Ga naar inhoud

Veroke18 : 1 november 2014 : Dr. Hoeyberghs


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

O god, recht door de tepel, autch, wat een slager...komt dat ooit weer goed? Sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Heb net je topic doorgelezen en wat fijn dat het litteken zonder die nietjes er al wat beter uit ziet.

Pijntjes horen er helaas bij. Ik neem aan dat je prothese niet ineens zal leeglopen Neem de tijd om te herstellen en doe rustig aan meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Zaterdag 1 november heb ik een borstvergroting gehad.

Ik ben van een A70 naar een grote C gegaan.

De implantaten zijn langs mijn tepels geplaatst en nu zitten er vieze nietjes in mijn tepels en het doet zoveel pijn alsof het lijkt dat ze elke moment gaan openscheuren.

Als ik in bed ga liggen of eruit wil komen heb ik een heel branderig gevoel in mijn borsten.

Zijn er nog die een borstvergroting via de tepel hebben gehad en hetzelfde hebben ervaren als mij?

Hoelang houd deze pijn aan?

Mijn borsten staan nu nog ver uit elkaar ik hoop ook dat ze nog dichter naar elkaar toekomen en gaan zakken.

Help

Hoi; waarom heb je specifiek voor via de tepel gekozen? Wat zijn de voor en nadelen daarvan?

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi; waarom heb je specifiek voor via de tepel gekozen? Wat zijn de voor en nadelen daarvan?

Grt

Hela!

Hij heeft zelf gezegd je hebt niet zo'n grote protesen dan kunnen we dat via de tepel doen dat litteken ga je bijna niet zien dus ik heb gewoon maar geluisterd eigenlijk.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.