ze gaan draaien.

Hoorde dat rond vaak ook een druppel aan gaat nemen maar de kans op rimpelvorming er weer in zit.

Aangezien ik van mezelf echt zo goed als niets heb zie je dit soort dingen natuurlijk gelijk.

Wat heb jij gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de prijzen die je noemt kloppen

ik ga voor mentor anatomische 400 cc achter de borst spier en idd. 3200 ik heb nu een kleine 75-B

rond was voor mij uitgesloten door de chirurg heb een kleine hang en dan zou rond niet mooi zijn zonder borst lift.

schrijf al je vragen op en stel ze daar allemaal! ik had ook wat voorbeeld foto's uitgeprint en mee genomen zodat hij kon zien wat ik bedoelde uitleggen is vaak zo moeilijk hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via diana naar dr. Straten gegaan. Als ik het over kon doen ging ik rechtstreeks naar de. Straten toe. Puur omdat de wachttijd te lang is (wachten in de wachtkamer), het pand heel gehorig is en omdat het daar.een beetje een geldmachine is moet alles snel. Maar dat is mijn mening... Van andere meiden/vrouwen heb ik begrepen dat dit bij dr. Straten in zijn eigen kliniek helemaal niet het geval is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoooi,

Ik word 23 feb geopereerd! Ik ben ook naar kliniek veldhoven geweest en naar kliniek in Waalre. Ik heb voor veldhoven gekozen en word in Boxtel geopereerd. 18 dec ga ik de difinitieve maat kiezen. Mij werd geadviseerd 300 cc rond. En dan type 2 van mentor de kosten zijn 2850. Ik wil vragen of ik toch geen 325 mag dan kan ik zeker geen spijt krijgen. Type 1 van 2600 euro kon ook alleen die gel is iets slapper en de kans op rimpelvorming zou wat meer kunnen zijn vandaar dat ik met type 2 zeker goed zou zitten. Ik vind het allemaal wel heel spannend ook hoe de maat uit gaat vallen. Ik ben 1.58 en weeg 52 kilo en zou graag een kleine D willen. Heel veel succes met jou keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via Diana gegaan

Kan bij beide terecht voor al mijn vragen zowel Diana als de kliniek

Ook geen probleem gehad met lange wachttijden ook was de afspraak meteen gepland en bevestigd.

Mijn cotrolles zijn ook gewoon in Amstelveen.

Dus in mijn geval had er denk ik geen verschil in gezeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij dat ik uiteindelijk rechtstreeks naar veldhoven heb gebeld!! dit is prima bevallen!!

dat kan ik niet zeggen van mijn consult afspraak bij Diana waar ik na heeeeeeeel lang wachten ben weggelopen!! wat een drama was dat!

ben nu in elk geval leuk en goed geholpen en reeds geopereerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onee ben je echt weggelopen bij Diana??

Ik had vorige week vrijdag een afspraak bij haar, en wat denk je!

Half uur onderweg, zat bijna in Rotterdam, word ik afgebeld want ze was ziek!

Kan je toch niet maken om zo laat te cancelen?!

Toen was ik er ook gelijk klaar mee, had hier ook wat slechte ervaringen gelezen, ik hen direct naar Aesthetic gebeld en een afspraak bij Koeijers gemaakt.

Nou ja vandaar dat nu dus alles uitloopt he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.