Ga naar inhoud

Veroke18 : 1 november 2014 : Dr. Hoeyberghs


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren wel naproxene forte met paracetamol gelijk genomen.. Wel maar elk van 500 mg. Ik neem gewoon smorgens wanneer ik wakker word naproxene en in de dag paracetamol om de 4 uur maar niet meer als 3 keer per dag. S'avonds neem ik ook gewoon terug naproxene maar ik zet er eigenlijk geen uur op gewoon telkens wanneer ik smorgens iets eet en s'avonds eet.

Groetjes

Ik mag ook maar tot morgen naproxene pakken. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Pffff nou, ik zou die nietjes er meteen uit laten halen en de boel alsnog laten hechten.

Ik heb me van tevoren nooit ingelezen. Ik kom uit een familie van artsen en heb het door en goede kennis laten doen. Ik wist dat ik in goede handen was en heb me in vol vertrouwen laten opereren en ben onwijs tevreden. Ik wist alleen naderhand niet wat ik wel en niet mocht doen :-)

Als ik dit dan zie, dan lijkt dit de omgekeerde wereld. Bij mij iemand die in 2u een kunstwerk maakt een hier iemand die gaat voor snelheid boven alles....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb siliconen voor 15 jaar gekregen omdat ik waarschijnlijk nog ga groeien en uitzetten. Heb spijt dat ik er geen genomen heb die ingroeien want wil de pijn nooit meer meemaken!!

Ik zal anders een foto laten zien maar schaam me er wel wat voor..

Ik kan me niet voorstellen dat die er ooit nog normaal gaat uitzien.

Als iemand net hetzelfde heeft gehad laat het mij aub weten.

De foto's staan wel op hun kant gedraaid dus je moet je tablet horizontaal draaien.attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

Is dit dwars door de tepel? Mijne 2de operatie is ook via het tepelhof verlopen, maar dat heeft er nooit zo uitgezien. Je kan mijn foto's zien als je mij toevoegt als vriendin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik schrik hier van :o in een van mijn eerdere topics heb ik een filmpje geplaatst van dr Kim. Hij doet bijna alles via de tepel en dan ziet er echt perfect uit; wond is langs het tepelhof en wordt gehecht met een draadje.

Ik hoop dat dit mooi geneest..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben geopereerd bij Jeff Hoeyberghs.

Het zijn ronde implantaten maar ze zijn een deel achter de spier geplaatst zodat het er natuurlijk uitziet.

Ik weet ook niet waarom er nietjes inzitten hij zei me dat via de tepel het litteken bijna niet zichtbaar ging zijn maar hoe dat er nu uitziet zijn mijn tepels precies misvormd.

Groetjes

hoi hoi

opereert hij samen met j vandeputte?

daar ben ik 15 jaar geleden geopereerd ook via de tepel en met nietjee.

die pijn is idd normaal.

had het gevoel alsof ze ieder moment eraf konden springen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en jij had rock goerdin en deze meid heeft hoeyberghs... Ik vraag me dus af of dat bij de tepel vaker gedaan wordt, ook door pc's die goed bekend staan.. Weet niet door wie bevertje geopereerd is en of dat zeker weten nietjes waren? Nietjes lossen namelijk niet vanzelf op...

ik had hechtdraad en nietjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 jaar geleden werd idd nog meer met nietjes gewerkt.

Nu doen de meesten dit echter met draad, zover ik weet en gezien heb.

Maar zaten jouw nietjes ook door de tepel toen?

bij mij zaten ze netjes langs de rand van de tepel net zoals de draad. Niks van te zien. Beetje akelig met eruit halen door dr vandeputte maar heel secuur gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

aller eerst, een goed herstel en gefeliciteerd met je boobs!!

ik moet ook eerlijk bekennen dat ik flink ben geschrokken van je foto's, ik hoop dat de nietjes er snel uit mogen zodat je daar iig minder last van hebt. of wat iemand anders hier zei.. ik zou anders zo snel mogelijk naar een andere arts gaan om he tnetjes te laten hechten want het is lijkt echt alsof het binnen 1 minuut is gedaan.

