Ga naar inhoud

angel* : 1 december 2014 : Dr ? : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

hallo iedereen in krijg 1 december mijn boobs zo happy ermee. cant wait wil alleen even iets meer info verzamelen over vrouwen die een kleine a cup hadden en er 450 cc in krijgen heb namelijk het idee dat het mischien wel iets te groot is voor mijn postuur , ik ben 1,64 lang en weeg 59 kilo zijn er meiden die hier iets over kunnen vertellen veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen in krijg 1 december mijn boobs zo happy ermee. cant wait wil alleen even iets meer info verzamelen over vrouwen die een kleine a cup hadden en er 450 cc in krijgen heb namelijk het idee dat het mischien wel iets te groot is voor mijn postuur , ik ben 1,64 lang en weeg 59 kilo zijn er meiden die hier iets over kunnen vertellen veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het profile zegt heel veel over de uiteindelijke maat die je ermee kunt krijgen, daarnaast speelt je omtrek ook een belangrijke rol, 70aa of 80aa bijvoorbeeld.

anders moet je best-boobie even een pb'tje sturen zij heeft er het meeste verstand van :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje :) ben benieuwd als het 1 december is kan niet meer wachten de tijd gaat ook zo sloom als je naar iets uit kijkt :( heb fotos van het passen maar daar kan ik eigenlijk niet veel van voor me zien. en als ik woensdag goed alles weet zal ik best-boobies contacten Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.