Ik had nog niet van dr Hoeyberghs gehoord, maar ik heb net even gegoogled en kom toch een hoop zaken tegen... het heeft natuurlijk weinig nut van mij om dit nu nog te zeggen omdat het al is gebeurd, maar ik hoop van harte dat het netjes geneest allemaal meid.. ik heb net het beruchte filmpje opgezocht wat best boobie net zei en mn maag draaide er van om sorry... ik heb toevallig gisterne nog andere filmpjes bekeken en dat ging allemaal een stuk anders en dat kon ik met plezier eigenlijk kijken.. er hoort ook weinig tot geen bloed vrij te komen maar die paar minuten dat ik keek van Hoeybergs stroomde er allemaal bloed uit..

wat ik wil zeggen eigenlijk en wat best boobie ook al aangaf, mocht je in de toekomst voor een wissel gaan, lees je aub goed in en ga niet af op alleen goede verhalen van anderen, als je 1x nl op google had gezocht, had je genoeg moeten zien om het niet te doen bij hem.. ik ga er natuuurlijk vanuit dat het allemaal goed geneest maar voor de toekomst, ga niet meer naar hem toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh die foto's, ik schrik ervan! Ik krijg vrijdag mijn borstvergroting via de tepel, maar ik hoop toch wel dat hij dat niet gaat nieten? Maar mooi gaat hechten. Vriendin van mij is bij de Wellness Kliniek geholpen een aantal jaar geleden en heeft ook van die nietjes gekregen in haar tepel, maar da's toch wel mooi geworden. Dit heb ik nog nooit gezien zo.

Ik hoop dat het allemaal goed komt meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

opereert hij samen met j vandeputte?

daar ben ik 15 jaar geleden geopereerd ook via de tepel en met nietjee.

die pijn is idd normaal.

had het gevoel alsof ze ieder moment eraf konden springen

Ik denkt dat dat zijn ex is maar nu heeft hij een eigen privé kliniek.

Ja het lijkt echt alsof ze elke moment gaan scheuren en heb het enkel aan mijn linkertepel.

Met vandaag in de douche te gaan heb ik gezien dat de punt van het nietje recht in mijn tepel zit en misschien omdat de tepel er niet uitgaan het zoveel pijn doet omdat het nietje de tepel tegenhoud.

Ik zal blij zijn als ze eruit zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh die foto's, ik schrik ervan! Ik krijg vrijdag mijn borstvergroting via de tepel, maar ik hoop toch wel dat hij dat niet gaat nieten? Maar mooi gaat hechten. Vriendin van mij is bij de Wellness Kliniek geholpen een aantal jaar geleden en heeft ook van die nietjes gekregen in haar tepel, maar da's toch wel mooi geworden. Dit heb ik nog nooit gezien zo.

Ik hoop dat het allemaal goed komt meid!

Jeff hoeyberghs werkte vroeger in de welnesskliniek dus dan was dat misschien ook door hem gedaan en loopt het misschien toch goed af.

Geen schrik krijgen de nietjes zelf doen geen pijn maar er zit er eentje door mijn tepel heb ik vandaag ontdekt en vandaar komt de serieuze pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denkt dat dat zijn ex is maar nu heeft hij een eigen privé kliniek.

Ja het lijkt echt alsof ze elke moment gaan scheuren en heb het enkel aan mijn linkertepel.

Met vandaag in de douche te gaan heb ik gezien dat de punt van het nietje recht in mijn tepel zit en misschien omdat de tepel er niet uitgaan het zoveel pijn doet omdat het nietje de tepel tegenhoud.

Ik zal blij zijn als ze eruit zijn!!

hoe is het nu met je?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, zijn je nietjes eruit? Hoe zien ze er nu uit? Kun je nog eens een foto plaatsen? Ik heb ook een borstvergroting via de tepel gehad afgelopen vrijdag. Het gebeurt niet zo vaak geloof ik, of wel? Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaba!

Ja de nietjes zijn er van dinsdag uit. Eeeindeelijk !!

Dat zwart wat je ziet dat zijn korstjes van het bloeden en ik durf er niet aan te komen want dan gaan ze terug open. Het ziet er niet echt uit maar als de korstjes weg zijn denk ik dat het al beter gaat zijn.

Groetjes!

De foto staat op zijn kant weeral :) ik weet niet hoe die recht te krijgen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wel mijn rechterborst lijkt plots kleiner te worden en opzij en ik heb pijn in mijn oksel en arm, ik begin echt te denken aan lekkage omdat iemand me zei als je lekkage hebt voel je pijn op andere plekken.. Ik begin bang te worden. ;s

Heb dit maar enkel aan mijn rechterborst.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.